Gäst Postat 26 juni 2020 Postat 26 juni 2020 (redigerat) den här låten tyckte jag var så vacker av Brittan när jag först hörde den på radio 1999 som barn och spelade in den på kasett Redigerat 26 juni 2020 av ewroL
Dark Of Light Postat 26 juni 2020 Postat 26 juni 2020 36 minuter sedan sa slejnard: Ja det var gott! Dessutom vann jag kortspelet! 😄 Vad härligt! Hur kort var spelet? Btw, ett redigt knivslagsmål här på gården för en vecka sedan. Ett par fyllon(?) blev osams över något antagligen trivialt och lyckades sprätta upp varandra rätt så bra. Naturligtvis så missade jag ju det hela... Nåja, det blir väl fler gånger.
Pico Postat 26 juni 2020 Postat 26 juni 2020 (redigerat) Förresten... är det bara jag eller ser det ut att vara 30-40 kort för många i den leken? 😛 Redigerat 26 juni 2020 av Pico
slejnard Postat 26 juni 2020 Postat 26 juni 2020 25 minuter sedan sa Pico: Förresten... är det bara jag eller ser det ut att vara 30-40 kort för många i den leken? 😛 Dubbla lekar! Vi spelar mulle, kallas även nåt annat som jag inte vet vad det heter 1
slejnard Postat 26 juni 2020 Postat 26 juni 2020 50 minuter sedan sa Dark Of Light: Vad härligt! Hur kort var spelet? Btw, ett redigt knivslagsmål här på gården för en vecka sedan. Ett par fyllon(?) blev osams över något antagligen trivialt och lyckades sprätta upp varandra rätt så bra. Naturligtvis så missade jag ju det hela... Nåja, det blir väl fler gånger. Tar ca 20 minuter! ajdå tråkigt att dom bråkar
Memphis Postat 26 juni 2020 Postat 26 juni 2020 Varför ska ex alltid bråka för. Spenderat totalt 2,5h på telefon idag. Härlig fredag. xD
Dark Of Light Postat 26 juni 2020 Postat 26 juni 2020 8 minuter sedan sa Memphis: Varför ska ex alltid bråka för. Spenderat totalt 2,5h på telefon idag. Härlig fredag. xD Äh, säg till henne att jag sa att hon ska dra åt helvete! That´l teach her.
Fidden Postat 27 juni 2020 Postat 27 juni 2020 10 timmar sedan sa Dark Of Light: Vad härligt! Hur kort var spelet? Btw, ett redigt knivslagsmål här på gården för en vecka sedan. Ett par fyllon(?) blev osams över något antagligen trivialt och lyckades sprätta upp varandra rätt så bra. Naturligtvis så missade jag ju det hela... Nåja, det blir väl fler gånger. 8 timmar sedan sa Memphis: Varför ska ex alltid bråka för. Spenderat totalt 2,5h på telefon idag. Härlig fredag. xD Bra ändå att ni slutat med knivarna.
Recommended Posts