Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

fattar inte hur man kan vilja ladda och ladda enheter om och om igen - som trådlösa hörlurar. det går fett bort för mig. sladd är väl inget att störas över. mobilen behöver laddas. det klarar jag av.

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
27 minutes ago, ewroL said:

fattar inte hur man kan vilja ladda och ladda enheter om och om igen - som trådlösa hörlurar. det går fett bort för mig. sladd är väl inget att störas över. mobilen behöver laddas. det klarar jag av.

Flera telefontillverkare har i alla fall fått krypa till korset och har återinfört hörlursuttaget. Skulle dom bara krympa telefonerna också men de blir bara större och större.

Link to comment
Dela på andra sajter

lite så. redan i framtiden. vi är i framtiden skryter dem om. men se, sladd får duga så länge det inte finns fusion.

Link to comment
Dela på andra sajter

En av måsungarna halkade nog ner från taket igår. Det blir liksom lite halt när det kommer lite regn. De glider ner i stuprännan och fladdrar de till lite med sina vingstumpar kan vikten hamna fel. Tror den sista kommer trilla dit under morgondagens regnoväder. 

Helt orelatrerat: Jag hoppas på att morgondagens regnoväder städar bort all fågelskit utanför köksfönstret. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan sa ewroL:

[...] mobilen behöver laddas. det klarar jag av.

Finns det någonting annat som du upplever att du klarar av?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...