CHAE Postat 31 juli 2020 Trådstartare Postat 31 juli 2020 48 minuter sedan sa slejnard: Ingen fisk?! 👎 Shocker
slejnard Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 2 minuter sedan sa CHAE: Shocker Fast inställningen finns där. 😑
Naymari Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 5 minutes ago, CHAE said: Vars ä DoL?😮 Fan vet. Men jag vet att detta är en Volvo 264 i fin miljö
CHAE Postat 31 juli 2020 Trådstartare Postat 31 juli 2020 12 minuter sedan sa Neosus: Hos grannen och "lånar socker"? Erhm...okej
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 11 timmar sedan sa slejnard: Ingen fisk?! 👎 10 timmar sedan sa CHAE: Shocker Nej, nej. Sötningsmedel! Så slutar fisken vara fisk. Morn & kpd? 😑
CHAE Postat 1 augusti 2020 Trådstartare Postat 1 augusti 2020 11 timmar sedan sa slejnard: Fast jag kan ju inte fiska upp Inge 😮 Finns ingen anledning att go full perv här nu, Slej😑
slejnard Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 11 timmar sedan sa Naymari: Fan vet. Men jag vet att detta är en Volvo 264 i fin miljö Så där såg min ut
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 "Hon Gick Bara På Fem Cylindrar". Titeln på din nästa låt Slej😁
Gäst Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 https://open.spotify.com/track/0cAGNiWXRAXX1QKn3Ssbzd?si=PD90H8UzTyS9KTKaypyrew bra låt
slejnard Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 3 timmar sedan sa Dark Of Light: "Hon Gick Bara På Fem Cylindrar". Titeln på din nästa låt Slej😁 Bra idé! 👍😄
CHAE Postat 1 augusti 2020 Trådstartare Postat 1 augusti 2020 10 minuter sedan sa ewroL: capricho arabe Rappar du om ”livets hårda skola” eller om att mörkisarna tagit över din monostudio?
Gäst Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 1 timme sedan sa CHAE: Rappar du om ”livets hårda skola” eller om att mörkisarna tagit över din monostudio? haaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Fidden Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 14 minuter sedan sa ewroL: capricho arabe Konst. Musik? Konst. Konst? Känns lite som att du postar samma ljudkakafoni varje gång, men med något extra pålägg. Kan vara en skiva ost, grannens tofflor, 10 kg reverb eller 1 kg mjöl. Det enda kravet verkar vara att det inte ska passa in. Detta krav fixar du med bravur. Jag kan inte höra vad som var nytt denna gång, men det blev ingen märkbar förbättring. Skulle kunna funka i en film för att ljudsätta en psykos. Som musik? Inte så mycket i mina öron iallafall.
Gäst Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 (redigerat) förlåt ska späkas nu Redigerat 1 augusti 2020 av ewroL
Gäst Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 en gång masturberade jag inte på ETT ÅR. Slå det ni. Tämjde köttet. Det är av andliga skäl.
CHAE Postat 1 augusti 2020 Trådstartare Postat 1 augusti 2020 1 timme sedan sa ewroL: haaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Du förstod just inget av det jag frågade va? Det är helt okej att säga ”jag förstod inte frågorna”. 1 timme sedan sa Fidden: Konst. Musik? Konst. Konst? Känns lite som att du postar samma ljudkakafoni varje gång, men med något extra pålägg. Kan vara en skiva ost, grannens tofflor, 10 kg reverb eller 1 kg mjöl. Det enda kravet verkar vara att det inte ska passa in. Detta krav fixar du med bravur. Jag kan inte höra vad som var nytt denna gång, men det blev ingen märkbar förbättring. Skulle kunna funka i en film för att ljudsätta en psykos. Som musik? Inte så mycket i mina öron iallafall. Kunde inte sagt det bättre själv. Tack Fidden! 42 minuter sedan sa ewroL: förlåt ska späkas nu Av mörkisarna. 41 minuter sedan sa ewroL: en gång masturberade jag inte på ETT ÅR. Slå det ni. Tämjde köttet. Det är av andliga skäl. Seinfeldt & co var före dig. 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Har du också en tjänstevillig granne? Samma granne?
CHAE Postat 1 augusti 2020 Trådstartare Postat 1 augusti 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jag är oskyldig! Aldrig!
Dark Of Light Postat 1 augusti 2020 Postat 1 augusti 2020 4 minuter sedan sa CHAE: Samma granne? Låter inte troligt 😄 2 minuter sedan sa CHAE: Aldrig! Smickrare där 😊
CHAE Postat 1 augusti 2020 Trådstartare Postat 1 augusti 2020 15 minuter sedan sa Dark Of Light: [...] Smickrare där 😊 ❤️
Recommended Posts