Pico Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 Just nu sa ewroL: Det vet man själv Pico. Det går att mäta. Avtal sker i utbyte mot själen. Då vet du hur dina avtal ser ut, vänligen definiera dem!
Gäst Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 58 minuter sedan sa Pico: Då vet du hur dina avtal ser ut, vänligen definiera dem! Nej för privat. Det finns oräkneliga avtal att göra. Jag har inte uppfyllt något jätteviktigt avtal -jag har varit på väg men stannat halvvägs och brytit det. Renat mitt karma dvs. Så ingen mörk guide här inte.
Pico Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 (redigerat) 1 minut sedan sa ewroL: Nej för privat. Det finns oräkneliga avtal att göra. Jag har inte uppfyllt något jätteviktigt avtal -jag har varit på väg men stannat halvvägs och brytit det. Renat mitt karma dvs. Så ingen mörk guide här inte. Gulle-gull! 😄 Du är snudd på underhållande... Redigerat 24 juli 2020 av Pico
slejnard Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 1 minut sedan sa Pico: Det finns inget i denna tråd som triggar mig så mycket som felanvändandet av ordet dem... 😄 😄
Nenne Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 12 minutes ago, CHAE said: Det är bara att öva så blir du haj på att få fena på mixning🙂 Haha.Det ante mig, 😄
slejnard Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 1 minut sedan sa ewroL: Nej för privat. Det finns oräkneliga avtal att göra. Jag har inte uppfyllt något jätteviktigt avtal -jag har varit på väg men stannat halvvägs och brytit det. Renat mitt karma dvs. Så ingen mörk guide här inte. Do tell
Gäst Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 Gollum finns. Det är om en person blir en bakterieansamling.
slejnard Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 1 minut sedan sa Neosus: Huvudsaken du har goda avsikter på denna jord... Bra talat herr..
Gäst Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 Bara för att jag har en trollkarlsdräkt på mig betyder det inte att ni själv inte är trollkarlar. Det är bara att synda så, göra svart magi genom demoner.
slejnard Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 1 minut sedan sa ewroL: Gollum finns. Det är om en person blir en bakterieansamling. Alver då?
Gäst Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 (redigerat) 59 minuter sedan sa slejnard: Alver då? Nej. Älvor däremot finns i andra dimensioner. Jag har paralleller som är älvor. En människa kan inte bli en älva - bara genom avtal/synd. Redigerat 24 juli 2020 av ewroL
slejnard Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 1 minut sedan sa ewroL: Bara för att jag har en trollkarlsdräkt på mig betyder det inte att ni själv inte är trollkarlar. Det är bara att synda så, göra svart magi genom demoner. Tror du på bot och bättring då? Och vad är synd? Det finns nåt som heter arvssynd.
Pico Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 19 minuter sedan sa Nenne: Haha. Ja det är väl det mest tragiska. Jag är ingen fena på att mixa Jag sa "några minuter" men det får bli en annan dag... ett troll tog upp min tid - återkommer om soligitarrandet en annan dag. Återigen dock, är det din röst jag hör eller någon annans?
Gäst Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 59 minuter sedan sa slejnard: Tror du på bot och bättring då? Och vad är synd? Det finns nåt som heter arvssynd. Arvssynd vet jag inte vad dem menar. Allting är karmiskt.
CHAE Postat 24 juli 2020 Trådstartare Postat 24 juli 2020 4 minuter sedan sa ewroL: Gollum finns. Det är om en person blir en bakterieansamling. 2 minuter sedan sa ewroL: Bara för att jag har en trollkarlsdräkt på mig betyder det inte att ni själv inte är trollkarlar. Det är bara att synda så, göra svart magi genom demoner. 1 minut sedan sa ewroL: Nej. Älvor däremot finns i andra dimensioner. Jag har paralleller som är älvor. En människa kan inte bli en älva - bara genom avtal/synd. Gå och lägg dig och sov nu.
Gäst Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 Ja Nenne är bättre på att sjunga än mig säger hon men hon är ju bara en kvinna så det låter mer som en bebis än vad en man gör vilket kanske har en charm
CHAE Postat 24 juli 2020 Trådstartare Postat 24 juli 2020 1 minut sedan sa Pico: [...] Återigen dock, är det din röst jag hör eller någon annans? Det är inte ewroLs röst i alla fall.
Gäst Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 Jag började drömma i vaket tillstånd igår. Det var extremt behagligt. Det var synd.
CHAE Postat 24 juli 2020 Trådstartare Postat 24 juli 2020 1 minut sedan sa ewroL: [...] men hon är ju bara en kvinna så det låter mer som en bebis än vad en man gör vilket kanske har en charm Tunn is, ewroL. Vääääldigt tunn is. 1
Gäst Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 Den enda defintionen av synd slejnard är ett avtal i utbyte mot ens själ. Det är inte error, sjukdom, äckligt, skam osv Alla syndar. Men det går att rena sitt karma, bryta sina avtal genom ånger (och en bön om Avståndstagandet från Mörkret) - och sedan göra en själshämtning
slejnard Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 2 minuter sedan sa ewroL: men hon är ju bara en kvinna så det låter mer som en bebis än vad en man gör vilket kanske har en charm Skärp dig och sluta vara elak! 1
Gäst Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 Det var ju Nenne som började. Hon sågade min sång själv.
Gäst Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 Jag har gjort extremt dåliga inspelningar ibland. Men Shake That Devil som jag visade idag, tycker jag var hyffsad.
slejnard Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 Just nu sa ewroL: Den enda defintionen av synd slejnard är ett avtal i utbyte mot ens själ. Det är inte error, sjukdom, äckligt, skam osv Alla syndar. Men det går att rena sitt karma, bryta sina avtal genom ånger (och en bön om Avståndstagandet från Mörkret) - och sedan göra en själshämtning Adam ( den första människan ) åt av äpplet- kunskapens träd och därmed är vi alla syndare. Det är vad du gör av ditt liv som räknas och hur du beter dig mot andra.
CHAE Postat 24 juli 2020 Trådstartare Postat 24 juli 2020 Just nu sa ewroL: Det var ju Nenne som började. Hon sågade min sång själv. Du är ute på väldigt tunn is här nu och jag råder dig å det grövsta att backa av här och nu.
slejnard Postat 24 juli 2020 Postat 24 juli 2020 2 minuter sedan sa CHAE: @slejnard Rätt rutet! Ibland får jag till det 🙂
Recommended Posts