Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

den här låten tyckte jag var så vacker av Brittan när jag först hörde den på radio 1999 som barn och spelade in den på kasett

Redigerat av ewroL
Postat
36 minuter sedan sa slejnard:

Ja det var gott! Dessutom vann jag kortspelet! 😄 

Vad härligt! Hur kort var spelet?

Btw, ett redigt knivslagsmål här på gården för en vecka sedan. Ett par fyllon(?) blev osams över något antagligen trivialt och lyckades sprätta upp varandra rätt så bra. Naturligtvis så missade jag ju det hela... Nåja, det blir väl fler gånger. t1828.gif

Postat (redigerat)

Förresten... är det bara jag eller ser det ut att vara 30-40 kort för många i den leken? 😛

Redigerat av Pico
Postat
50 minuter sedan sa Dark Of Light:

Btw, ett redigt knivslagsmål här på gården för en vecka sedan. Ett par fyllon(?) blev osams över något antagligen trivialt och lyckades sprätta upp varandra rätt så bra. Naturligtvis så missade jag ju det hela... Nåja, det blir väl fler gånger. t1828.gif

Tar ca 20 minuter! 

ajdå tråkigt att dom bråkar

Postat
8 minuter sedan sa Memphis:

Varför ska ex alltid bråka för. Spenderat totalt 2,5h på telefon idag. Härlig fredag. xD

Äh, säg till henne att jag sa att hon ska dra åt helvete! That´l teach her.

Postat
10 timmar sedan sa Dark Of Light:

8 timmar sedan sa Memphis:

Varför ska ex alltid bråka för. Spenderat totalt 2,5h på telefon idag. Härlig fredag. xD

Bra ändå att ni slutat med knivarna. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.