Neosus Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 HUR många lurpassar räck upp en hand? *räckar upp en hand*
slejnard Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Funderade på en grej igår... kan en hund använda sig av en lathund? 🧐
slejnard Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 1 timme sedan, Neosus said: NAJJE.. attans! 😄 Bevakade du? 😄
slejnard Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Här är min julsång. Gick inte så bra men kul att vara med. Tycker själv att den blev catchy! På svenska dessutom 😮
-k9- Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 Någon som bor eller råkar vara i Stockholm i morgon och som vill ha min Dream theater biljett? Ser inte ut som att jag kommer iväg och det är ju tråkigt att ha lagt 1000kr på en biljett som inte blir använd. Ger hellre bort den i så fall.
Dark Of Light Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 18 minuter sedan, -k9- said: Någon som bor eller råkar vara i Stockholm i morgon och som vill ha min Dream theater biljett? Ser inte ut som att jag kommer iväg och det är ju tråkigt att ha lagt 1000kr på en biljett som inte blir använd. Ger hellre bort den i så fall. För jeffla trist det där. Du som säkert sett fram emot det hela och sedan blir det som det blir. Nåja, du får trösta dig med att det går fler tåg. Det finns en del Stockholms innevånare här inne som är intresserade.
-k9- Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 (redigerat) 6 minuter sedan, Dark Of Light said: För jeffla trist det där. Du som säkert sett fram emot det hela och sedan blir det som det blir. Nåja, du får trösta dig med att det går fler tåg. Det finns en del Stockholms innevånare här inne som är intresserade. Jo men jag ville ju se hela Metropolis pt2 skivan live. Det är just det som som suger mest att missa. Den fyllde ju 20 år förra året men DT spelade ju på en festival istället när de var här senast, så de spelade inte hela den skivan i Sverige då. Redigerat 14 januari 2020 av -k9-
Dark Of Light Postat 14 januari 2020 Postat 14 januari 2020 Mmm. hade ett par klickar kvar av ost/julskinkesåsen sedan igår så det blev en repris. Så nu... är... det... KPD!
Recommended Posts