Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Just nu sa slejnard:

Det är väldigt olika. Oftast kommer text och melodi efter jag spelat in musiken. Titeln sist! Så det blir lite tvärtom nu. Så jag skriver oftast medan jag spelar in

Kan bli intressant resultat när man switchar sådär, lycka till 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

"Father, who art in heaven - hallowed be thy name - thy kingdom come"

LYSSNA GÄRNA

 

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Jesus död var ett offer för att mörkret inte ska härska oåterkalleligt på jorden.

 

Jag har aldrig förstått evigt liv - på grund av en tro och frälsning. Är det inte barnsligt, overkligt magiskt tänkande rent av?

Andliga världen är mycket mer komplex än den fysiska världen. Man reinkarnerar tills man balanserat sitt karma 100% - då behöver man inte komma tillbaka till denna skitvärld.

En frälsning och du vinner evigt liv. Bullshit. Det är nästan likadan bluff som "skänk pengar till katolska kyrkan så får du förmåner i himlen".
Det är bara inte så lätt med andlighet helt enkelt.

Den enda definitionen av synd är ett avtal med en mörkis i utbyte mot din själ. Det är inte sjukdom, error, äckligt, skam osv
Nyheten - är att man kan rena sitt dåliga karma - genom att bryta sina viktiga eller oviktiga avtal - med ÅNGER och en bön om avståndstagande från Mörkret.

Antalet mörkisar är inte lika många som vi människor på jorden - men nästan.

Kristendom startade som en livsstil där man trodde på  reinkarnation och mörka krafter.

SATANS STÖRSTA SEGER NUMERA är att ha övertygat nordeuropa och alla engelsktalande länder - att han inte existerar.

Ursäkta hehe, men jag kallar kyrkobesökare för "retards of joy". Det finns sekter, där man vet mer än kyrkan på vissa områden, även om deras religion är helt mörk...

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Kristi Brud från Knutby slår fysiskt för att hon ser en ond ande i människan. Ja men Kristi Brud är totalt andebesatt mer eller mindre och kan inget om ljust eller mörkt. Kanske en entitet från Herren/Yahve som ber om hämnd och lydnad.

Bibeln är full av mörka judiska texter.

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Erbjudande från en mörkis i kyrkan: få en frälsning (vilket betyder total lättnad) i utbyte mot din själ.

Ett annat erbjudande. Ryggkotsheling. I utbyte mot din själ.

 

Ser dem inte sambandet mellan helandemirakel och att dem förlorar sin själ? Nej, inte säkert. Är man mycket mörk förstår man inte sanningen, trots att man har bevis.

 

PRISSKE GUD - säger dem - men dem TAPPADE SIN SJÄL, men kan ta en promenad FYSISKT med hunden numera.

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då blir det svårt för dig Fidden med karmisk rening, om du inte kan sträcka dig längre än till ett hjärnkluster.

Du har avtal som vem som helst. Du är inte bättre. Alla har avtal, viktiga eller oviktiga.

Man gör avtal när man önskar sig något mer än vad som helst.

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Alla religioners böcker är gravt förfalskade av Mörkret.

Bibeln gjordes om för att människor inte ska veta att vi har en oerhörd makt över vårt eget öde. Idag är det en kontrollerande och fördömande gud som beskrivs. Jesus är inte så. Herren däremot...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fidden avslöjar i en nyhetsupplaga att han sålt sin själ, antagligen ett tidigare liv.

 

Har du ingen ljuskropp då?

 

Osv

 

Vad ska man tro om detta spektakel om "hjärnan", och åter hjärnan... Nej jag blir inte kåt... haha



Chansen han har är att rena sitt karma. Göra en själshämtning efter att han brytit sina viktiga avtal.

Erkänner man inte existensen av en själ är man mörk. Sålt den eller, det andra möjliga, fått den stulen.

 

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tappar man sin själ då - utan på grund av en mörkis?

Ja, det kan ju ingen svensk klura ut... Dem tror ju inte här att mörkisar finns ens... Ande är en FJÄRT i Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skelett, hud och hjärna. Inget ljus, ingen själ - nada. HAHA. Nästan så det beskrivs av vissa.

Matrix/vetenskap, avancerad datorteknologi - en dag går det att ta bilder på människors inre/ljus/själ. Jooooooooooooo

kanske ni bara tror på dagens vetenskap som är mörk - eftersom den räknar in allt utom existensen av själen. DAGENS VETENSKAP. Inte morgondagens.

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...