Fidden Postat 29 juli 2020 Postat 29 juli 2020 Kollar lite på indycar istället. Där är det par svenskar med vinstchans med i år.
CHAE Postat 29 juli 2020 Trådstartare Postat 29 juli 2020 3 minuter sedan sa Naymari: Jag vet inte jag. Att FIA och Ferrari går och hysch hyschar om hur Ferrari fuskade förra året smakar surt. även om alla vet vad de gjorde ändå, de måste spela med öppna kort. Klart som fan att det inte blir något åka av om de sitter och spelar kort och Fia med knuff!! :angrü:
Naymari Postat 29 juli 2020 Postat 29 juli 2020 2 minutes ago, Fidden said: Kollar lite på indycar istället. Där är det par svenskar med vinstchans med i år. Rosenkvist och Eriksson är grümma
CHAE Postat 29 juli 2020 Trådstartare Postat 29 juli 2020 3 minuter sedan sa Neosus: Det går ju bara runt och runt! GRAHN!!! Sluta leka med pappas kontorsstol! NU!!!!!!!! 1 1
Gäst Postat 29 juli 2020 Postat 29 juli 2020 (redigerat) mono är en livsstil back in the days with grandpa on the rocking chair Redigerat 29 juli 2020 av ewroL
Gäst Postat 29 juli 2020 Postat 29 juli 2020 (redigerat) nu är min studio monitor i Toftanäs, den har anlänt i Sverige från Tyskland - på fredag får jag den Redigerat 29 juli 2020 av ewroL
Dark Of Light Postat 29 juli 2020 Postat 29 juli 2020 Din studio agerar alltså monitor i Toftanäs men har befunnit sig i Tyskland av okänd anledning. Den har anlänt någonstans i Sverige, okänt var och du får tillbaka den på fredag om jag förstått saken rätt. Vad bra. 2
Naymari Postat 29 juli 2020 Postat 29 juli 2020 6 minutes ago, CHAE said: Nu skrev jag i Storforum🙂 Vad duktig du är
CHAE Postat 29 juli 2020 Trådstartare Postat 29 juli 2020 (redigerat) 5 timmar sedan sa Naymari: Är det en förstärkaremülatorpetal? Bland annat, ja. Kan tydligen även vara en vanlig DI-box också. Ville ha något så jag kan lattja/repa med pedalbordet utan att behöva joxa fram stärkare och grejer. (Hörlursutgång var ett måste). Har bara provat Mk 2:an lite men det låter ändå helt okej för pengarna. Tre lägen; US/UK/"vintage". US är såklart någon Fender, UK - VOX och "Vintage"...vet fan inte vad den ska vara. Mesa Boogie kanske. Kul att kunna skifta mikposition dessutom. Sedan är det alltid trevligt att, så här i cab.sim./impulser-tider, vräka sig lite. Edith: VOX, inte Marshall... Redigerat 30 juli 2020 av CHAE
CHAE Postat 29 juli 2020 Trådstartare Postat 29 juli 2020 2 minuter sedan sa Fidden: Extremhögern har anlänt För i helvete, Fidden...😛
Neosus Postat 29 juli 2020 Postat 29 juli 2020 9 minuter sedan sa CHAE: Bland annat, ja. Kan tydligen även vara en vanlig DI-box också. Ville ha något så jag kan lattja/repa med pedalbordet utan att behöva joxa fram stärkare och grejer. (Hörlursutgång var ett måste). Har bara provat Mk 2:an lite men det låter ändå helt okej för pengarna. Tre lägen; US/UK/"vintage". US är såklart någon Fender, UK - Marshall och "Vintage"...vet fan inte vad den ska vara. Mesa Boogie kanske. Kul att kunna skifta mikposition dessutom. Sedan är det alltid trevligt att, så här i cab.sim-tider, vräka sig lite. Vagott!
CHAE Postat 29 juli 2020 Trådstartare Postat 29 juli 2020 (redigerat) 27 minuter sedan sa Neosus: ...jaha en Tech 21 GT2 clone? Exakt! ...fast mer billig😑 Redigerat 29 juli 2020 av CHAE
CHAE Postat 29 juli 2020 Trådstartare Postat 29 juli 2020 Såg precis en dokumentär om the Donner party (89 nybyggare som skulle ta sig från mellanvästern till Californien i mitten av 1800-talet). Satans perkele, vilka strapatser...😮 Spoiler alert; mindre än hälften nådde målet. Resten dukade under av svält, köld, kannibalism (!) och sjukdomar. Stackars, stackars satar🙁
CHAE Postat 29 juli 2020 Trådstartare Postat 29 juli 2020 3 minuter sedan sa Memphis: Har missat massa givande diskussioner ser jag 😛 Du kan va diskussion!!!
Fidden Postat 29 juli 2020 Postat 29 juli 2020 12 minuter sedan sa CHAE: Såg precis en dokumentär om the Donner party (89 nybyggare som skulle ta sig från mellanvästern till Californien i mitten av 1800-talet). Satans perkele, vilka strapatser...😮 Spoiler alert; mindre än hälften nådde målet. Resten dukade under av svält, köld, kannibalism (!) och sjukdomar. Stackars, stackars satar🙁 Äh, har varit med om värre partyn. En gång tappade jag min öl. Rip ölen, alltid saknad, aldrig glömd
Memphis Postat 29 juli 2020 Postat 29 juli 2020 13 minuter sedan sa CHAE: Du kan va diskussion!!! NEJ DU KAN VA 😠
Memphis Postat 29 juli 2020 Postat 29 juli 2020 Just nu sa Fidden: Äh, har varit med om värre partyn. En gång tappade jag min öl. Rip ölen, alltid saknad, aldrig glömd Jag har varit med om värre saker. En gång spillde jag ut min öl över 3 snygga tjejer. 😑
Recommended Posts