Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Just nu sa ewroL:

Det vet man själv Pico. Det går att mäta.

Avtal sker i utbyte mot själen.

Då vet du hur dina avtal ser ut, vänligen definiera dem!

Annons
Postat
58 minuter sedan sa Pico:

Då vet du hur dina avtal ser ut, vänligen definiera dem!

Nej för privat. Det finns oräkneliga avtal att göra.

Jag har inte uppfyllt något jätteviktigt avtal -jag har varit på väg men stannat halvvägs och brytit det. Renat mitt karma dvs. Så ingen mörk guide här inte.

Postat (redigerat)
1 minut sedan sa ewroL:

Jag har inte uppfyllt något jätteviktigt avtal -jag har varit på väg men stannat halvvägs och brytit det. Renat mitt karma dvs. Så ingen mörk guide här inte.

Gulle-gull! 😄 Du är snudd på underhållande...

Redigerat av Pico
Postat
12 minutes ago, CHAE said:

Det är bara att öva så blir du haj på att få fena på mixning🙂

Haha.Det ante mig, 😄

Postat
1 minut sedan sa ewroL:

Do tell 

Postat

Gollum finns. Det är om en person blir en bakterieansamling.

Postat

Bara för att jag har en trollkarlsdräkt på mig betyder det inte att ni själv inte är trollkarlar. Det är bara att synda så, göra svart magi genom demoner.

Postat (redigerat)
59 minuter sedan sa slejnard:

Alver då? 

Nej. Älvor däremot finns i andra dimensioner. Jag har paralleller som är älvor. En människa kan inte bli en älva - bara genom avtal/synd.

Redigerat av ewroL
Postat
1 minut sedan sa ewroL:

Bara för att jag har en trollkarlsdräkt på mig betyder det inte att ni själv inte är trollkarlar. Det är bara att synda så, göra svart magi genom demoner.

Tror du på bot och bättring då? Och vad är synd? Det finns nåt som heter arvssynd. 

Postat
19 minuter sedan sa Nenne:

Haha. Ja det är väl det mest tragiska. Jag  är ingen fena på att mixa

Jag sa "några minuter" men det får bli en annan dag... ett troll tog upp min tid - återkommer om soligitarrandet en annan dag. Återigen dock, är det din röst jag hör eller någon annans?

Postat
59 minuter sedan sa slejnard:

Tror du på bot och bättring då? Och vad är synd? Det finns nåt som heter arvssynd. 

Arvssynd vet jag inte vad dem menar. Allting är karmiskt.

Postat
4 minuter sedan sa ewroL:

Gollum finns. Det är om en person blir en bakterieansamling.

2 minuter sedan sa ewroL:

1 minut sedan sa ewroL:

Nej. Älvor däremot finns i andra dimensioner. Jag har paralleller som är älvor. En människa kan inte bli en älva - bara genom avtal/synd.

Gå och lägg dig och sov nu.

Postat

Ja Nenne är bättre på att sjunga än mig säger hon

men hon är ju bara en kvinna så det låter mer som en bebis än vad en man gör vilket kanske har en charm

Postat
1 minut sedan sa Pico:

[...] Återigen dock, är det din röst jag hör eller någon annans?

Det är inte ewroLs röst i alla fall.

Postat

Jag började drömma i vaket tillstånd igår. Det var extremt behagligt. Det var synd.

Postat
1 minut sedan sa ewroL:

[...]

men hon är ju bara en kvinna så det låter mer som en bebis än vad en man gör vilket kanske har en charm

Tunn is, ewroL. Vääääldigt tunn is.

• Gilla 1
Postat

Den enda defintionen av synd slejnard är ett avtal i utbyte mot ens själ. Det är inte error, sjukdom, äckligt, skam osv

Alla syndar. Men det går att rena sitt karma, bryta sina avtal genom ånger (och en bön om Avståndstagandet från Mörkret) - och sedan göra en själshämtning

Postat

Det var ju Nenne som började. Hon sågade min sång själv.

Postat

Jag har gjort extremt dåliga inspelningar ibland. Men Shake That Devil som jag visade idag, tycker jag var hyffsad.

Postat
Just nu sa ewroL:

Den enda defintionen av synd slejnard är ett avtal i utbyte mot ens själ. Det är inte error, sjukdom, äckligt, skam osv

Alla syndar. Men det går att rena sitt karma, bryta sina avtal genom ånger (och en bön om Avståndstagandet från Mörkret) - och sedan göra en själshämtning

Adam ( den första människan ) åt av äpplet- kunskapens träd och därmed är vi alla syndare. Det är vad du gör av ditt liv som räknas och hur du beter dig mot andra. 

Postat
Just nu sa ewroL:

Det var ju Nenne som började. Hon sågade min sång själv.

Du är ute på väldigt tunn is här nu och jag råder dig å det grövsta att backa av här och nu.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.