Dark Of Light Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 Iiiiidiiidiiiiiiiidiiiidiiidiiiiiiiiiiiiidiiiiiiiidiiidiiiiiiiiii aweeeeeeaam aammaweeeeee. A-weema-weh, a-weema-weh A-weema-weh, a-weema-weh Aaaaaaaaaawiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiii iiiii iiiii aweeeeeeaamaammaweeeeee.... 😑
Fidden Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 Jo det håller jag med om. Känns som man är i en jungel.
Dark Of Light Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 (redigerat) 31 minuter sedan sa Fidden: Jo det håller jag med om. Känns som man är i en jungel. Hade Tyskarna vunnit kriget samt tagit över världen så hade stora områden i Afrika kallats för Hitlerjungel. Nu stavas ju jungel djungel men det blir ju inte alls lika kul 😑 Too soon? Redigerat 14 augusti 2020 av Dark Of Light
Fidden Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 52 minuter sedan sa Dark Of Light: Hade Tyskarna vunnit kriget samt tagit över världen så hade stora områden i Afrika kallats för Hitlerjungel. Nu stavas ju jungel djungel men det blir ju inte alls lika kul 😑 Too soon? Ah, djust det, fel av mig.
Dark Of Light Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 48 minuter sedan sa Fidden: Ah, djust det, fel av mig. Oh, fear not! Utan det där hade inte PTn blivit som den blev.
Dark Of Light Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 Just nu sa Memphis: :blink: Ja... saknad är den... 🙁
slejnard Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 Just nu sa Memphis: Jag ser inte Grahnen för alla träden 😑 😄
Memphis Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 (redigerat) Idag har jag: Konstruerat och 3D-printat en monteringsfixtur på jobbet som blev bra Flyttat kontorsplats Efter jobbet hämtat köpt viktväst på 10kg som jag ska ha när jag tränar Sålt av 16Gb RAM-minnen för MacBook på Marketplace Sålt en klocka på Tradera Hämtat sista grejerna hos mitt ex. Kollat på Vikings Spelat dataspel Druckigt/dricker öl Skönt med slapp helg nu! ^_^ Vad har ni hittat på idag? Redigerat 14 augusti 2020 av Memphis
slejnard Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 (redigerat) Ojoj det var mycket. Bra jobbat memf! Började dagen med kaffe och fisketur. Nu ikväll har jag börjat riva farstubron. Vi har lejt en firma som ska bygga nytt sen. Ja och så for jag å köpte skrovmål till middag! Harr till lunch. Redigerat 14 augusti 2020 av slejnard
Fidden Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 Beställde en pizza till ikväll och en falafelrulle till imorgon. Åt i vanlig ordning upp båda. Ganska mätt får man säga.
Memphis Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 1 timme sedan sa slejnard: Ojoj det var mycket. Bra jobbat memf! Började dagen med kaffe och fisketur. Nu ikväll har jag börjat riva farstubron. Vi har lejt en firma som ska bygga nytt sen. Ja och så for jag å köpte skrovmål till middag! Harr till lunch. OKaj, nice Slej! 😄
Memphis Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 1 timme sedan sa Fidden: Beställde en pizza till ikväll och en falafelrulle till imorgon. Åt i vanlig ordning upp båda. Ganska mätt får man säga. Hur orkar man en pizza och falafelrulle på samma gång xD
Neosus Postat 14 augusti 2020 Postat 14 augusti 2020 Har spelat Life is Feudal: Forest Village i några timmar nu! Tar en stund innan man fattar hur man spelar.. 😑
Fidden Postat 15 augusti 2020 Postat 15 augusti 2020 4 timmar sedan sa Memphis: Hur orkar man en pizza och falafelrulle på samma gång xD Det undrar jag också, går från småhungrig till Proppmätt von Spyfärdig när det är ca 2 tuggor kvar av rullen. 1
Fidden Postat 15 augusti 2020 Postat 15 augusti 2020 Alla dessa trump-felsägningar får en att fatta hur kass man är på engelska. Har alltid sagt josemajt.
Dark Of Light Postat 15 augusti 2020 Postat 15 augusti 2020 (redigerat) 10 timmar sedan sa Memphis: Jag ser inte Grahnen för alla träden 😑 Jag ser inte grahnnen för alla träden 😑 10 timmar sedan sa slejnard: Ta tillbaka :blink: och ^_^! Bring back :blink: bring back :blink: bring back :blink: Ropen skalla, ge :blink. till alla! Make :blink: great again! Redigerat 15 augusti 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 15 augusti 2020 Postat 15 augusti 2020 3 minuter sedan sa Fidden: Alla dessa trump-felsägningar får en att fatta hur kass man är på engelska. Har alltid sagt josemajt. 1
Recommended Posts