slejnard Postat 12 januari 2020 Postat 12 januari 2020 6 timmar sedan, Fidden said: 600 000 pizzerior. Det motsvarar alltså 600 000 MILJARDER husmanskostrestauranger. 😳 😆
Dark Of Light Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Annar morgun. Litið á stafrænu klukkuna. Af hverju eru þau svona snemma? Ætti það aldrei að ljúka? Kaffi í bollanum, ekki of mikið. Þá verður það minniháttar hörmung og meiri vinna. Þú færð braust þá. En það er pappír. Rólegt núna! Ég drekk kaffi!
Dark Of Light Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Jag vet inte... Jag är skeptisk. Jag borde inte vara det, jag är ändå DoL... 😳
-k9- Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Surt! Har plåtar till Paul Meander om två dagar, men är nog för sjuk för att kunna åka till Fjollträsk ändå. 😭 Ska träffa läkare idag så jag får fråga om råd där.
Dark Of Light Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Surt. Du menar att han/hon/annan kontemporär könsidentitet, får åka istället för dig? Läkaren kanske inte känner Paul Meander... eller ogillar honom pga någon gammal oförätt. Kanske har Paul inte betalat räkningen? Frågor... frågor....
Dark Of Light Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Tänk om Paul också är sjuk!?😮 Vad fan gör man då!? Han liksom drar ner alla till sin nivå och då är alla sjuka till slut! Det är en sammansvärjning!
Dark Of Light Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Det kan du använda som titel till dina memoarer: Jag, läkaren och Paul Meander.
Dark Of Light Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Jag tinade de sista resterna av julskinkan som jag strimlat och fryst in. Stekte upp med mera gris i form av bacon, lök, vitlök ock så i med grädde samt cremé fraiche. I med paprika och lite cayennepeppar. Riven cheddar på det hela och pasta till. Är för närvarande sprängmätt. Flera meter. Matkoma.
CHAE Postat 13 januari 2020 Trådstartare Postat 13 januari 2020 4 timmar sedan, Dark Of Light said: Det kan du använda som titel till dina memoarer: Jag, läkaren och Paul Meander. Instant kioskvältare.
-k9- Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 5 timmar sedan, Dark Of Light said: Det kan du använda som titel till dina memoarer: Jag, läkaren och Paul Meander. Mina memoarer kommer heta det samma jag sa när jag träffade kungen av en slump. "Hej! Vart är jag någonstans. " Har för mig att jag berättade om det mötet för några år sedan.
slejnard Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Coolt! 😄 Han IA har varit i boin och haft workshop. Rolig kille
Recommended Posts