Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
6 timmar sedan sa ewroL:

the electricity cable went out simply...

Tveksamt.

6 timmar sedan sa ewroL:

drack alkohol kl 19.30 - gick och la mig för att sova 21 - sov till 10.40 - jävlar vad läääääääänge

Tuffing.

4 timmar sedan sa ewroL:

CocoRosies första album

La Maison De mon Reve

 

Prosit.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan sa ewroL:

107494518_691419345047609_46492461383473

titta så fin bild jag fått till i pixlr

Nä. Nu har jag suttit och funderat på den här bilden ett tag. Alltså, morgonurins filtret över bilden, solrosen och rovfågelsröven under den fattar jag men vad är det som sticker ut ur ditt bakhuvud? Ser ut som en svart blixt... det är inte... näeh... inte kan det vara... en mörkis!?

13 minuter sedan sa Fidden:

Bal(l)t. 

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Att läsa sådant där är en ynn(est).

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa Dark Of Light:

Nä. Nu har jag suttit och funderat på den här bilden ett tag. Alltså, morgonurins filtret över bilden, solrosen och rovfågelsröven under den fattar jag men vad är det som sticker ut ur ditt bakhuvud? Ser ut som en svart blixt... det är inte... näeh... inte kan det vara... en mörkis!?

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Att läsa sådant där är en ynn(est).

jag fick en horn ceremoni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 hours ago, Memphis said:

Nån här som spelat mycket schack? 

 

8 hours ago, Memphis said:

Okej, nice 😄 Har lirat mycket i Chess.com appen senaste året, kollar lektioner på youtube osv, försöker få upp min rating. 

Kör mycket i den appen också. Försöker bli bra. Svårt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Citat

Mariah Carey says contracting COVID-19 could be a career-ending disaster for her based on the massive lung damage this nasty virus inflicts on its victims. In new legal documents, obtained by The Blast, the "Honey" singer is claiming she cannot sit for a deposition in the ongoing battle with her former assistant, Lianna Shakhnazarian, because of the huge risk of contracting the Coronavirus.

The singer's lawyers filed documents asking a judge to order the assistant to stop continuing to press the singer to set for a deposition, mainly because, "COVID-19 presents risks to all people, including lung damage, heart damage, organ failure, and death."

But, in the filing, they say "Unique to Mariah, however, is the potential career-ending impact of any lung damage." It continued, "If Mariah's lungs are damaged, she will no longer be able to record music or perform and thus lose her ability to earn an income."

https://www.mcarchives.com/index.asp?id=15347

550.jpg

 

BULLSHIT. Hennes sångteknik sitter i strupen/tungan - och inte i lungorna.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...