CHAE Postat 16 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 16 juli 2020 Just nu sa ewroL: släng mikrovågsugnen och teflonstekpannorna! Passa på att släng din sångmik också när du ändå är i gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 snus cigg internet kläder teflon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 2 minuter sedan sa ewroL: man hör det i Zion Zion är väl bibliskt? Var? Just nu sa ewroL: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 59 minuter sedan sa CHAE: Passa på att släng din sångmik också när du ändå är i gång. min 5000 krs mikrofon föll i golvet idag! 😮 faktiskt tror den överlevde dock ganska säker på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 58 minuter sedan sa slejnard: Zion är väl bibliskt? Var? nej inte definitivt. Zion är mörkisarnas religiösa värld. där en pianoton har ett öga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 Börja ta medicin ewrol! Inte bra om du har en psykos. Dina utsvävningar låter inte sunda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 (redigerat) 3 minuter sedan sa ewroL: nej inte definitivt. Zion är mörkisarnas religiösa värld. där en pianoton har ett öga. 😮 var har du fått detta ifrån? Redigerat 16 juli 2020 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 ” natt över juda land , natt över Zion”. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 26 minuter sedan sa slejnard: Gör du då memf? Nah kollar Youtube bara, blandat skoj 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 2 minuter sedan sa slejnard: Börja ta medicin ewrol! Inte bra om du har en psykos. Dina utsvävningar låter inte sunda. Håller med Slej här, det låter inte sunt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 Just nu sa Memphis: Nah kollar Youtube bara, blandat skoj 😄 Vagott! Finns en jääävla massa kul på jotub! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 Mariah Carery = a fame diva who wishes harder and harder for success (and gets it through a demon.) She has lost her soul since long ago... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 ni är väl inte senila rent av? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 ni behöver inte känna er underlägsna alla dessa framgångsdivor... dem har sålt sin själ för det... gör det inte själva... stanna på plats lol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 Just nu sa ewroL: ni är väl inte senila rent av? Nej. Vi minns att du berättat det där om Mariah Carey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 har ni aldrig drömt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 Nej ewrol, vi är högst medvetna, nyktra och välmående, så du bör ta det vi säger seriöst. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 58 minuter sedan sa slejnard: Nej. Vi minns att du berättat det där om Mariah Carey jag ska breda ut mig i min Mariah's lotusblomma av ljus och koppla av... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 Just nu sa ewroL: ni behöver inte känna er underlägsna alla dessa framgångsdivor... dem har sålt sin själ för det... gör det inte själva... stanna på plats lol Hur går det till? Den här försäljningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 folk är oandliga, omedvetna -men satsar allt på det som finns framför näsan -för att må bra... de gör aldrig aldrig andligt arbete och slutar aldrig reinkarnera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 Just nu sa ewroL: har ni aldrig drömt? Jo jag drömmer mycket. Ibland återkommande vilket kan vara både av vällust och obehag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 59 minuter sedan sa slejnard: Hur går det till? Den här försäljningen? Ed Sheeran vittnade i en intervju hur han önskade och dubblerade sin önskan om framgång 10 gånger om... tills hans svimmade av tro................... när man önskar sig nåt så hårt att man kan göra vad som helst för att få det så sluts ett avtal med en mörkis i utbyte mot ens själ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 4 minuter sedan sa ewroL: ni är väl inte senila rent av? Vill du stryk eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 59 minuter sedan sa slejnard: Jo jag drömmer mycket. Ibland återkommande vilket kan vara både av vällust och obehag. min ex-granne från barndomen som jag minns mycket väl har gjort en gastric bypass operation och har tappat 100 kilo. drömde om henne att hon var jättesmal och skulle göra en löshudsoperation. förra natten., Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 1 minut sedan sa ewroL: folk är oandliga, omedvetna -men satsar allt på det som finns framför näsan -för att må bra... de gör aldrig aldrig andligt arbete och slutar aldrig reinkarnera Jag är med på att det ligger en del i det du säger. Ibland är det uppåt och ibland neråt. Men lägg inte för mycket på det andliga. Fysiska vardagliga saker är bra för att skingra tankarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 3 minuter sedan sa Neosus: Vill du stryk eller? Ja ett kokt stryk har ingen dött av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 😄 😄 😄 😄 😄 happy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 ingen har psykos på internet goddamit i think it's rude right now to mention. i'm just talkinga bout belief faith vision. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2020 Dela Postat 16 juli 2020 4 minuter sedan sa ewroL: Ed Sheeran vittnade i en intervju hur han önskade och dubblerade sin önskan om framgång 10 gånger om... tills hans svimmade av tro................... när man önskar sig nåt så hårt att man kan göra vad som helst för att få det så sluts ett avtal med en mörkis i utbyte mot ens själ. Tror inte på det där. Talang och hårt arbete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 16 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 16 juli 2020 16 minuter sedan sa ewroL: min 5000 krs mikrofon föll i golvet idag! 😮 [...] Karma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts