Dark Of Light Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 Shanti Roney - Fidden Krister Henriksson - CHAE Mikael Persbrant - Naymari Torkel Petersson - Pico Gustav Skarsgård - Memphis Alexander Bard - Neosus :blink: - DoL Peter Stormare - SLEJ Lena Èndre - Snigeldynamit Jonas Inde - ewroL Ja... Något i den stilen då!? Jag ser redan filmaffischen. Bilden taget snett framifrån, alla dessa går på en väldigt lång lina mot svart bakgrund. Persbrant är ju van att gå på lite annan slags linor jämfört med än de andra, ja möjligtvis Inde också då.
CHAE Postat 2 augusti 2020 Trådstartare Postat 2 augusti 2020 1 minut sedan sa Dark Of Light: Shanti Roney - Fidden Krister Henriksson - CHAE Mikael Persbrant - Naymari Torkel Petersson - Pico Gustav Skarsgård - Memphis Alexander Bard - Neosus :blink: - DoL Peter Stormare - SLEJ Lena Èndre - Snigeldynamit Jonas Inde - ewroL Ja... Något i den stilen då!? Jag ser redan filmaffischen. Bilden taget snett framifrån, alla dessa går på en väldigt lång lina mot svart bakgrund. Persbrant är ju van att gå på lite annan slags linor jämfört med än de andra, ja möjligtvis Inde också då. Tror varken att Stormare eller Bard säger nej till lite näsgodis heller
Dark Of Light Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 (redigerat) Norrlandskokain!? 😄 Redigerat 2 augusti 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 Ni kommer väl ihåg norrlandsfönster från länge sedan? Var det inte Slej som byggde något?
CHAE Postat 2 augusti 2020 Trådstartare Postat 2 augusti 2020 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Ni kommer väl ihåg norrlandsfönster från länge sedan? Var det inte Slej som byggde något? Nä, han bryggde något.
Dark Of Light Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 6 minuter sedan sa CHAE: Nä, han bryggde något. Naturligtvis! Hm. Jag ser ju en fortsättning på filmidén. Det måste bli böcker, seriealbum, en TV-serie, opera version och minst en Broadwaymusikal. Givetvis måste vi hålla merchen igång. Kaffe, kepsar, T-shirts, dekaler, CHAE-te, torkad Slej strömming, Neosuskors, uppstoppade fåglar med hatt, en ewroL åsna som skiter cigaretter, en picknick PicoPack, en DoLdo och djävligt långa trådrullar.
CHAE Postat 2 augusti 2020 Trådstartare Postat 2 augusti 2020 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Naturligtvis! Hm. Jag ser ju en fortsättning på filmidén. Det måste bli böcker, seriealbum, en TV-serie, opera version och minst en Broadwaymusikal. Givetvis måste vi hålla merchen igång. Kaffe, kepsar, T-shirts, dekaler, CHAE-te, torkad Slej strömming, Neosuskors, uppstoppade fåglar med hatt, en ewroL åsna som skiter cigaretter, en picknick PicoPack, en DoLdo och djävligt långa trådrullar. Gemkedjor är också rätt kul.
Neosus Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 (redigerat) Gem orgel En såndär hade vi när jag var liten.. 😑 Redigerat 2 augusti 2020 av Neosus
Dark Of Light Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 (redigerat) Tänk att det fanns sådana då. Dataspels marknaden måste vi också hooka upp oss på! The Långesth Gäjm. Fast varje nyår måste man köpa en "uppgradering" för kunna fortsätta spela. Man kan givetvis välja att vara vilken av karaktärerna man vill men möjlighet finns att hitta på en egen. Med risken att inte bli så långvarig förstås... Nu när jag tänker efter en smula så bör DoLdosarna komma i alla fall tre olika storlekar, pga förekommen anledning. Jag menar... för olika... ändamål Givetvis bör en tub Längstahsmörja ingå. Redigerat 2 augusti 2020 av Dark Of Light
Fidden Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 Glad att jag fick vara med på det uppstoppade temat.
Dark Of Light Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 22 minuter sedan sa Fidden: Glad att jag fick vara med på det uppstoppade temat. 😛
CHAE Postat 2 augusti 2020 Trådstartare Postat 2 augusti 2020 46 minuter sedan sa Fidden: Glad att jag fick vara med på det förstoppade temat. It’s all DoL😑
CHAE Postat 2 augusti 2020 Trådstartare Postat 2 augusti 2020 28 minuter sedan sa ewroL: ny Plocka bort varenda effekt på rösten och posta mörkis-låten igen.
Neosus Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 1 timme sedan sa Fidden: Glad att jag fick vara med på stöpa ljus temat. 👀
slejnard Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Naturligtvis! Hm. Jag ser ju en fortsättning på filmidén. Det måste bli böcker, seriealbum, en TV-serie, opera version och minst en Broadwaymusikal. Givetvis måste vi hålla merchen igång. Kaffe, kepsar, T-shirts, dekaler, CHAE-te, torkad Slej strömming, Neosuskors, uppstoppade fåglar med hatt, en ewroL åsna som skiter cigaretter, en picknick PicoPack, en DoLdo och djävligt långa trådrullar. Bra idéer! 😄
Neosus Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 21 minuter sedan sa slejnard: Hemme. Intet en firre på hela Helgen 🙁 Fasiken! 🙁
Memphis Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 (redigerat) Hej. Nyinflyttad i min gamla lägenhet, vagott. ^_^ Fin man cave du har där Fidden. Och du med DoL, du behöver nog en AC där xD Redigerat 2 augusti 2020 av Memphis
Fidden Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 7 timmar sedan sa Dark Of Light: Naturligtvis! Hm. Jag ser ju en fortsättning på filmidén. Det måste bli böcker, seriealbum, en TV-serie, opera version och minst en Broadwaymusikal. Givetvis måste vi hålla merchen igång. Kaffe, kepsar, T-shirts, dekaler, CHAE-te, torkad Slej strömming, Neosuskors, uppstoppade fåglar med hatt, en ewroL åsna som skiter cigaretter, en picknick PicoPack, en DoLdo och djävligt långa trådrullar. Jag har börjat, det blir en synth-opera med inslag av psykiskt förfall och själhandel med mörkisar. Har skissat ihop en text och melodi, men den kommer en annan dag
Fidden Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 34 minuter sedan sa Memphis: Hej. Nyinflyttad i min gamla lägenhet, vagott. ^_^ Fin man cave du har där Fidden. Och du med DoL, du behöver nog en AC där xD Hade du hyrt ut i andra hand?
Memphis Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 44 minuter sedan sa Fidden: Hade du hyrt ut i andra hand? Yep, det är jag glad för nu när förhållandet tog slut 😄
Memphis Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 Att få lägenhet i Göteborg är lika svårt som det är för Trump att vara president.
Fidden Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 Men det är ju jättelätt för honom, bara att lalla runt och hitta på saker. Allt som inte stämmer med påhitten är fake news. Å andra sidan skulle det vara extremt lätt för Trump att få tag i lägenhet i gbg också.
Recommended Posts