Fidden Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Ballt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 9 juli 2020 6 timmar sedan sa ewroL: the electricity cable went out simply... Tveksamt. 6 timmar sedan sa ewroL: drack alkohol kl 19.30 - gick och la mig för att sova 21 - sov till 10.40 - jävlar vad läääääääänge Tuffing. 4 timmar sedan sa ewroL: CocoRosies första album La Maison De mon Reve Prosit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 46 minuter sedan sa Fidden: Ballt. Vart välda gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 2 timmar sedan sa slejnard: Här görs kåta letter med senapssås. Ska få stekas länge! Jaha ja... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 38 minuter sedan sa Dark Of Light: Jaha ja... Bal(l)t. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 5 timmar sedan sa ewroL: titta så fin bild jag fått till i pixlr Nä. Nu har jag suttit och funderat på den här bilden ett tag. Alltså, morgonurins filtret över bilden, solrosen och rovfågelsröven under den fattar jag men vad är det som sticker ut ur ditt bakhuvud? Ser ut som en svart blixt... det är inte... näeh... inte kan det vara... en mörkis!? 13 minuter sedan sa Fidden: Bal(l)t. Kunde inte ha sagt det bättre själv. Att läsa sådant där är en ynn(est). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Jå såg det där å! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Hur ser man om en bil är från Polen? - på lacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Växlande väder nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Har ni släppt väder är frågan? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Jåh! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Växlande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Nån här som spelat mycket schack? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Ja jag spelade mycket i min ungdom. Var tom med i schackklubben. Kul att spela men längesen nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Åsså samlade jag frimärken ^_^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Nä. Nu har jag suttit och funderat på den här bilden ett tag. Alltså, morgonurins filtret över bilden, solrosen och rovfågelsröven under den fattar jag men vad är det som sticker ut ur ditt bakhuvud? Ser ut som en svart blixt... det är inte... näeh... inte kan det vara... en mörkis!? Kunde inte ha sagt det bättre själv. Att läsa sådant där är en ynn(est). jag fick en horn ceremoni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Okej, nice 😄 Har lirat mycket i Chess.com appen senaste året, kollar lektioner på youtube osv, försöker få upp min rating. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2020 Dela Postat 9 juli 2020 Ser säs 2 av casa del plaza. Eller slötittar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 juli 2020 Dela Postat 10 juli 2020 9 hours ago, Memphis said: Nån här som spelat mycket schack? 8 hours ago, Memphis said: Okej, nice 😄 Har lirat mycket i Chess.com appen senaste året, kollar lektioner på youtube osv, försöker få upp min rating. Kör mycket i den appen också. Försöker bli bra. Svårt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 10 juli 2020 Dela Postat 10 juli 2020 shake that devil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 juli 2020 Dela Postat 10 juli 2020 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 10 juli 2020 1 timme sedan sa ewroL: shake that devil Du har skakat klart för i dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 10 juli 2020 Dela Postat 10 juli 2020 Citat Mariah Carey says contracting COVID-19 could be a career-ending disaster for her based on the massive lung damage this nasty virus inflicts on its victims. In new legal documents, obtained by The Blast, the "Honey" singer is claiming she cannot sit for a deposition in the ongoing battle with her former assistant, Lianna Shakhnazarian, because of the huge risk of contracting the Coronavirus. The singer's lawyers filed documents asking a judge to order the assistant to stop continuing to press the singer to set for a deposition, mainly because, "COVID-19 presents risks to all people, including lung damage, heart damage, organ failure, and death." But, in the filing, they say "Unique to Mariah, however, is the potential career-ending impact of any lung damage." It continued, "If Mariah's lungs are damaged, she will no longer be able to record music or perform and thus lose her ability to earn an income." https://www.mcarchives.com/index.asp?id=15347 BULLSHIT. Hennes sångteknik sitter i strupen/tungan - och inte i lungorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 10 juli 2020 57 minuter sedan sa ewroL: https://www.mcarchives.com/index.asp?id=15347 BULLSHIT. [...] Nyanserat inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 juli 2020 Dela Postat 10 juli 2020 Vagott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 juli 2020 Dela Postat 10 juli 2020 1 timme sedan sa ewroL: https://www.mcarchives.com/index.asp?id=15347 BULLSHIT. Hennes sångteknik sitter i strupen/tungan - och inte i lungorna. Och hon använder arslet för att generera nödvändig luft? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 juli 2020 Dela Postat 10 juli 2020 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 juli 2020 Dela Postat 10 juli 2020 Vagott 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts