Neosus Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 3 timmar sedan sa slejnard: Hotbuttergeese pd! Jess!
slejnard Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 Ni vet väl att gäss kommer från Gästrikland och att kanel utvinns ur kamelens pucklar? 😮
slejnard Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 Just nu sa Dark Of Light: Ska han äta gäss? Varma mackor- hotbuttergeese- varma smörGÅSAR
slejnard Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 Just nu sa Neosus: Har nyss handlat ost.... Gör hotbuttergeese
slejnard Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 Har ni nära till affären? För oss tar det en kvart med bil så det blir sällan okynneshandling. Veckohandlar mest.
Fidden Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 17 minuter sedan sa slejnard: Har ni nära till affären? För oss tar det en kvart med bil så det blir sällan okynneshandling. Veckohandlar mest. 10 minuters promenix.
Neosus Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 30 minuter sedan sa slejnard: Och vilken sort? Vi hade präst 😑 Herrgårds Mild här
slejnard Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 29 minuter sedan sa Neosus: Jag har typ 300 meter Det var inte långt.
Neosus Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 Vi har Ica Nära här men den ligger långt bort. Men jag brukar handla där för att det är coolt!!
slejnard Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 Okej ja det förstår jag! 😄 vi har ett Coop å ett Ica. Handlar nästan alltid på Coop
Neosus Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 Vi har 3 olika Ica och en Coop och det är den som ligger närmast.
Naymari Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 1 hour ago, slejnard said: 270 låter iaf som en Volvo Du kan låta som en volvo
slejnard Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 Jägarna 2 har precis börjat spelas in här nu. Stod på fb att en bil de skulle ha i serien vart stulen mitt framför ögonen på teamet 😮
slejnard Postat 3 augusti 2020 Postat 3 augusti 2020 Just nu sa Naymari: Du kan låta som en volvo Du är Avis för att jag fick ptn 😑
Dark Of Light Postat 4 augusti 2020 Postat 4 augusti 2020 (redigerat) 12 timmar sedan sa slejnard: Har ni nära till affären? För oss tar det en kvart med bil så det blir sällan okynneshandling. Veckohandlar mest. Som Neo, ca 300m. Systemet ligger där också. Lika nära ligger Ica Maxi med ett köpcenter. Där finns apotek, flera restauranger, klockaffär, optiker, sportaffär, flera klädaffärer, fikaställen mm, mm. Som ni förstår så bor jag i ett oförskämt bra läge. I stort sett allt är inom promenad avstånd. Tre Coop och tre Ica finns i kommunen, förutom andra kedjor som Willys t ex.. 11 timmar sedan sa slejnard: Jägarna 2 har precis börjat spelas in här nu. Stod på fb att en bil de skulle ha i serien vart stulen mitt framför ögonen på teamet 😮 Jägarna 2, släpptes inte den 2011? Har du hamnat i en tidsvirvel!? 😮 Vilket år befinner du dig i nu??? Tips: Handla smart i aktier och värdepapper nu (avkräver dig givetvis en smärre procentsats på vinsten för tipset), åk till Kina och bränn ner den där matmarknaden. Låt en skenande renhjord trampa ner Trump. Ta reda på var slukhålet till tidsvirveln är, jag har ett par saker jag skulle vilja ordna upp själv... Redigerat 4 augusti 2020 av Dark Of Light
Recommended Posts