Memphis Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 23 minuter sedan sa CHAE: @Memphis En skylt med texten ”Miffon och [insert grannens namn här] göre sig icke besvär” i stora blockbokstäver. Är grannen läskunnig så lär han fatta. You’re welcome😑 😛
Memphis Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 5 minuter sedan sa slejnard: 😑 Blir då akffe imån 😑 Ja längtar redan till morgonkaffet 😄
Fidden Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 3 timmar sedan sa Memphis: Har ett litet dilemma, kanske ett lyxproblem. Nu när jag flyttat tillbaka till min gamla lägenhet så är min granne väldigt klängig. Ringer på min dörr typ varje dag och vill tjöta, messar hela tiden, frågar om vi ska göra saker. Han är trevlig och så, absolut, visserligen kriminellt förflutet men reko nu, men jag känner mig trängd och att min privata sfär störs hela tiden. Hur styr man undan det på ett snyggt sätt? 😕 Säg att du gått med i Jehovas. Ge honom en ny vakttornet-pamflett varje gång han ringer på. Fråga om han funderar på vad som händer efter döden. 1
Fidden Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 6 timmar sedan sa ewroL: Congratulations, you've expired! The milk.. Precis vad mjölken brukar säga till mig också.
slejnard Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 11 timmar sedan sa slejnard: Tomt ju 😠 nu kunde jag läsa 😄
Dark Of Light Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 8 timmar sedan sa Fidden: Säg att du gått med i Jehovas. Ge honom en ny vakttornet-pamflett varje gång han ringer på. Fråga om han funderar på vad som händer efter döden. Speciellt det där sista kunde ju accentueras en smula genom att samtidigt ha en kökskniv i handen och fingra på eggen. ... eller bara visa kuken. DET KAN ju få helt motsatt effekt men värt att chansa. Kanske en kombination av båda??? 1 timme sedan sa slejnard: nu kunde jag läsa 😄 Äntligen... 😄
Naymari Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 Varit på spa, ätit trerätters och fått fin hotellfrukost. frågor på det?
Naymari Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 10 minutes ago, Neosus said: Kaffe på det? Fick faktiskt kaffe också. Men det var inget speciellt kaffe. Gör godare kaffe hemma.
Dark Of Light Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 HÄYRRRGGHHHHHÅIGHHHHHÄYRRRRGHHH. kOlLaR pÅ HYRRRRRGGGHHHHHÄÄÄÄÄURGRGRGRHH. 9:e ÄYRRRGGGRHRHRHRÄÄÄÄÄÄEYUÄÄÄÄRR. SäSOnGeN aV RHAAAAATTTRRRRGÄÄÄÄÄRRRRRGHHH. The Walking Dead. Btw, jeffla värme....
Fidden Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 59 minuter sedan sa Dark Of Light: HÄYRRRGGHHHHHÅIGHHHHHÄYRRRRGHHH. kOlLaR pÅ HYRRRRRGGGHHHHHÄÄÄÄÄURGRGRGRHH. 9:e ÄYRRRGGGRHRHRHRÄÄÄÄÄÄEYUÄÄÄÄRR. SäSOnGeN aV RHAAAAATTTRRRRGÄÄÄÄÄRRRRRGHHH. The Walking Dead. Btw, jeffla värme.... Jag köpte ett halvkilo katrinplommon. Det kanske kan vara ett tips?
Dark Of Light Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 I den här värmen behövs inga hjälpmedel för att få tarmeriet att gå KA_BOOM.
Neosus Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 Ladda på med en rejäl dynamit så ska ni få se på andra.... Bullar?
Neosus Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 Just nu sa Neosus: Ladda på med en rejäl dynamit så ska ni få se på andra.... Bullar? Vet inte varför man skulle göra det iofs? 👀
slejnard Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 13 minuter sedan sa Neosus: Ladda på med en rejäl dynamit så ska ni få se på andra.... Bullar? Pangkaka?
slejnard Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 3 timmar sedan sa Naymari: Varit på spa, ätit trerätters och fått fin hotellfrukost. frågor på det? Va gott!!! Väl unt att kunna lyxa till det ibland.
Micke H Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 51 minuter sedan sa Fidden: Jag köpte ett halvkilo katrinplommon. Det kanske kan vara ett tips? Inte ett kilo mjöl?
Fidden Postat 18 augusti 2020 Postat 18 augusti 2020 28 minuter sedan sa Micke H: Inte ett kilo mjöl? Det skulle nog göra att det skulle kännas som att skita ut en gaffeltruck sen...
Recommended Posts