Memphis Postat 11 augusti 2020 Postat 11 augusti 2020 4 timmar sedan sa Fidden: Kan hon operera hjässan å, så kan hon väl komma hit. Lite bättre hårfäste vore trevligt. Jag har faktiskt skaffat nytt hårfäste senaste året, under min tid ifrån Längsta. 😄 Eftersom som jag varit halvflint sedan jag var typ 19bast. Inte för att jag tyckte jag var ful men för att varför inte. Genom SMP - Scalp Micro Pigmentation. Man alltså tatuerar "hårsäckar" i samma pigment som sina egna hårsäckar. Blev riktigt bra faktiskt 😄 4 behandlingar, 2h per gång ungefär. Gjorde förbannat ont xD Det kostade en slant men tycker det var värt det. Lillbrorsan gjorde det också, lika nöjd han. Det här är google bild så det är inte jag men resultatet är ungefär likadant.
slejnard Postat 11 augusti 2020 Postat 11 augusti 2020 Coolt att det funkar! Trodde inte på det. Kanske skulle prova 🙂
Memphis Postat 11 augusti 2020 Postat 11 augusti 2020 Det är vanligare än man tror. Den kliniken jag gick till i Götet har gjort på cirka 1000pers. Sen kostar de cirka 30 lax så du får ta och fiska ett tag till om du inte har de pengarna 😛
Neosus Postat 11 augusti 2020 Postat 11 augusti 2020 30 laxar.... det bör väl Slej kunna fiska upp? 🤪
Memphis Postat 11 augusti 2020 Postat 11 augusti 2020 Ja i den takten han håller på så lär det väl bara ta några dagar 😛
slejnard Postat 11 augusti 2020 Postat 11 augusti 2020 Faktiskt aldrig fångat en lax. Närmaste är en havsöring i piteälven.
slejnard Postat 11 augusti 2020 Postat 11 augusti 2020 35 minuter sedan sa Memphis: Det är vanligare än man tror. Den kliniken jag gick till i Götet har gjort på cirka 1000pers. Sen kostar de cirka 30 lax så du får ta och fiska ett tag till om du inte har de pengarna 😛 Tror jag står över. Finns ju tupé och peruk 😑
Memphis Postat 11 augusti 2020 Postat 11 augusti 2020 9 minuter sedan sa slejnard: Håller jag det bara rakat ser det hyfsat ut. Ja asbolut!
CHAE Postat 12 augusti 2020 Trådstartare Postat 12 augusti 2020 12 timmar sedan sa slejnard: Håller jag det bara rakat ser det hyfsat ut. DoL’s granne är av samma uppfattning😑 * * * @Memphis Hajar grejen med hårtatueringen och förstår den bakomliggande anledningen (fick själv någon sorts märklig inverterad mohikan redan 2005😄) men det här är dock inget jag skulle göra själv. How ever, är du nöjd så är jag nöjd❤️ Det är ju permanent (no pun) och antagligen bättre än flera av de där ”mirakelkurerna”. Precis som Slej (och DoLs granne) så blir det hårtrimmer någon gång i månaden and that’s that.
CHAE Postat 12 augusti 2020 Trådstartare Postat 12 augusti 2020 1 timme sedan sa slejnard: Ravioli! Festivalkäk back in teh day.
slejnard Postat 12 augusti 2020 Postat 12 augusti 2020 1 timme sedan sa CHAE: Festivalkäk back in teh day. Coop extra. Inte särskilt gott men en burk räcker två luncher.
CHAE Postat 12 augusti 2020 Trådstartare Postat 12 augusti 2020 2 minuter sedan sa slejnard: Coop extra. Inte särskilt gott men en burk räcker två luncher. Så klart! Bottniska viken måste väl i princip vara utfiskat nu😛
Recommended Posts