Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
18 timmar sedan sa Memphis:

Nån här som spelat mycket schack? 

En hel del i mina yngre dagar. Ett spel man egentligen aldrig kan tröttna på¨.

6 timmar sedan sa ewroL:

shake that devil

Det finns grannar till sådant.

4 timmar sedan sa CHAE:

Du har skakat klart för i dag.

😄

4 timmar sedan sa ewroL:

https://www.mcarchives.com/index.asp?id=15347

550.jpg

 

BULLSHIT. Hennes sångteknik sitter i strupen/tungan - och inte i lungorna.

 

Magstöd för i helvete. Såvida hon inte har korsdrag som PICO var inne på. Intressant teori annars. någon slags inverterad flatulens alltså!? Inte undra på att det låter skit emellanåt...

Det var nog inte bara låten hon snodde av dig...

 

 

spacer.png

Redigerat av Dark Of Light
Skit.
Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan sa Naymari:

 

Kör mycket i den appen också. Försöker bli bra. Svårt!

Åh fan! Nice Nay 😄 Vilken rating ligger du på? 

Jag är fast på runt 800. Vad jag läst så anses allt under 1200 vara "Novice" 😛 att först över det är man bättre än "avarage-spelare", och närmare en exemplarisk spelare. Så det är mitt mål att nå inom 1-2år. 

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gjorde en god gärning för en stund sedan. Sitter som vanligt en rumänsk kvinna vid Ica butiken så jag frågade vilken mat hon vill ha, så köpte en kasse samt gav henne dessutom 600spänn. ^^ Inte för att jag har så mycket pengar för tillfället utan för att jag kände för att göra något meningsfullt för någon annan. Även om nu alla pengar nu inte skulle hamna i hennes egen ficka så hjälper det nog hennes liv något iallafall. Ingen ska behöva sitta på gatan, det smärtar mig alltid att se. Skänkar annars främst till organisationer. Hon blev väldigt glad och lyrisk iallafall. 😄 

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på Håkan Hellströms senaste platta Rampljus. Tre låtar in så är jag inte imponerad så här långt. Det är liksom helt okej och generiskt Håkan men inte som fastnar eller sticker ut. Inga memorabla melodier eller nya harmonier. Tråkig Arena-musik som inte lämnar några spår. 

Fjärde låten, Bit dig i läppen, nu börjar det likna något! En tydlig melodi, nya goa sound och inte förutsägbara vändningar i arret. Härliga kvinnostämmor ihop med reverbig synth. Första intressanta låten. Gillar hur den stannar upp i delar av låten.

Sen kommer låten Studentflaken det var precis sånt här jag hoppades på, härlig och upplyftande. Färglad och somrig. Varför hade han inte denna låten som öppningslåt på skivan tro. Därefter kommer Snälla släck inte ljusen som också är rätt bra. Vita små moln var spännande och riktigt härlig, min favoritlåt tror jag, flöjten och tjejen som sjunger är klockrent! 

Håkan Hellström - Vägen med regnbågen över (Official Audio) - YouTube

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Memphis said:

Åh fan! Nice Nay 😄 Vilken rating ligger du på? 

Jag är fast på runt 800. Vad jag läst så anses allt under 1200 vara "Novice" 😛 att först över det är man bättre än "avarage-spelare", och närmare en exemplarisk spelare. Så det är mitt mål att nå inom 1-2år. 

Jag är fast runt 600. Men har bara kört i några veckor. 
 

så du slår mig 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Naymari:

Jag är fast runt 600. Men har bara kört i några veckor. 
 

så du slår mig 

Ah okej, men jag har ju kört mycket längre också så det är inte konstigt. 

Om du vill ha tips på lektioner, kolla in han här killen med denna serien, otroligt pedagogiskt och lärorikt. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...