Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
28 minuter sedan sa Neosus:

Köpte fel sorts makaroner!

Förbaskat! 

😆

Makkara! 

Låter som en svordom. Men det är korv. Passar pra till makaroner. 

Postat (redigerat)

Friis måttherfåcker! Silljalaiijn späschiöl inwässtigäittiv äijenth, sphäschiäl fårrsses!

Redigerat av Dark Of Light
stalaftvehl.
Postat
4 minuter sedan sa slejnard:

Leker du Arnold? 😄 

Nej, måste vara tubbs i miami vice, han är ju färjad

• Haha 1
Postat

Märkligt, jag har inte gjort nån musik på drygt ett år...

och jag känner inget behov att göra något *plink*

tecken på att jag är gammal och senil? 😂

Postat

Såååå. Min envisa Don Quijote  kamp mot Postnòrd fortsätter. Satt och undrade vart en del av mina utlandsförsändelser som jag väntar på har tagit vägen. Får för mig att checka av tracking# på DHL som är ansvariga för den första biten från Riket. Får svaret att försändelsen har nått Swärjeh för knappt en månad sedan. Samma tracking# söks genom postnôrds sida med svaret "DU KAN HÄMTA DITT PAKET PÅ ICA MAXI ... ....".

Nåja, luttrad som jag är att inte få avier utan påminnelser på inkommande utlands paket suckar jag bara men tar en koll på en annan försändelse. Denna gång från US of A. Paketets färd beskrivs med noggrannhet genom det åmärikanska postsystemet, eller det som finns kvar av den nu när Trump....

Samma läge. paketet har nått Swärjeh för tre veckor sedan. Söker då genom postnôrds sida igen. "DU KAN FÅ PAKETET LEVERERAT HEM IMORGON, OM DU INTE ÄR HEMMA SÅ KAN VI LÄGGA PAKETET UTANFÖR DÖRREN!" Beslutade mig något livstrött på att gå på den enkla. Igen... Sist lade de paketet utanför dörren utan att ringa på. hur vet de då att jag inte är hemma? Speciellt med tanke på att jag satt på balkongen och såg paketbäraren...

Postnord kan  DRA T HELVETE!💩

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.