Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 1 minute ago, Neosus said: Är det nån här inne som kan DaVinci Resolve förresten? Är väldigt basic, men har gjort grejer i det.
Neosus Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 Varför blir bilden mindre trots att jag väljer att rendera ut i 1080?
Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 1 minute ago, Neosus said: Varför blir bilden mindre trots att jag väljer att rendera ut i 1080? Bilden är nervös, och det är lite kallt i rummet... nej, jag vet faktiskt inte
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 18 minuter sedan sa Naymari: That’s it. Vackert!!! Just nu sa Naymari: Bilden är nervös, och det är lite kallt i rummet... nej, jag vet faktiskt inte 😄 Ja, djävlar!
Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 (redigerat) 😎 Redigerat 1 augusti 2020 av Naymari
Fidden Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 4 minuter sedan sa Naymari: Gjorde den med en polare när vi fortfarande gick i plugget. Länge sedan nu😅 Gick bra att snoka upp vem du är på den infon. Slej visste redan. 😄
Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 2 minutes ago, Fidden said: Gick bra att snoka upp vem du är på den infon. Slej visste redan. 😄 Jaadu, internet! 🎈
slejnard Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Den tar jag direkt! Shanti Roney - Fidden Krister Henriksson - CHAE Mikael Persbrant - Naymari Torkel Petersson - Pico Gustav Skarsgård - Memphis Alexander Bard - Neosus :blink: - DoL Så, vilka är kvar? Ewrol, Snigeldynamit... Jag då 🙁
Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 Just now, slejnard said: Jag då 🙁 Peter Stormare? 1
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 6 minuter sedan sa slejnard: Jag då 🙁 Ja vad fan! Dig kan vi ju inte glömma sådär!!!!!!!😮 Du, Snigeldynamit och Ewrol är kvar...
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 19 minuter sedan sa Neosus: Din mamma jobbar inte här? Va, nej, eller va? Shanti Roney - Fidden Krister Henriksson - CHAE Mikael Persbrant - Naymari Torkel Petersson - Pico Gustav Skarsgård - Memphis Alexander Bard - Neosus :blink: - DoL Peter Stormare - SLEJ Lena Èndre - Snigeldynamit Bra så?
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 20 minuter sedan sa Neosus: Måste rida in, tala sanning, och skjuta rakt! Hejdå! Va, jo, eller va?
slejnard Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 1 timme sedan sa Neosus: Måste spela in, spela om, och göra rätt! Hejdå! Spela tajt!
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 6 minuter sedan sa slejnard: Stormare blir bra 😎 Jåh. Likheten är ju... öhh. Slående! Den här sidan om Telly Savalas i alla fall.
CHAE Postat 1 augusti 2020 Trådstartare Postat 1 augusti 2020 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Va, nej, eller va? Shanti Roney - Fidden Krister Henriksson - CHAE Mikael Persbrant - Naymari Torkel Petersson - Pico Gustav Skarsgård - Memphis Alexander Bard - Neosus :blink: - DoL Peter Stormare - SLEJ Lena Èndre - Snigeldynamit Bra så? Vilket startfält!
Dark Of Light Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 (redigerat) 8 timmar sedan sa Fidden: Jonas Karlsson skulle nog kunna göra ewroL? Jag hade funderingarna på Jonas Inde. Redigerat 2 augusti 2020 av Dark Of Light
Fidden Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jag hade funderingarna på Jonas Inde. Den tanken slog mig faktiskt också.
Neosus Postat 2 augusti 2020 Postat 2 augusti 2020 1 timme sedan sa Fidden: Den tanken slog mig faktiskt också. Gjorde det ont?
CHAE Postat 2 augusti 2020 Trådstartare Postat 2 augusti 2020 5 timmar sedan sa ewroL: lol zombie-man from Donald Duck rather Nope! Det blir Jonas Inde.
CHAE Postat 2 augusti 2020 Trådstartare Postat 2 augusti 2020 16 timmar sedan sa Dark Of Light: Va, nej, eller va? Shanti Roney - Fidden Krister Henriksson - CHAE Mikael Persbrant - Naymari Torkel Petersson - Pico Gustav Skarsgård - Memphis Alexander Bard - Neosus :blink: - DoL Peter Stormare - SLEJ Lena Èndre - Snigeldynamit Bra så? Jonas Inde - ewroL
Recommended Posts