slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 20 minuter sedan sa Dark Of Light: Blodpudding e gott! Det är det. Underskattat! Med vitkål och lingonsylt
Dark Of Light Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 11 minuter sedan sa slejnard: Det är det. Underskattat! Med vitkål och lingonsylt Ja dra åt... D e gott d e d d e! D e d.
Memphis Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 11 timmar sedan sa Dark Of Light: Hämlig osynklig skrift till de lärde. Morn & kpd! 😄
Memphis Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 (redigerat) Har ett litet dilemma, kanske ett lyxproblem. Nu när jag flyttat tillbaka till min gamla lägenhet så är min granne väldigt klängig. Ringer på min dörr typ varje dag och vill tjöta, messar hela tiden, frågar om vi ska göra saker. Han är trevlig och så, absolut, visserligen kriminellt förflutet men reko nu, men jag känner mig trängd och att min privata sfär störs hela tiden. Hur styr man undan det på ett snyggt sätt? 😕 Redigerat 17 augusti 2020 av Memphis
slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 28 minuter sedan sa Memphis: Har ett litet dilemma, kanske ett lyxproblem. Nu när jag flyttat tillbaka till min gamla lägenhet så är min granne väldigt klängig. Ringer på min dörr typ varje dag och vill tjöta, messar hela tiden, frågar om vi ska göra saker. Han är trevlig och så, absolut, visserligen kriminellt förflutet men reko nu, men jag känner mig trängd och att min privata sfär störs hela tiden. Hur styr man undan det på ett snyggt sätt? 😕 Försök att ignorera alla sms och öppna inte dörren. Säg att du är upptagen och har mycket att göra. Fasen svårt att säga nej ibland ju.
slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 30 minuter sedan sa Memphis: Nej 😠 Va vare i då?
Memphis Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 (redigerat) 2 minuter sedan sa slejnard: Va vare i då? Om du håller ner musknappen och markerar texten så ser du, det lyser upp när det blir blåmarkerat. Han har färgat texten i samma färg som bakgrunden 😄 Redigerat 17 augusti 2020 av Memphis
Memphis Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 1 minut sedan sa slejnard: Försök att ignorera alla sms och öppna inte dörren. Säg att du är upptagen och har mycket att göra. Fasen svårt att säga nej ibland ju. Ja, har försökt ta lite längre tid på att svara, och avböjt rätt många förfrågningar, men får väl fortsätta med det en tid och hoppas han lugnar sig.
slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 6 minuter sedan sa Memphis: Om du håller ner musknappen och markerar texten så ser du, det lyser upp när det blir blåmarkerat. Han har färgat texten i samma färg som bakgrunden 😄 Aha! Får prova markera med mobilen 😄
slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 4 minuter sedan sa Memphis: Ja, har försökt ta lite längre tid på att svara, och avböjt rätt många förfrågningar, men får väl fortsätta med det en tid och hoppas han lugnar sig. Ja bara håll ut tills han ger sig
slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 9 minuter sedan sa Memphis: Om du håller ner musknappen och markerar texten så ser du, det lyser upp när det blir blåmarkerat. Han har färgat texten i samma färg som bakgrunden 😄 Nä lyste inte upp 🙁
Neosus Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 (redigerat) 42 minuter sedan sa Memphis: Har ett litet dilemma, kanske ett lyxproblem. Nu när jag flyttat tillbaka till min gamla lägenhet så är min granne väldigt klängig. Ringer på min dörr typ varje dag och vill tjöta, messar hela tiden, frågar om vi ska göra saker. Han är trevlig och så, absolut, visserligen kriminellt förflutet men reko nu, men jag känner mig trängd och att min privata sfär störs hela tiden. Hur styr man undan det på ett snyggt sätt? 😕 Säger till honom att han får sluta störa dig vareviga dag. Jag har råkat ut för det där oxå. Redigerat 17 augusti 2020 av Neosus
Memphis Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Just nu sa slejnard: Nä lyste inte upp 🙁 Ja funkar nog bara på DATAN 😄
Memphis Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Just nu sa Neosus: Säger till honom att han får sluta störa dig vareviga dag. Jag har råkat ut för det där oxå. Så svårt när man inte vill såra någon. 😕 När jag tänker efter så har jag råkat ut för en sån person tidigare, och då ghostade jag honom lagom mycket tills han tröttnade. Hade varit enklare om han vore otrevlig, då hade jag bett honom att dra åt helvete 😄
slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 1 minut sedan sa Memphis: Ja funkar nog bara på DATAN 😄 SpännAnde 😄
slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Chris Cornell kvalar lätt in på top 5 sångare tycker jag... kanske top 3 tom.
Neosus Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 34 minuter sedan sa Memphis: Så svårt när man inte vill såra någon. 😕 När jag tänker efter så har jag råkat ut för en sån person tidigare, och då ghostade jag honom lagom mycket tills han tröttnade. Hade varit enklare om han vore otrevlig, då hade jag bett honom att dra åt helvete 😄 Jo det är svårt men ibland måste man sätta gränser. Jag har fortfarande kontakt med personen i mitt fall ändå så det behöver inte gå "fel". 1
CHAE Postat 17 augusti 2020 Trådstartare Postat 17 augusti 2020 @Memphis En skylt med texten ”Miffon och [insert grannens namn här] göre sig icke besvär” i stora blockbokstäver. Är grannen läskunnig så lär han fatta. You’re welcome😑 1
Recommended Posts