slejnard Postat 16 augusti 2020 Postat 16 augusti 2020 44 minuter sedan sa Dark Of Light: Titta igen... Helt blankt 😮
slejnard Postat 16 augusti 2020 Postat 16 augusti 2020 16 minuter sedan sa Neosus: Köpte fel sorts makaroner! Förbaskat! 😆 Attans!
Fidden Postat 16 augusti 2020 Postat 16 augusti 2020 28 minuter sedan sa Neosus: Köpte fel sorts makaroner! Förbaskat! 😆 Makkara! Låter som en svordom. Men det är korv. Passar pra till makaroner.
Neosus Postat 16 augusti 2020 Postat 16 augusti 2020 Makkara Yksi Pilsner! Maltig smak med inslag av knäckebröd, örter, citrus och honung. Serveras vid 8-10°C till fisk eller till ljust kött, eller som sällskapsdryck https://www.systembolaget.se/dryck/ol/makkara-yksi-3377303
Dark Of Light Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Hämlig osynklig skrift till de lärde. Morn & kpd!
Dark Of Light Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Ja, alltså det är såhär ÄffBiiiAiiij gör när de skickar hämliga topp sekret meddelanden till varandra via längstah.
Dark Of Light Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 (redigerat) Friis måttherfåcker! Silljalaiijn späschiöl inwässtigäittiv äijenth, sphäschiäl fårrsses! Redigerat 17 augusti 2020 av Dark Of Light stalaftvehl.
Fidden Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 4 minuter sedan sa slejnard: Leker du Arnold? 😄 Nej, måste vara tubbs i miami vice, han är ju färjad. 1
tordA Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Märkligt, jag har inte gjort nån musik på drygt ett år... och jag känner inget behov att göra något *plink* tecken på att jag är gammal och senil? 😂
slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Har bara åstadkommit ett plink på hela sommaren så jag är inte mycket yngre.. 🙂 1
Neosus Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Ärlängesedanförmigmedmenkanskedaxatttatagisakenochbörjaplinkainlitemusikigen
Dark Of Light Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Såååå. Min envisa Don Quijote kamp mot Postnòrd fortsätter. Satt och undrade vart en del av mina utlandsförsändelser som jag väntar på har tagit vägen. Får för mig att checka av tracking# på DHL som är ansvariga för den första biten från Riket. Får svaret att försändelsen har nått Swärjeh för knappt en månad sedan. Samma tracking# söks genom postnôrds sida med svaret "DU KAN HÄMTA DITT PAKET PÅ ICA MAXI ... ....". Nåja, luttrad som jag är att inte få avier utan påminnelser på inkommande utlands paket suckar jag bara men tar en koll på en annan försändelse. Denna gång från US of A. Paketets färd beskrivs med noggrannhet genom det åmärikanska postsystemet, eller det som finns kvar av den nu när Trump.... Samma läge. paketet har nått Swärjeh för tre veckor sedan. Söker då genom postnôrds sida igen. "DU KAN FÅ PAKETET LEVERERAT HEM IMORGON, OM DU INTE ÄR HEMMA SÅ KAN VI LÄGGA PAKETET UTANFÖR DÖRREN!" Beslutade mig något livstrött på att gå på den enkla. Igen... Sist lade de paketet utanför dörren utan att ringa på. hur vet de då att jag inte är hemma? Speciellt med tanke på att jag satt på balkongen och såg paketbäraren... Postnord kan DRA T HELVETE!💩
Neosus Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Man tröttnar på skiten och det tycks inte bli bättre än sådär?!
Dark Of Light Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Jag kan ha STOR förståelse för något enstaka fel men PN verkar vara ett företag med stora problem. Med eller utan corona. Fuck ém.
slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Ja tråkigt att höra dol! Aldrig haft nåt problem själv förutom att gitarren jag beställde från Gävle fick åka runt en sväng innan den kom fram
slejnard Postat 17 augusti 2020 Postat 17 augusti 2020 Vart plättar med blåbär 😮 ( ni vet stora runda som man steker i en stekpanna )
Recommended Posts