Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Just nu sa ewroL:

släng mikrovågsugnen och teflonstekpannorna!

 

Passa på att släng din sångmik också när du ändå är i gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
59 minuter sedan sa CHAE:

Passa på att släng din sångmik också när du ändå är i gång.

min 5000 krs mikrofon föll i golvet idag! 😮 faktiskt

tror den överlevde dock ganska säker på det

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan sa slejnard:

Zion är väl bibliskt? Var? 

 

nej inte definitivt. Zion är mörkisarnas religiösa värld. där en pianoton har ett öga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mariah Carery = a fame diva who wishes harder and harder for success (and gets it through a demon.) She has lost her soul since long ago...

Link to comment
Dela på andra sajter

ni behöver inte känna er underlägsna alla dessa framgångsdivor... dem har sålt sin själ för det... gör det inte själva... stanna  på plats lol

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan sa slejnard:

Nej. Vi minns att du berättat det där om Mariah Carey

jag ska breda ut mig i min Mariah's lotusblomma av ljus och koppla av...

Link to comment
Dela på andra sajter

folk är oandliga, omedvetna -men satsar allt på det som finns framför näsan -för att må bra... de gör aldrig aldrig andligt arbete och slutar aldrig reinkarnera

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan sa slejnard:

Hur går det till? Den här försäljningen? 

Ed Sheeran vittnade i en intervju hur han önskade och dubblerade sin önskan om framgång 10 gånger om... tills hans svimmade av tro................... när man önskar sig nåt så hårt att man kan göra vad som helst för att få  det så sluts ett avtal med en mörkis i utbyte mot ens själ.

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan sa slejnard:

Jo jag drömmer mycket. Ibland återkommande vilket kan vara både av vällust och obehag. 

min ex-granne från barndomen som jag minns mycket väl har gjort en gastric bypass operation och har tappat 100 kilo. drömde om henne att hon var jättesmal och skulle göra en löshudsoperation. förra natten.,

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa ewroL:

folk är oandliga, omedvetna -men satsar allt på det som finns framför näsan -för att må bra... de gör aldrig aldrig andligt arbete och slutar aldrig reinkarnera

Jag är med på att det ligger en del i det du säger. Ibland är det uppåt och ibland neråt. Men lägg inte för mycket på det andliga. Fysiska vardagliga saker är bra för att skingra tankarna. 

Link to comment
Dela på andra sajter

ingen har psykos på internet goddamit i think it's rude right now to mention. i'm just talkinga bout belief faith vision.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan sa ewroL:

Ed Sheeran vittnade i en intervju hur han önskade och dubblerade sin önskan om framgång 10 gånger om... tills hans svimmade av tro................... när man önskar sig nåt så hårt att man kan göra vad som helst för att få  det så sluts ett avtal med en mörkis i utbyte mot ens själ.

Tror inte på det där. Talang och hårt arbete

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...