slejnard Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: 😮 Jå det var så tidigt att det får bli en tupplur nu
Fidden Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 5 minuter sedan sa slejnard: Gör ni 😑 Väntar ut värmen. Kollar Youtube, sen golf och snooker, sen f1, sen kan man förhoppningsvis gå ut en sväng.
slejnard Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 Har ni så varmt alltså? Här är det kring 20. Skönt!
Dark Of Light Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 7 minuter sedan sa slejnard: Har ni så varmt alltså? Här är det kring 20. Skönt! Du får lägga till en 30 grader. Har ni lyssnat på Sommar i P1? Jag har inte hört så många men Robin Söderling (intressant om en tennishjälte från en grannkommun), Hedda Stiernstedt (otroligt stämningsfullt och vad hon har hunnit med mycket), Mona Sahlin (mest gnäll egentligen om saker hon själv ställt till med), Ulf Lundell (som fick märkligt lite sagt) och Marie Louise Ekman (sorgset och vemodigt men vackert) har jag lyssnat på.
slejnard Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 Har inte lyssnat nåt i år. Minns ni att Nilsson aka guitar nilsson här på forat var med för några år sen?
Fidden Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Du får lägga till en 30 grader. Har ni lyssnat på Sommar i P1? Jag har inte hört så många men Robin Söderling (intressant om en tennishjälte från en grannkommun), Hedda Stiernstedt (otroligt stämningsfullt och vad hon har hunnit med mycket), Mona Sahlin (mest gnäll egentligen om saker hon själv ställt till med), Ulf Lundell (som fick märkligt lite sagt) och Marie Louise Ekman (sorgset och vemodigt men vackert) har jag lyssnat på. Lyssnat på Robin och Greta. Robin var intressant, men lät som en mellanstadieelev som läste ur en bok. Greta var grym. Lyssnade på han som pratade om dödshjälpen på hans sjuka far också. Deppigt men välskrivet.
Naymari Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 28 minutes ago, Fidden said: Väntar ut värmen. Kollar Youtube, sen golf och snooker, sen f1, sen kan man förhoppningsvis gå ut en sväng. Att Hulkenberg startar P3 är så najs. Hoppas han får podie idag
Fidden Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 1 timme sedan sa Naymari: Att Hulkenberg startar P3 är så najs. Hoppas han får podie idag Verstappen var grym, men mersans däckslitage var det som förlorade racet. De hade inte samma tur idag som förra helgen. Silverstone passar nog inte den bilen nåt vidare.
Naymari Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 1 hour ago, Fidden said: Verstappen var grym, men mersans däckslitage var det som förlorade racet. De hade inte samma tur idag som förra helgen. Silverstone passar nog inte den bilen nåt vidare. Jag tror snarare att det är värmen som gör att mercan får svårt att kontrollera och hålla tempen i däcken. Men mycket höghastighetskurvor är inte mercans styrka. Men de är grymma på silverstone
Memphis Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 4 timmar sedan sa Fidden: Lyssnat på Robin och Greta. Robin var intressant, men lät som en mellanstadieelev som läste ur en bok. Greta var grym. Ja Gretas sommarprat var väldigt bra. Har tänkt lyssna på Tegnells också.
Dark Of Light Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 Man kunde tänka sig Tegnell och Greta i samma program. Vilken batalj... De konkurrerar ju om katastrof budskapen, fast på olika sätt. Greta har hamnat i skuggan av viruset nu. Tegnell är mer hipp och inne fast det är inte så många som lyssnar på honom heller.
slejnard Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 Ser nu the rain. Ändå rätt bra danskt på Netflix.
slejnard Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 12 minuter sedan sa Memphis: Jåh 😄 Vem är du och vem lärde dig säga Jåh!? 😠
Memphis Postat 9 augusti 2020 Postat 9 augusti 2020 1 timme sedan sa slejnard: Vem är du och vem lärde dig säga Jåh!? 😠 Jåh int vät ja int! 😠 😄
Recommended Posts