Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
48 minuter sedan sa slejnard:

Ingen fisk?! 👎

Shocker:rolleyes:

Annons
Postat
12 minuter sedan sa Neosus:

Hos grannen och "lånar socker"? 

Erhm...okej

Postat
11 timmar sedan sa slejnard:

Ingen fisk?! 👎

10 timmar sedan sa CHAE:

Shocker:rolleyes:

Nej, nej. Sötningsmedel! Så slutar fisken vara fisk.

Morn & kpd? 😑

Postat
11 timmar sedan sa slejnard:

Fast jag kan ju inte fiska upp Inge 😮 

Finns ingen anledning att go full perv här nu, Slej😑

Postat (redigerat)

Redigerat av ewroL
Postat
10 minuter sedan sa ewroL:

capricho arabe

Rappar du om ”livets hårda skola” eller om att mörkisarna tagit över din monostudio?

Postat
1 timme sedan sa CHAE:

Rappar du om ”livets hårda skola” eller om att mörkisarna tagit över din monostudio?

haaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Postat
14 minuter sedan sa ewroL:

capricho arabe

Konst. Musik? Konst. Konst? 

Känns lite som att du postar samma ljudkakafoni varje gång, men med något extra pålägg. Kan vara en skiva ost, grannens tofflor, 10 kg reverb eller 1 kg mjöl. Det enda kravet verkar vara att det inte ska passa in. Detta krav fixar du med bravur. 

Jag kan inte höra vad som var nytt denna gång, men det blev ingen märkbar förbättring. 

Skulle kunna funka i en film för att ljudsätta en psykos. Som musik? Inte så mycket i mina öron iallafall. 

Postat (redigerat)

förlåt ska späkas nu

Redigerat av ewroL
Postat

en gång masturberade jag inte på ETT ÅR. Slå det ni. Tämjde köttet. Det är av andliga skäl.

Postat
1 timme sedan sa ewroL:

haaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Du förstod just inget av det jag frågade va?

Det är helt okej att säga ”jag förstod inte frågorna”.

1 timme sedan sa Fidden:

Konst. Musik? Konst. Konst? 

Känns lite som att du postar samma ljudkakafoni varje gång, men med något extra pålägg. Kan vara en skiva ost, grannens tofflor, 10 kg reverb eller 1 kg mjöl. Det enda kravet verkar vara att det inte ska passa in. Detta krav fixar du med bravur. 

Jag kan inte höra vad som var nytt denna gång, men det blev ingen märkbar förbättring. 

Skulle kunna funka i en film för att ljudsätta en psykos. Som musik? Inte så mycket i mina öron iallafall. 

Kunde inte sagt det bättre själv. Tack Fidden!

42 minuter sedan sa ewroL:

förlåt ska späkas nu

Av mörkisarna.

41 minuter sedan sa ewroL:

en gång masturberade jag inte på ETT ÅR. Slå det ni. Tämjde köttet. Det är av andliga skäl.

Seinfeldt & co var före dig.

6 minuter sedan sa Dark Of Light:

Har du också en tjänstevillig granne?  m1831.gif

Samma granne?

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Jag är oskyldig!

Aldrig!

Postat
15 minuter sedan sa Dark Of Light:

[...]

Smickrare där 😊

❤️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.