Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Annar morgun. Litið á stafrænu klukkuna. Af hverju eru þau svona snemma? Ætti það aldrei að ljúka? Kaffi í bollanum, ekki of mikið. Þá verður það minniháttar hörmung og meiri vinna. Þú færð braust þá. En það er pappír. Rólegt núna! Ég drekk kaffi!

Postat

Surt! Har plåtar till Paul Meander om två dagar, men är nog för sjuk för att kunna åka till Fjollträsk ändå. 😭 

Ska träffa läkare idag så jag får fråga om råd där.

Postat

Surt. Du menar att han/hon/annan kontemporär könsidentitet, får åka istället för dig? Läkaren kanske inte känner Paul Meander... eller ogillar honom pga någon gammal oförätt. Kanske har Paul inte betalat räkningen?

Frågor... frågor....

Postat

Tänk om Paul också är sjuk!?😮 Vad fan gör man då!? Han liksom drar ner alla till sin nivå och då är alla sjuka till slut! Det är en sammansvärjning!

Postat

Jag tinade de sista resterna av julskinkan som jag strimlat och fryst in. Stekte upp med mera gris i form av bacon, lök, vitlök ock så i med grädde samt cremé fraiche. I med paprika och lite cayennepeppar. Riven cheddar på det hela och pasta till.

Är för närvarande sprängmätt. Flera meter. Matkoma.

Postat
4 timmar sedan, Dark Of Light said:

Det kan du använda som titel till dina memoarer: Jag, läkaren och Paul Meander.

Instant kioskvältare.

Postat
5 timmar sedan, Dark Of Light said:

Det kan du använda som titel till dina memoarer: Jag, läkaren och Paul Meander.

Mina memoarer kommer heta det samma jag sa när jag träffade kungen av en slump. "Hej! Vart är jag någonstans. " 

Har för mig att jag berättade om det mötet för några år sedan. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.