Gäst Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 (redigerat) Each night I am Found by your Love for nothing can separate the wings of Passion Forgave you me in a dream? - This is a dream. Redigerat 12 augusti 2020 av ewroL
Gäst Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 matrixen, den är ju totalstängd och en farlig labyrint
Dark Of Light Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 Aaaaaand we´re back to the alternate reality....
Dark Of Light Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 5 timmar sedan sa CHAE: DoL’s granne är av samma uppfattning😑 * * * @Memphis Hajar grejen med hårtatueringen och förstår den bakomliggande anledningen (fick själv någon sorts märklig inverterad mohikan redan 2005😄) men det här är dock inget jag skulle göra själv. How ever, är du nöjd så är jag nöjd❤️ Det är ju permanent (no pun) och antagligen bättre än flera av de där ”mirakelkurerna”. Precis som Slej (och DoLs granne) så blir det hårtrimmer någon gång i månaden and that’s that. Nej, nej. Inte har hon någon begynnande flint alls. Den får du stå för. 😄
Dark Of Light Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 5 timmar sedan sa CHAE: Festivalkäk back in teh day. Jåh, eller så ungkarls käk.. ... ... Inte har väl Slej... ... ... Vi har i och för sej sig inte hört något om Mrs Slejs fiskande på lääääääänge 😮
Gäst Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 Skryter som demoner när dem kallar Fadern för bokstavsordet "pappa" i kyrkan - Vem tror dem egentligen att dem är? Det är att förleda kyrkobesökare. Dem vittnar falskt om sin andlighet. Dem har ingen andlighet, är närmre.
slejnard Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 29 minuter sedan sa Dark Of Light: Jåh, eller så ungkarls käk.. ... ... Inte har väl Slej... ... ... Vi har i och för sej sig inte hört något om Mrs Slejs fiskande på lääääääänge 😮 Nä men ibland ids vi inte laga mat
CHAE Postat 12 augusti 2020 Trådstartare Postat 12 augusti 2020 1 timme sedan sa ewroL: Skryter som demoner när dem kallar Fadern för bokstavsordet "pappa" i kyrkan - Vem tror dem egentligen att dem är? Det är att förleda kyrkobesökare. Dem vittnar falskt om sin andlighet. Dem har ingen andlighet, är närmre. Det går i troll i sådana uttalanden men du är väl van numera.
Fidden Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 1 timme sedan sa ewroL: Skryter som demoner när dem kallar Fadern för bokstavsordet "pappa" i kyrkan - Vem tror dem egentligen att dem är? Det är att förleda kyrkobesökare. Dem vittnar falskt om sin andlighet. Dem har ingen andlighet, är närmre. Oss förstår nog inte riktigt.
Dark Of Light Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 14 minuter sedan sa ewroL: folk är oandliga -Vart ska du gå lilla flicka? -Jag ska bort å köpa dricka! -Får jag följa med, får jag följa med? -Ja, om du betalar!
Gäst Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: -Vart ska du gå lilla flicka? -Jag ska bort å köpa dricka! -Får jag följa med, får jag följa med? -Ja, om du betalar! haha
CHAE Postat 12 augusti 2020 Trådstartare Postat 12 augusti 2020 33 minuter sedan sa ewroL: folk är oandliga Jäpp. Du också🙂 20 minuter sedan sa Fidden: Oss förstår nog inte riktigt. Vem gör? 18 minuter sedan sa Dark Of Light: -Vart ska du gå lilla flicka? -Jag ska bort å köpa dricka! -Får jag följa med, får jag följa med? -Ja, om du betalar! 15 minuter sedan sa ewroL: haha Du förstod just ingenting va?
slejnard Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 Måste då ta en KPD imorn. Lutar åt en liten fisketur (med sambon) imorn kväll. Ska testa ett ställe vi inte varit på i år
Memphis Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 9 timmar sedan sa CHAE: * * * @Memphis Hajar grejen med hårtatueringen och förstår den bakomliggande anledningen (fick själv någon sorts märklig inverterad mohikan redan 2005😄) men det här är dock inget jag skulle göra själv. How ever, är du nöjd så är jag nöjd❤️ Det är ju permanent (no pun) och antagligen bättre än flera av de där ”mirakelkurerna”. 😄 Nä fattar, det är verkligen inte för alla. Jag är nöjd att du är nöjd med att jag är nöjd. 😄😄
Gäst Postat 13 augusti 2020 Postat 13 augusti 2020 (redigerat) https://open.spotify.com/playlist/6llX35G0q026dwt6HuX5or?si=6FjKm5xcS8GYVBXeIZdx2A vocal lofi hip hop beats - spellista Redigerat 13 augusti 2020 av ewroL
CHAE Postat 13 augusti 2020 Trådstartare Postat 13 augusti 2020 51 minuter sedan sa slejnard: Ravioli dag två! 😋 Mr Lyx😛 50 minuter sedan sa slejnard: Köpt lite grejs inför kvällsfisket 🎣 Ny lina, stövlar, flytväst och ett halv kilo färsk fisk?
slejnard Postat 13 augusti 2020 Postat 13 augusti 2020 Powerbait för att meta på botten och maskar för mete högre upp. SPÄNNANDE!
Dark Of Light Postat 13 augusti 2020 Postat 13 augusti 2020 1 timme sedan sa slejnard: Powerbait för att meta på botten och maskar för mete högre upp. SPÄNNANDE! Ge de där till Mrs Slej så det blir något av det där. Jag har själv sett i den här tråden att hennes fiskevatten är extremt givande!
Recommended Posts