Pico Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 16 timmar sedan sa Memphis: Jag tycker han hängde rätt löst men hade chans fram till Pandemin och senaste Black-lives-matter vågen, men sedan dess tror jag han är helt körd pga hur dåligt han hanterat allting. Och med tanke på opinionssiffror där Biden har majoritet i många delstater, tror det blir honom och han lär garanterat göra mycket bättre jobb, trots sin ålder. Det värsta som kan hända är att Biden dör medan det känns som att det är det motsatta för Trump, skulle han bli återvald.
Fidden Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 1 timme sedan sa Pico: Det värsta som kan hända är att Biden dör medan det känns som att det är det motsatta för Trump, skulle han bli återvald. Lite läskigt scenario ändå om Trump skulle dö och bli återvald. 1
Pico Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 26 minuter sedan sa Fidden: Lite läskigt scenario ändå om Trump skulle dö och bli återvald. 😄😛
Dark Of Light Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 Ja... Alltså, det där var nog en av mina sämre PääTääs. Kpd?
Fidden Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 Trumplever, en svår åkomma. Orsakas av invertes desinfektion.
Neosus Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 Jag säger ingenting så har jag alltid sagt något! Men det jag egentligen säger har jag aldrig sagt! Därför säger jag det jag alltid har sagt: Ingenting! 👀
Fidden Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 6 minuter sedan sa Neosus: Jag säger ingenting så har jag alltid sagt något! Men det jag egentligen säger har jag aldrig sagt! Därför säger jag det jag alltid har sagt: Ingenting! 👀 Är ingenting någonting man kan säga? Isåfall är ingen också någon, inget också något. /Källargångsfilosofen
Pico Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 2 minuter sedan sa Fidden: Är ingenting någonting man kan säga? Isåfall är ingen också någon, inget också något. /Källargångsfilosofen Du ignorerade ordens rester... Eller var det bara för att inte en jävel vet vad det heter?
Fidden Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 3 minuter sedan sa Pico: Du ignorerade ordens rester... Eller var det bara för att inte en jävel vet vad det heter? Det där var djupt. Bugar mig och överlämnar med vördnad filosofstafettens pinne till Pico.
slejnard Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ja... Alltså, det där var nog en av mina sämre PääTääs. Kpd? Ja skärpning! nej, maxdosen intagen redan 😑
Pico Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 45 minuter sedan sa Fidden: Det där var djupt. Bugar mig och överlämnar med vördnad filosofstafettens pinne till Pico. Weeeee, en pinne! 😄
Fidden Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 Mina favoritpiller med johannesört har slutat säljas, de tog udden av ånghästen. Nu får man härda ut istället.
Fidden Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 Härda in i en depression, tja det låter ju jävligt offerkoftemanligt om inte annat.
Recommended Posts