CHAE Postat 27 juli 2020 Trådstartare Postat 27 juli 2020 Nu: churros! Vi höll på att elda ner hela huset f ö samt nästan (men bara nästan) hälla kokande olja över oss. Bra kväll👍🏼
slejnard Postat 27 juli 2020 Postat 27 juli 2020 Just nu sa CHAE: Nu: churros! Vi höll på att elda ner hela huset f ö samt nästan (men bara nästan) hälla kokande olja över oss. Bra kväll👍🏼 Det åt jag till efterrätt häromkvällen på pinchos. Gott!
CHAE Postat 27 juli 2020 Trådstartare Postat 27 juli 2020 44 minuter sedan sa Fidden: Hå kä ft n 20 minuter sedan sa slejnard: 😢 Såja ungar, nu håller ni er lugna annars blir det ingen glass! 19 minuter sedan sa slejnard: Det åt jag till efterrätt häromkvällen på pinchos. Gott! Heg goth!
slejnard Postat 27 juli 2020 Postat 27 juli 2020 6 minuter sedan sa CHAE: Såja ungar, nu håller ni er lugna annars blir det ingen glass! Heg goth! Ja pappa 😭
Neosus Postat 27 juli 2020 Postat 27 juli 2020 50 minuter sedan sa CHAE: Nu: churros! Vi höll på att elda ner hela huset f ö samt nästan (men bara nästan) hälla kokande olja över oss. Bra kväll👍🏼 Men usch då! Va försiktig för hellvitte!! 😮
Neosus Postat 27 juli 2020 Postat 27 juli 2020 22 minuter sedan sa slejnard: Nä nu bingen. Gå nötter God nöt!
CHAE Postat 27 juli 2020 Trådstartare Postat 27 juli 2020 11 minuter sedan sa Neosus: Men usch då! Va försiktig för hellvitte!! 😮 Det gick bra och churros vart det😑
Dark Of Light Postat 27 juli 2020 Postat 27 juli 2020 10 timmar sedan sa CHAE: Källa på det? Glödlampskonspirationen hette dokumentären. Tja, den heter ju det fortfarande faktiskt. Den har några år på nacken men är högaktuell ändå. Se den, ni som tycker ämnet är intressant!!!! 👍 5 timmar sedan sa CHAE: Låt oss bolla vidare frågan till DoL; han är insatt i amerikansk inrikespolitik🙂 Ja, som Memfan redan var inne på, poll siffrorna pekar åt h-vete för Trump (även om han i sin senaste presskonferens för några minuter sedan hävdade motsatsen). MEN så där resonerade vi då också back in 2016! Som sagt, Con Don Bonespurs-Bunkerbitch har haft ett tungt år med visrusisar och BLM grejen med sina upplopp som inte verkar ha någon ände. En del av hans egna republikanska anhängare har övergett honom och senast gav hans senats kompisar honom ett rungande nej till en skattsänkning som skulle ytterst drabba socialbidrags tagarna i landet så här innan valet. Det kan påverka, det är runt 99 dagar kvar till valet och det har inte varit så här spännande sedan Nixon sket på sig. Biden..? Inte är han den kanske bästa kandidaten för jobbet men klart bättre än nuvarande lugg. Det ÄR rätt så begränsande med två partisystemet over there... Apropå luriga lurar och mono monitorer. Visst är det märkligt att det hippa är att köpa en bluetooth högtalare numer. I mono. Det börjar visserligen komma lite h-talare med stereo och dessutom med hyfsad separation men de är få. Marshall Stockwell 2, vill jag minnas...
Neosus Postat 27 juli 2020 Postat 27 juli 2020 (redigerat) Jag blir mest bara förbannad.. för att utvecklingen tycks gå bakåt samtidigt som den går framåt...men mest bakåt... när det gäller i politik och...eh....vahettere....ööh... 👀 Redigerat 27 juli 2020 av Neosus
gebba Postat 27 juli 2020 Postat 27 juli 2020 2 timmar sedan sa Memphis: Jag tycker han hängde rätt löst men hade chans fram till Pandemin och senaste Black-lives-matter vågen, men sedan dess tror jag han är helt körd pga hur dåligt han hanterat allting. Och med tanke på opinionssiffror där Biden har majoritet i många delstater, tror det blir honom och han lär garanterat göra mycket bättre jobb, trots sin ålder. Trump har dubblerat statsskulden på under 4 år. Idag är bara räntan på statsskulden ät runt $500B idag. Folk bryr sig om ekonomin och på den fronten har han skjutit upp problemet med pandemin genom att trycka mer pengar. opinionssiffrorna var lögner från massmedia förra valet vilket ironiskt nog hade motsatt effekt och gav Trump ett överläge när demokraterna inte trodde de behövde lägga ner mer energi för att vinna. Jag tror Trump kommer vinna men det spelar så klart ingen roll vem som vinner för ingen har några planer på att faktiskt lösa de riktiga ekonomiska problemen landet har.
Gäst Postat 27 juli 2020 Postat 27 juli 2020 (redigerat) ny studio monitor -på fredag anländer den! it's christmas, baby! Redigerat 27 juli 2020 av ewroL
CHAE Postat 27 juli 2020 Trådstartare Postat 27 juli 2020 12 minuter sedan sa ewroL: ny studio monitor -på fredag anländer den! it's christmas, baby! Nu behöver du en sub också.
Gäst Postat 27 juli 2020 Postat 27 juli 2020 jag har gjort en musikvideo and Jesus said to the cripple take your bed and fly (2x)
CHAE Postat 28 juli 2020 Trådstartare Postat 28 juli 2020 26 minuter sedan sa ewroL: jag har gjort en musikvideo and Jesus said to the cripple take your bed and fly (2x) Epileptiker bör inte se detta. Jag antar att fejkrökningen har sin anledning. Dock billigare (och bättre) med rökmaskin... Again with the Jesus. Tillbaka på noll.
Gäst Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 (redigerat) äsch jag tog bort den videon, det var dåligt ljud... Redigerat 28 juli 2020 av ewroL
Dark Of Light Postat 28 juli 2020 Postat 28 juli 2020 6 timmar sedan sa ewroL: äsch jag tog bort den videon, det var dåligt ljud... Är inte det själva grejen med lofi? Eller... har Mariah snott ljudet?😮
Recommended Posts