Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Shanti Roney - Fidden

Krister Henriksson - CHAE

Mikael Persbrant - Naymari

Torkel Petersson - Pico

Gustav Skarsgård - Memphis

Alexander Bard - Neosus

:blink: - DoL

Peter Stormare - SLEJ

Lena Èndre - Snigeldynamit

Jonas Inde - ewroL

Ja... Något i den stilen då!? Jag ser redan filmaffischen. Bilden taget snett framifrån, alla dessa går på en väldigt lång lina mot svart bakgrund.

Persbrant är ju van att gå på lite annan slags linor jämfört med än de andra, ja möjligtvis Inde också då.

Annons
Postat
1 minut sedan sa Dark Of Light:

Shanti Roney - Fidden

Krister Henriksson - CHAE

Mikael Persbrant - Naymari

Torkel Petersson - Pico

Gustav Skarsgård - Memphis

Alexander Bard - Neosus

:blink: - DoL

Peter Stormare - SLEJ

Lena Èndre - Snigeldynamit

Jonas Inde - ewroL

Ja... Något i den stilen då!? Jag ser redan filmaffischen. Bilden taget snett framifrån, alla dessa går på en väldigt lång lina mot svart bakgrund.

Persbrant är ju van att gå på lite annan slags linor jämfört med än de andra, ja möjligtvis Inde också då.

Tror varken att Stormare eller Bard säger nej till lite näsgodis heller:rolleyes:

Postat
10 minuter sedan sa Dark Of Light:

Ni kommer väl ihåg norrlandsfönster från länge sedan?

spacer.png

Var det inte Slej som byggde något?

Nä, han bryggde något.

Postat
6 minuter sedan sa CHAE:

Nä, han bryggde något.

Naturligtvis!

Hm. Jag ser ju en fortsättning på filmidén. Det måste bli böcker, seriealbum, en TV-serie, opera version och minst en Broadwaymusikal.

Givetvis måste vi hålla merchen igång. Kaffe, kepsar, T-shirts, dekaler, CHAE-te, torkad Slej strömming, Neosuskors, uppstoppade fåglar med hatt, en ewroL åsna som skiter cigaretter, en picknick PicoPack, en DoLdo och djävligt långa trådrullar.

Postat
4 minuter sedan sa Dark Of Light:

Naturligtvis!

Hm. Jag ser ju en fortsättning på filmidén. Det måste bli böcker, seriealbum, en TV-serie, opera version och minst en Broadwaymusikal.

Givetvis måste vi hålla merchen igång. Kaffe, kepsar, T-shirts, dekaler, CHAE-te, torkad Slej strömming, Neosuskors, uppstoppade fåglar med hatt, en ewroL åsna som skiter cigaretter, en picknick PicoPack, en DoLdo och djävligt långa trådrullar.

Gemkedjor är också rätt kul.

Postat (redigerat)

Tänk att det fanns sådana då.

Dataspels marknaden måste vi också hooka upp oss på! The Långesth Gäjm.  smileys-cool-432174.gif Fast varje nyår måste man köpa en "uppgradering" för kunna fortsätta spela. Man kan givetvis välja att vara vilken av karaktärerna man vill men möjlighet finns att hitta på en egen. Med risken att inte bli så långvarig förstås...

Nu när jag tänker efter en smula så bör DoLdosarna komma i alla fall tre olika storlekar, pga förekommen anledning. Jag menar... för olika... ändamål smileys-cool-784613.gif Givetvis bör en tub Längstahsmörja ingå.

Redigerat av Dark Of Light
Postat
46 minuter sedan sa Fidden:

Glad att jag fick vara med på det förstoppade temat. 

It’s all DoL😑

Postat
28 minuter sedan sa ewroL:

ny

Plocka bort varenda effekt på rösten och posta mörkis-låten igen.

Postat
2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Naturligtvis!

Bra idéer! 😄 

Postat (redigerat)

Hej. Nyinflyttad i min gamla lägenhet, vagott. ^_^ 

Fin man cave du har där Fidden. Och du med DoL, du behöver nog en AC där xD

Redigerat av Memphis
Postat
7 timmar sedan sa Dark Of Light:

Naturligtvis!

Jag har börjat, det blir en synth-opera med inslag av psykiskt förfall och själhandel med mörkisar.

Har skissat ihop en text och melodi, men den kommer en annan dag

Postat
34 minuter sedan sa Memphis:

Hej. Nyinflyttad i min gamla lägenhet, vagott. ^_^ 

Fin man cave du har där Fidden. Och du med DoL, du behöver nog en AC där xD

Hade du hyrt ut i andra hand? 

Postat
44 minuter sedan sa Fidden:

Hade du hyrt ut i andra hand? 

Yep, det är jag glad för nu när förhållandet tog slut 😄 

Postat

Men det är ju jättelätt för honom, bara att lalla runt och hitta på saker. Allt som inte stämmer med påhitten är fake news. 

Å andra sidan skulle det vara extremt lätt för Trump att få tag i lägenhet i gbg också. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.