Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
14 minuter sedan, Neosus said:

Ingen dum idé alls faktiskt med en kopp med kaffe! 

Tack, det kom över mig plötsligt som flickan sa. Var inne på en hink först men... sansade mig till slut och efter en inre monolog så kom jag fram till att en kopp är bättre.

Nu har jag sett ett antal avsnitt av Giri/Haji, den japanska krim serien på Netflix och kan verkligen rekommendera den. Trodde inte den skulle hålla men, jo. D e d den gör.

Postat

Har lyckats sova från mitt senaste inlägg till nu. Kan inte minnas att jag vaknat med hosta och så. Har mindre hosta nu när jag är vaken, än tidigare dagar med. Har lite hopp om att kunna åka imorgon ändå. Men jag kommer i så fall bara åka ner för konserten och alla besök jag planerat får bli en annan gång. Ska stresstesta kroppen lite lätt nu. Typ ta en lite längre promenad med hundarna än jag gjort hittills i år. Men inte så långt som jag brukar gå när jag är frisk. 

Postat

Någon som vill och kan gå på DT imorgon? Sittplats bredvid min polare men han är tystlåten av sig. 

Postat
1 timme sedan, -k9- said:

Har lyckats sova från mitt senaste inlägg till nu. Kan inte minnas att jag vaknat med hosta och så. Har mindre hosta nu när jag är vaken, än tidigare dagar med. Har lite hopp om att kunna åka imorgon ändå. Men jag kommer i så fall bara åka ner för konserten och alla besök jag planerat får bli en annan gång. Ska stresstesta kroppen lite lätt nu. Typ ta en lite längre promenad med hundarna än jag gjort hittills i år. Men inte så långt som jag brukar gå när jag är frisk. 

Hoppas på tillfrisknande! 

Postat

Blev övertalad att åka ändå. Får resan och boendet med frulle betalt. 😃 Så om jag märker att jag inte pallar så kan jag vända hem igen innan jag är i Fjollträsk. 

Postat

Det förmodade skitåret 2020 fick precis en så överusel start som jag befarat. Och nu lär det väl bara bli sämre. 

Brorsan fick den misstänkta cancern bekräftad. 

No fucking pun intended. 

Postat
3 timmar sedan, slejnard said:

Sonen åker till Japan på lördag 😮 

Hoppas det går bra!

Klart att det går bra. Han klarar sig nog lika bra som far sin. 

Postat
34 minuter sedan, Fidden said:

Det förmodade skitåret 2020 fick precis en så överusel start som jag befarat. Och nu lär det väl bara bli sämre. 

No fucking pun intended. 

Tråkigt att höra. Hoppas det går bra ändå. Var det tarmcancer han har, eller tror jag bara det för att de misstänkte att jag kunde ha det? 

Postat

Insåg just att det bara är tredje gången jag dricker kaffe i år. Har varit för dålig för att ens orka brygga keffat. 😲

Postat
2 timmar sedan, Fidden said:

No fucking pun intended. 

Uschaligen 🙁 

hoppas på tillfrisknande 

Postat

@Fidden Astrist att höra🙁 Vi håller samtliga tummetottar för ett säkert tillfrisknande.

Postat
3 timmar sedan, Fidden said:

Ja precis, tarmen. 

Kaffe kl 21? 

Tja, varför inte. Tar nog en kopp örtte här istället. 

Öpd? 

Drack iof kaffet flera timmar innan jag skrev inlägget. 

Men ingen öl på det tack. 😉

Postat

Däremot så tabbade jag mig och tog slemlösande hostmedicin innan jag gick och lade mig. Så nu får jag sitta här och hosta tills halsen är ren och fin... 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.