Gäst Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 NU HAR JAG FÅTT MIN HÖGTALARE. Presonus R65. Monoooooooooo
CHAE Postat 31 juli 2020 Trådstartare Postat 31 juli 2020 (redigerat) 48 minuter sedan sa Dark Of Light: Är kaffe smaksatt vatten? 47 minuter sedan sa Dark Of Light: Är te smaksatt vatten? 47 minuter sedan sa Dark Of Light: Är saft smaksatt vatten? 45 minuter sedan sa Dark Of Light: Är badvatten smaksatt vatten? 44 minuter sedan sa Dark Of Light: Kanske om någon satt i vattnet så det tog smak? 43 minuter sedan sa Dark Of Light: Men om man nu tillsätter sötningsmedel i badvattnet.... upphör det då att vara smaksatt vatten? Ska ewroL svara på allt det här? 37 minuter sedan sa ewroL: NU HAR JAG FÅTT MIN HÖGTALARE. Presonus R65. Monoooooooooo Kul. Du har för lite prylar. Köp fler🙂 Och skriv om din R65:a i prültråden, okej. Redigerat 31 juli 2020 av CHAE
slejnard Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 Härligt med sol och värme ute. 🙂 Ska fara å fiska sig sen. På en stund. Om ett tag alltså
CHAE Postat 31 juli 2020 Trådstartare Postat 31 juli 2020 (redigerat) 21 minuter sedan sa slejnard: Härligt med sol och värme ute. 🙂 Ska fara å fiska sig sen. På en stund. Om ett tag alltså Okej, då blir det tjötth till kvällsmat m a o?😄 Redigerat 31 juli 2020 av CHAE
Dark Of Light Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 1 timme sedan sa CHAE: Ska ewroL svara på allt det här? Ja, det förväntar jag mig. Eftersom Cola Light upphör att vara kolsyrat och smaksatt vatten när man tillsätter sötningsmedel... jag antar att rätt svar är råttgift, eller något med bortbytta själar och mörkisar...
Fidden Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 6 minuter sedan sa ewroL: fråga språkvetare Har inte sett dingbats på evigheter, men han skulle nog säga att sötningsmedel är en form av smaksättning. Eller kanske en förstärkning av smaksättaren. Ja, så är det nog, om man bara tillsätter sötningsmedlet till vattnet smakar det inte så mycket. Så skillnaden är nog att cola light är smaksatt, kolsyrat OCH sötat vatten av okänt ursprung, medan typ loka smultron är smaksatt och kolsyrat mineralvatten som enligt buteljerande företag härstammar från en nästan magisk källa i bergslagen.
CHAE Postat 31 juli 2020 Trådstartare Postat 31 juli 2020 32 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, det förväntar jag mig. Eftersom Cola Light upphör att vara kolsyrat och smaksatt vatten när man tillsätter sötningsmedel... jag antar att rätt svar är råttgift, eller något med bortbytta själar och mörkisar... 32 minuter sedan sa Dark Of Light: Epic pii tii😑 Ja jävlar! 27 minuter sedan sa ewroL: fråga språkvetare 12 minuter sedan sa Fidden: Har inte sett dingbats på evigheter, men han skulle nog säga att sötningsmedel är en form av smaksättning. Eller kanske en förstärkning av smaksättaren. Ja, så är det nog, om man bara tillsätter sötningsmedlet till vattnet smakar det inte så mycket. Så skillnaden är nog att cola light är smaksatt, kolsyrat OCH sötat vatten av okänt ursprung, medan typ loka smultron är smaksatt och kolsyrat mineralvatten som enligt buteljerande företag härstammar från en nästan magisk källa i bergslagen. Wow...
Gäst Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 jag har nyligen fattat tycke för kolsyrat smaksatt vatten - och slipper dödsångesten av cancerframkallande ämnet aspartam
CHAE Postat 31 juli 2020 Trådstartare Postat 31 juli 2020 6 minuter sedan sa ewroL: [...] aspartam ...som dessutom inte alls är bra för med personer med hjärtfel. Mvh HIA-usk
Fidden Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 2 timmar sedan sa ewroL: NU HAR JAG FÅTT MIN HÖGTALARE. Presonus R65. Monoooooooooo Det var ett tag sedan vi visade våra mancaves. 1
Fidden Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 Får säga att jag har betydligt mindre kaffe kvar än evve...
CHAE Postat 31 juli 2020 Trådstartare Postat 31 juli 2020 4 minuter sedan sa Fidden: Det var ett tag sedan vi visade våra mancaves. Nice one, Fidden! Är det en Fender Tele Deluxe jag ser där? Jävligt trevlig (och snygg) gura❤️ Var väldigt nära att köpa en för några år sedan men det vart en Strata (med stora CBS-skallen) i stället. Förresten, är det en naturligt fade:ad P-bass? (Får fixa mancave-bilder när jag kommit hem igen.)
Gäst Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 Presonus R65 är så bra att ljudförbättringsprogrammet Breakaway Audio Enhancer, inte tar på dem. Det programmet är till för billiga högtalare.
Fidden Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 3 minuter sedan sa CHAE: Nice one, Fidden! Är det en Fender Tele Deluxe jag ser där? Jävligt trevlig (och snygg) gura❤️ Var väldigt nära att köpa en för några år sedan men det vart en Strata (med stora CBS-skallen) i stället. Förresten, är det en naturligt fade:ad P-bass? (Får fixa mancave-bilder när jag kommit hem igen.) Jodå, en tele delux. Riktigt najs. Jag vet inte om basen är naturligt fadead. Är det motsatsen till spoon som i golf, eller är det någon regel som man kan dra i?
CHAE Postat 31 juli 2020 Trådstartare Postat 31 juli 2020 (redigerat) 8 minuter sedan sa ewroL: Presonus R65 är så bra att ljudförbättringsprogrammet Breakaway Audio Enhancer, inte tar på dem. Det programmet är till för billiga högtalare. Vem ska ta på den då? DoL? (Well, that went really pervy really fast...) Breakaway Audio Enhancer låter fan riktigt jävla suspekt... Bara för mörkisar och Jesus-charlataner. 7 minuter sedan sa Fidden: Jodå, en tele delux. Riktigt najs. Jag vet inte om basen är naturligt fadead. Är det motsatsen till spoon som i golf, eller är det någon regel som man kan dra i? Trevligt! Jäpp, precis så XD Redigerat 31 juli 2020 av CHAE
Fidden Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 Fast jag menar nog draw när jag tänker efter, spoon är en klubba.
Fidden Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 Kan nästan lika lite om golf som jag kan om bas ska tilläggas.
Neosus Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 Ge mig dom bästa OBS inställningarna för inspelning av dina innersta drömmar av mörkisarnas julafton kring midsommarstångens barrande påskmust, okej?!
CHAE Postat 31 juli 2020 Trådstartare Postat 31 juli 2020 14 minuter sedan sa Neosus: Ge mig dom bästa OBS inställningarna för inspelning av dina innersta drömmar av mörkisarnas julafton kring midsommarstångens barrande påskmust, okej?! Gudh har talat.
slejnard Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 3 timmar sedan sa CHAE: Okej, då blir det tjötth till kvällsmat m a o?😄 Japp ska grilla nu 😄
Fidden Postat 31 juli 2020 Postat 31 juli 2020 21 minuter sedan sa Neosus: Ge mig dom bästa OBS inställningarna för inspelning av dina innersta drömmar av mörkisarnas julafton kring midsommarstångens barrande påskmust, okej?! Varit ute och plockat svamp? 🥴
Recommended Posts