Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

nu far jag och köper kycklingnudlar faktiskt

Postat
17 minuter sedan sa slejnard:

Har ni nära till affären? För oss tar det en kvart med bil så det blir sällan okynneshandling. Veckohandlar mest.

10 minuters promenix. 

Postat (redigerat)
12 timmar sedan sa slejnard:

Har ni nära till affären? För oss tar det en kvart med bil så det blir sällan okynneshandling. Veckohandlar mest.

Som Neo, ca 300m. Systemet ligger där också. Lika nära ligger Ica Maxi med ett köpcenter. Där finns apotek, flera restauranger, klockaffär, optiker, sportaffär, flera klädaffärer, fikaställen mm, mm. Som ni förstår så bor jag i ett oförskämt bra läge. I stort sett allt är inom promenad avstånd. Tre Coop och tre Ica finns i kommunen, förutom andra kedjor som Willys t ex..

11 timmar sedan sa slejnard:

Jägarna 2 har precis börjat spelas in här nu. Stod på fb att en bil de skulle ha i serien vart stulen mitt framför ögonen på teamet 😮 

Jägarna 2, släpptes inte den 2011? Har du hamnat i en tidsvirvel!? 😮 

Vilket år befinner du dig i nu??? Tips: Handla smart i aktier och värdepapper nu (avkräver dig givetvis en smärre procentsats på vinsten för tipset), åk till Kina och bränn ner den där matmarknaden. Låt en skenande renhjord trampa ner Trump. Ta reda på var slukhålet till tidsvirveln är, jag har ett par saker jag skulle vilja ordna upp själv...

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.