Fidden Postat 16 januari 2020 Postat 16 januari 2020 11 minuter sedan, -k9- said: Nej men jag ska ta en pizza och göra skit av den, genom den naturliga skitskapar mekaniken som sker när man envisas med att äta hela tiden. Ah, det blir alltså el Pazo-Pazo i slutändan.
-k9- Postat 16 januari 2020 Postat 16 januari 2020 Jo det stämmer ju insåg jag just. Våra gemensamma observationer pekar ju på att om man äter en el Pazo så förbränner man el och ut kommer bara rent Pazo. 😑
Dark Of Light Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 Det är jefflar i mig vår i luften här! Helt sjukt. 😮
slejnard Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 😮 här är det kyligt men inte som det brukar vara. Håller med nay här... KPD!
CHAE Postat 17 januari 2020 Trådstartare Postat 17 januari 2020 20 minuter sedan, Dark Of Light said: 30... Också en fin ålder. Knappast bättre än 41😎
Neosus Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 Rena rama ungdomen.. En annan är gammal som satan! 💀
Dark Of Light Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 1 timme sedan, CHAE said: Knappast bättre än 41😎 Knappast bättre än 53. I Don´t Feel At Home In This World Anymore heter en underfundig film på Netflix. Bra fredagsunderhållning. Se den!
Dark Of Light Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 1 timme sedan, Neosus said: Rena rama ungdomen.. En annan är gammal som satan! 💀 Så gammal kan du inte vara. Känner honom, vi fiskade krabba ihop förr. En djävul på mungiga är han också. 1 timme sedan, Neosus said: KPD? 😕 Inte såhär dags va? Det börjar luta mer åt öl hållet.
Fidden Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 Veckans husmorstips. När du är febrig och svettas floder om nätterna, sov i dina gamla funktionstygskläder som du köpte den där gången du fick för dig att du skulle börja springa. Förr brukade jag sova i någon bomullströja när jag hade influensa, men vaknade dyngsur, iskall och skitförbannad när febern gått ner lite. Om det inte gick att hitta en torr fläck i sängen var det lögn att försöka somna om.
slejnard Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 2 timmar sedan, Dark Of Light said: Då har du inte gjort det rätt. 😑 Nä tänker det också 🧐🤔
Dark Of Light Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 28 minuter sedan, Fidden said: Veckans husmorstips. När du är febrig och svettas floder om nätterna, sov i dina gamla funktionstygskläder som du köpte den där gången du fick för dig att du skulle börja springa. Förr brukade jag sova i någon bomullströja när jag hade influensa, men vaknade dyngsur, iskall och skitförbannad när febern gått ner lite. Om det inte gick att hitta en torr fläck i sängen var det lögn att försöka somna om. Om funktionstygskläderna krympt sedan sist man fick för sig att börja springa då?
Dark Of Light Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 30 minuter sedan, Neosus said: Nä jag är bland dom yngre här på forumet (46). 46 är ingen dålig ålder på en häst heller.☺️ Öpd?
Fidden Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 38 minuter sedan, Dark Of Light said: Om funktionstygskläderna krympt sedan sist man fick för sig att börja springa då? Talk och viljestyrka. Kan krävas hjälp utifrån om man är för svag, men det går alltid till slut.
slejnard Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 Talang.nu Låten där Jag håller på med ger mig huvudbry 🤔. Skulle haft en som coachade medan jag spelar in...
Dark Of Light Postat 17 januari 2020 Postat 17 januari 2020 5 minuter sedan, Fidden said: Talk och viljestyrka. Kan krävas hjälp utifrån om man är för svag, men det går alltid till slut. Ja det där sista brukar jag leva upp till.☺️ 2 minuter sedan, slejnard said: Talang.nu Låten där Jag håller på med ger mig huvudbry 🤔. Skulle haft en som coachade medan jag spelar in... Men... vi är ju här. 😮 Du får tjacka en producent, en manager och en stylist. Här finns talang ska´ru veta! Stylist biten kan jag ta! Jag funderar på något med äggkartonger och spandex.
Recommended Posts