Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hot as you can stand it

Somethin' like volcanic
You know it seems organic

Just like the stars and planets
Yeah, we are
So what you gonna do?
Postat
1 timme sedan sa Neosus:

Ge mig dom bästa OBS inställningarna för inspelning av dina innersta drömmar av mörkisarnas julafton kring midsommarstångens barrande påskmust, okej?! 

Barrande påskmust... och folk oroar sig för aspartam & Cola Light? 😄

Barrande påskmust, hmm... tror inte jag vågar mig på att prova Gin och påskmust.

Postat
6 minuter sedan sa Neosus:

Grahns superdricka! 

Powered by Längstah

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Fidden:

Tappad från granens gren? 

30 minuter sedan sa Neosus:

kisspng-emoticon-smiley-clip-art-omg-emoji-5b28df35d0b2e4.5239835115294052378548.png.cfc83a8bbdf8119d009f8ed020283e2c.png

Det är lugnt, Grahn; jag reagerade på samma sätt när jag fick mentala bilder av DoL och hans grannes gren😑

Redigerat av CHAE
Postat

Yoghurt... Hur vet yoghurt när det ska sluta vara mjölk? m1831.gif

11 minuter sedan sa CHAE:

Det är lignt, Grahn; jag reagerade på samma sätt när jag fick mentala bilder av DoL och hans grannes gren😑

Jag gapar sällan stort när jag ser mina grannars grenar. Det kan missförstås som någon slags inbjudan... Vad är lingt förresten m1831.gif

Postat
14 minuter sedan sa Dark Of Light:

Yoghurt... Hur vet yoghurt när det ska sluta vara mjölk? m1831.gif

Jag gapar sällan stort när jag ser mina grannars grenar. Det kan missförstås som någon slags inbjudan... Vad är lingt förresten m1831.gif

Mörkisarna styr det där😑

Staffan Lignt så klart. Annars är det nog bara ett helt vanligt jävla savtfle.

Postat
8 minuter sedan sa CHAE:

Mörkisarna styr det där😑

Staffan Lignt så klart. Annars är det nog bara ett helt vanligt jävla savtfle.

Puuuuh 😛

Inte mata trollen, inte...

Slutar yoghurt vara yoghurt om man tillsätter sötningsmedel? (Frågar åt en kompis)

Postat

Nu när den mesta kultur är inställd kanske det blir yoghurtbrist. Om man inte ställt in den i kylen såklart. 

Postat
2 hours ago, Dark Of Light said:

Oh, 2:a säsongen av The Umbrella Academy ute på Netflix nu. D blir och kika p d.

Åhå!

Fick en synk i den säsongen! Var med en sväng på en cover för typ 5 år sen som blev upplockad av NBC Universal television för den serien.

udda grej. Men kul!

kanske borde se den, och säsong 1

Postat (redigerat)
38 minuter sedan sa Naymari:

Visst! 

702B77B1-CD44-49DF-99FB-5CD20368E21F.jpeg

Näh men se... Bakdelen av en Volvo 343, bilen som enligt Slej inte finns! Vilken bastard bil!!

36 minuter sedan sa Naymari:

Åhå!

Fick en synk i den säsongen! Var med en sväng på en cover för typ 5 år sen som blev upplockad av NBC Universal television för den serien.

udda grej. Men kul!

kanske borde se den, och säsong 1

Oh, vad kul!!!! Ja, den är verkligen annorlunda. En superhjälte serie som inte riktigt är som andra varianter på temat. Rolig, spännande och fylld med tvära kast och oväntade ting.

Fantastiskt soundtrack i säs 2. En hel hoper gamla 60-tals klassiker på rad.

Säs 1 först givetvis, annars fattar man inte ett skit 😄

Redigerat av Dark Of Light
Postat
41 minuter sedan sa Fidden:

Tror det är multikultis fel. 

Jag fixade det där åt dig. You're welcome😑

Postat
12 minuter sedan sa CHAE:

Jag fixade det där åt dig. You're welcome😑

Jag ber om ursäkt för mina antibiotiska inlägg. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.