Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan sa Memphis:

Har börjat kolla om Matrix trilogin, såå nice. Är taggad på 4:an. 

åh fy. den äger men jag har sett den så många gånger - att det inte bara går att se den ännu en gång

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
3 timmar sedan sa Fidden:

Jag tror aldrig SVT kommer visa knull i tvåan. 

Jag tvivlar jag med. Alldeles oavsett anal kanal. Någon svenskättad kreativ idéspruta men trött på sitt jobb inom Marvel kommer inom en nära framtid få sparken 😄

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

LördagLördagLördagLördagLördagLördagLördagLördagLördag

ɓɐpɹo̤˥ɓɐpɹo̤˥ɓɐpɹo̤˥ɓɐpɹo̤˥ɓɐpɹo̤˥ɓɐpɹo̤˥ɓɐpɹo̤˥ɓɐpɹo̤˥ɓɐpɹo̤˥ɓɐpɹo̤˥

ǫɒbɿö⅃ǫɒbɿö⅃ǫɒbɿö⅃ǫɒbɿö⅃ǫɒbɿö⅃ǫɒbɿö⅃ǫɒbɿö⅃ǫɒbɿö⅃ǫɒbɿö⅃

L̷̡̨̰̲̙̟͕̟̹̱̥̗̩̣͆̑̓̋͜ȫ̸͚̚r̷̺͔̩̥͙̻̺̩̥͋͋d̷̛͍̙͈͑̽̈́̿̽̅͊͗̇̚͝͝ȁ̴̭͈̘͉̝̻̤̼̤̼͙̤̹̇̋̅̐̀́̓̀ģ̷̡̠̮̹͙͇͕͖̻͍̋̀̔̇̔̃̽͐̂̌̀̇̂̃L̷̡̨̰̲̙̟͕̟̹̱̥̗̩̣͆̑̓̋͜ȫ̸͚̚r̷̺͔̩̥͙̻̺̩̥͋͋d̷̛͍̙͈͑̽̈́̿̽̅͊͗̇̚͝͝ȁ̴̭͈̘͉̝̻̤̼̤̼͙̤̹̇̋̅̐̀́̓̀ģ̷̡̠̮̹͙͇͕͖̻͍̋̀̔̇̔̃̽͐̂̌̀̇̂̃L̷̡̨̰̲̙̟͕̟̹̱̥̗̩̣͆̑̓̋͜ȫ̸͚̚r̷̺͔̩̥͙̻̺̩̥͋͋d̷̛͍̙͈͑̽̈́̿̽̅͊͗̇̚͝͝ȁ̴̭͈̘͉̝̻̤̼̤̼͙̤̹̇̋̅̐̀́̓̀ģ̷̡̠̮̹͙͇͕͖̻͍̋̀̔̇̔̃̽͐̂̌̀̇̂̃L̷̡̨̰̲̙̟͕̟̹̱̥̗̩̣͆̑̓̋͜ȫ̸͚̚r̷̺͔̩̥͙̻̺̩̥͋͋d̷̛͍̙͈͑̽̈́̿̽̅͊͗̇̚͝͝ȁ̴̭͈̘͉̝̻̤̼̤̼͙̤̹̇̋̅̐̀́̓̀ģ̷̡̠̮̹͙͇͕͖̻͍̋̀̔̇̔̃̽͐̂̌̀̇̂̃L̷̡̨̰̲̙̟͕̟̹̱̥̗̩̣͆̑̓̋͜ȫ̸͚̚r̷̺͔̩̥͙̻̺̩̥͋͋d̷̛͍̙͈͑̽̈́̿̽̅͊͗̇̚͝͝ȁ̴̭͈̘͉̝̻̤̼̤̼͙̤̹̇̋̅̐̀́̓̀ģ̷̡̠̮̹͙͇͕͖̻͍̋̀̔̇̔̃̽͐̂̌̀̇̂̃L̷̡̨̰̲̙̟͕̟̹̱̥̗̩̣͆̑̓̋͜ȫ̸͚̚r̷̺͔̩̥͙̻̺̩̥͋͋d̷̛͍̙͈͑̽̈́̿̽̅͊͗̇̚͝͝ȁ̴̭͈̘͉̝̻̤̼̤̼͙̤̹̇̋̅̐̀́̓̀ģ̷̡̠̮̹͙͇͕͖̻͍̋̀̔̇̔̃̽͐̂̌̀̇̂̃L̷̡̨̰̲̙̟͕̟̹̱̥̗̩̣͆̑̓̋͜ȫ̸͚̚r̷̺͔̩̥͙̻̺̩̥͋͋d̷̛͍̙͈͑̽̈́̿̽̅͊͗̇̚͝͝ȁ̴̭͈̘͉̝̻̤̼̤̼͙̤̹̇̋̅̐̀́̓̀ģ̷̡̠̮̹͙͇͕͖̻͍̋̀̔̇̔̃̽͐̂̌̀̇̂̃L̷̡̨̰̲̙̟͕̟̹̱̥̗̩̣͆̑̓̋͜ȫ̸͚̚r̷̺͔̩̥͙̻̺̩̥͋͋d̷̛͍̙͈͑̽̈́̿̽̅͊͗̇̚͝͝ȁ̴̭͈̘͉̝̻̤̼̤̼͙̤̹̇̋̅̐̀́̓̀ģ̷̡̠̮̹͙͇͕͖̻͍̋̀̔̇̔̃̽͐̂̌̀̇̂̃L̷̡̨̰̲̙̟͕̟̹̱̥̗̩̣͆̑̓̋͜ȫ̸͚̚r̷̺͔̩̥͙̻̺̩̥͋͋d̷̛͍̙͈͑̽̈́̿̽̅͊͗̇̚͝͝ȁ̴̭͈̘͉̝̻̤̼̤̼͙̤̹̇̋̅̐̀́̓̀ģ̷̡̠̮̹͙͇͕͖̻͍̋̀̔̇̔̃̽͐̂̌̀̇̂̃

gadröLgadröLgadröLgadröLgadröLgadröLgadröLgadröLgadröL

                                                  m1831.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...