Dark Of Light Postat 1 januari 2020 Postat 1 januari 2020 ... en till. Ja... Vet inte snart vad jag ska göra med alla...
Dark Of Light Postat 1 januari 2020 Postat 1 januari 2020 46 minuter sedan, slejnard said: 😄 Ja du har ju också några innestående oinlösta PTs.😄
Fidden Postat 1 januari 2020 Postat 1 januari 2020 Alla som ätit pizza idag räcker upp en hand. Eller nej förresten, då hamnar nog planeten jorden i obalans och vobblar iväg från solsystemet. Vore rätt trist faktiskt. Om man inte varit så omtänksam hade iallafall jag räckt upp handen.
CHAE Postat 1 januari 2020 Trådstartare Postat 1 januari 2020 1 timme sedan, Dark Of Light said: Apropå det ja... När och hur byter vi nu in våra PTs mot varor och tjänster? 1 timme sedan, Dark Of Light said: Rent praktiskt sett så skulle pengar direkt in på kontot vara praktiskt, men det är klart att CHAE kan gå och direkt handla det vi behöver. 😑 😆 Jag tycker att vi skickar DoL på studieresa till Burundi.
CHAE Postat 1 januari 2020 Trådstartare Postat 1 januari 2020 9 minuter sedan, Fidden said: Alla som ätit pizza idag räcker upp en hand. Eller nej förresten, då hamnar nog planeten jorden i obalans och vobblar iväg från solsystemet. Vore rätt trist faktiskt. Om man inte varit så omtänksam hade iallafall jag räckt upp handen. Vi åt råstekt potatis och ägg.
Dark Of Light Postat 1 januari 2020 Postat 1 januari 2020 21 minuter sedan, CHAE said: 😆 Jag tycker att vi skickar DoL på studieresa till Burundi. Ni skulle bara sakna mig och vad har Burundierna gjort för ont egentligen? 18 minuter sedan, CHAE said: Vi åt råstekt potatis och ägg. DET var en jeffla märklig pizza!? 😮
Fidden Postat 1 januari 2020 Postat 1 januari 2020 1 timme sedan, Neosus said: hinner vi till sidan 500 före 12? 😕 Menar du kl 12 eller 12e eller v. 12 eller månad 12 eller inom 12 år eller innan din grannes systers pojkväns morsas hunds kompis mattes brorson fyller 12 år? Var mer specifik! 😠
Fidden Postat 1 januari 2020 Postat 1 januari 2020 16 minuter sedan, Dark Of Light said: Ja... vi öppnar ju starkt iaf. Ja. Sen häller vi upp'et i ett glas och sveper't!
Fidden Postat 1 januari 2020 Postat 1 januari 2020 ... Det starka alltså. Som vi öppnar. Ni hajar. Man kan öppna svagt också, typ lättöl. Anders Södergren var en typisk sån som ofta öppnade svagt. Det var därför han alltid behövde kissa under skidloppen. The more you know...
slejnard Postat 1 januari 2020 Postat 1 januari 2020 Gick å la mig men somnade inte så nu är jag uppe igen. Knepigt sånt där
slejnard Postat 1 januari 2020 Postat 1 januari 2020 51 minuter sedan, Fidden said: Menar du kl 12 eller 12e eller v. 12 eller månad 12 eller inom 12 år eller innan din grannes systers pojkväns morsas hunds kompis mattes brorson fyller 12 år? Var mer specifik! 😠 😆
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 Ja, precis! Det är det man vill ha här! Lite mer precist alltså... ... ... och ost!😠 Detta är ändå en OT tråd. Kpd?
Neosus Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 40 minuter sedan, Dark Of Light said: Detta är ändå en OST tråd. Kpd? Jaaa!! ☺️
Neosus Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 10 timmar sedan, Fidden said: Menar du kl 12 eller 12e eller v. 12 eller månad 12 eller inom 12 år eller innan din grannes systers pojkväns morsas hunds kompis mattes brorson fyller 12 år? Man vet aldrig.. ☺️
slejnard Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 Blir å fara på kalas idag. Kaffe å tårta troligast
Naymari Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 3 minutes ago, slejnard said: Blir å fara på kalas idag. Kaffe å tårta troligast Fy farao vad gott. Själv slog jag till på nya hörlurar, ny mick och nya Auto-Tune Pro igår. New year, new me eller något.
Recommended Posts