Neosus Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 (redigerat) Filmiseringen av längstah måste bli den längsta...vad heter det....... filmiseringen av längsta? Har jag rätt? Redigerat 1 augusti 2020 av Neosus
Fidden Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 Just nu sa Neosus: Filmiseringen av längstah måste bli den längsta...vad heter det....... filmiseringen av längsta? Har jag rätt? EY, BLINKY! 😮
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 (redigerat) 18 minuter sedan sa Fidden: DoL spelas av :blink: Den tar jag direkt! Shanti Roney - Fidden Krister Henriksson - CHAE Mikael Persbrant - Naymari Torkel Petersson - Pico Gustav Skarsgård - Memphis Alexander Bard - Neosus :blink: - DoL Så, vilka är kvar? Ewrol, Snigeldynamit... Redigerat 1 augusti 2020 av Dark Of Light
Gäst Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 (redigerat) ' vad för ljudkort tar 3,5mm line out -så man kan spela in elfiol? 3,5 mm line out to XLR ?????? finns det Redigerat 1 augusti 2020 av ewroL
CHAE Postat 1 augusti 2020 Trådstartare Postat 1 augusti 2020 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Den tar jag direkt! Shanti Roney - Fidden Krister Henriksson - CHAE Mikael Persbrant - Naymari Torkel Petersson - Pico Gustav Skarsgård - Memphis Alexander Bard - Neosus :blink: - DoL Så, vilka är kvar? Ewrol, Snigeldynamit... Jävlar i havet vilken rollista!!!! 3 minuter sedan sa ewroL: ' vad för ljudkort tar 3,5mm line out -så man kan spela in elfiol? finns det 3,5mm line out - to -balanserad trs / tele in ? omvandlare Har du en elfiol?
Gäst Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 https://www.djservice.se/artikel/pd-connex-cable-xlr-female-3-5-stereo-0-5m en sån här? XLR female kan inte ens skillnaden på female och male
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 1 minut sedan sa ewroL: kan inte ens skillnaden på female och male Det ante mig...
Gäst Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 58 minuter sedan sa Dark Of Light: Det ante mig... bööööööööög
CHAE Postat 1 augusti 2020 Trådstartare Postat 1 augusti 2020 5 minuter sedan sa ewroL: ja Så lämpligt. 2 minuter sedan sa ewroL: [...]kan inte ens skillnaden på female och male Just nu sa Dark Of Light: Det ante mig... Hoppla!
CHAE Postat 1 augusti 2020 Trådstartare Postat 1 augusti 2020 (redigerat) 3 minuter sedan sa ewroL: bööööööööög Vilket jättekonstigt svar. F ö tippar jag att DoL är straight men man vet ju aldrig. Redigerat 1 augusti 2020 av CHAE
Fidden Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 4 minuter sedan sa ewroL: https://www.djservice.se/artikel/pd-connex-cable-xlr-female-3-5-stereo-0-5m en sån här? XLR female kan inte ens skillnaden på female och male Tänker mig att detta funkar, om det inte är stereo https://www.gear4music.se/sv/G4M/Mono-minitele-35-mm-63mm-telekabel-3m/3CS?origin=product-ads&gclid=Cj0KCQjwpZT5BRCdARIsAGEX0zl1eMF9PxaZR2ryZUydqFHl8wrGYXzsjqmtkAHtEnvISLoyVaTemmkaAiWjEALw_wcB
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 14 minuter sedan sa CHAE: Vilket jättekonstigt svar. F ö tippar jag att DoL är straight men man vet ju aldrig. Ja, verkligen. Tänk om jag sprang runt och vrålade "STRAAAAAIGHT". Man kunde ju bli inspärrad. Skål förresten.
CHAE Postat 1 augusti 2020 Trådstartare Postat 1 augusti 2020 (redigerat) 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, verkligen. Tänk om jag sprang runt och vrålade "STRAAAAAIGHT". Man kunde ju bli inspärrad. Skål förresten. XD Det är nästan så du borde skapa en DoL-parad🖤 Skål för fan, längstah-broder! Redigerat 1 augusti 2020 av CHAE
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 11 minuter sedan sa CHAE: XD Det är nästan så du borde skapa en DoL-parad🖤 Skål för fan, längstah-broder! Inte mycket till parad. Det finns ju bara en av mig och det är jag. ... och det ska vi vara jeffligt glada över. Pangat något det sista då? För ngn vecka sedan fick jag chansen att gå loss med en AK4:a. Tung, lång och otymplig men va effektiv den ändå är... (that´s what she said)
Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 1 hour ago, Neosus said: Dax att starta en biodling! De e ju HORUNGEN man vill åt! 😕
Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 Jag hade alltså redan sparat ner bilden, jag var förberedd. Sen missar jag möjligheten att posta Volvo 265 ni får den ändå
Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 3 minutes ago, Dark Of Light said: [...]För ngn vecka sedan fick jag chansen att gå loss med en AK4:a. Tung, lång och otymplig men va effektiv den ändå är... (that´s what she said) Jag gillar AK 47 mikrofonen dårå
Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 54 minutes ago, ewroL said: https://www.djservice.se/artikel/pd-connex-cable-xlr-female-3-5-stereo-0-5m en sån här? XLR female kan inte ens skillnaden på female och male Nä, du kommer vilja ha en xlr hane
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 7 minuter sedan sa Naymari: Nä, du kommer vilja ha en xlr hane Det ante mig.
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 16 minuter sedan sa Naymari: Jag hade alltså redan sparat ner bilden, jag var förberedd. Sen missar jag möjligheten att posta Volvo 265 ni får den ändå Jag tror alldeles bestämt att du kommer tilldelas ett Längstah-diplom för redlighet och trogen tjänst! 👍
Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 3 minutes ago, Dark Of Light said: Jag tror alldeles bestämt att du kommer tilldelas ett Längstah-diplom för redlighet och trogen tjänst! 👍 Förväntar mig inget mindre 😌
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 (redigerat) 14 minuter sedan sa Naymari: Förväntar mig inget mindre 😌 Det blir i storlek A4. 😛 Kontakta CHAE, han är skyldig mig en fälthaubits för alla PTs... Helvetes vad schphännande det är i The Umbrella Academy säs 2 nu! Detta och The Watchmen (både filmen och TV-serien) är teh sheigt och så är jag ändå ett Batman fan... Hm, var det ngn svensk artist som du var inblandad med i The umbrella..? Väldigt mycket svenskt i handlingen i säs 2. Musikmässigt; “Hello” (Adele cover) med My Kullsvik. Redigerat 1 augusti 2020 av Dark Of Light
Naymari Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 3 minutes ago, Dark Of Light said: Hm, var det ngn svensk artist som du var inblandad med i The umbrella..? Väldigt mycket svenskt i handlingen i säs 2. Musikmässigt; “Hello” (Adele cover) med My Kullsvik. That’s it.
Recommended Posts