Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Men bögarna som har en själ då? Tänker inte pastorn på det när han högt i talarstolen jämför bögsex med djursex? De heterosexuella utan själ då? Han tänker med skon. Herren har bett om hämnd och lydnad, återigen här.

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Herren (Yahve) vinner över Jesus i kyrkan! Det är två olika gudar.

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Bara jag som tycker att det är en mycket märklig och liten världsbild när man tror att Herren skapar jordbävningar och katastrofer på jorden för att grannarna har ett bögsexparty våningen ovanför?

Link to comment
Dela på andra sajter

Står det inte i bibeln att gåvan att skilja mellan mörkt och ljust är den bästa/finaste gåvan?

Ja vem har den?

Då kan jag upplysa att hämnd och lydnad är mörkt.

 

Herren i bibeln ber om hämnd och lydnad. Det är en mörk gud. Jesus sa att vi ska förlåta.

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

En själ i taget, tror jag på. Inte en jordbävning från Herren som slår ut oskyldiga. Det är private karma som regerar.

Det är fritt att göra som man vill. Gud dömer inte. Det gör däremot Mörkret.

Link to comment
Dela på andra sajter

TÄNK SJÄLV OCH TA ALLA BESLUT SJÄLV - ljusa andliga guider inspirerar oss alltid till det rakt igenom.

 

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

God visits all lost souls... to survey the damage... we noticed a bonfire burning in His eyes -and he whispered, "it's the atrocities of your story"

 

 

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan sa CHAE:

Du talar om DoL nu va?

human population categories, tänk dig ett dataspel kanske age of empires

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa slejnard:

”Behandla andra som du själv vill bli behandlad”  är väl ett schysst motto och älska din nästa såsom dig själv. 
 

KPD å snart LPD 

Frågan är ju vilken av alla "jag själv" jag ska välja. Dessutom gillar jag inte någon av de något vidare. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan sa Dark Of Light:

Frågan är ju vilken av alla "jag själv" jag ska välja. Dessutom gillar jag inte någon av de något vidare. 😳

Ok, skriver om det åt dig.

Älska dig själv såsom du älskar din granne. 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan sa ewroL:

Står det inte i bibeln att gåvan att skilja mellan mörkt och ljust är den bästa/finaste gåvan?

Ja vem har den?

Då kan jag upplysa att hämnd och lydnad är mörkt.

 

Herren i bibeln ber om hämnd och lydnad. Det är en mörk gud. Jesus sa att vi ska förlåta.

 

8 timmar sedan sa ewroL:

Herren vinner återigen.

 

SKIT

 

8 timmar sedan sa ewroL:

En själ i taget, tror jag på. Inte en jordbävning från Herren som slår ut oskyldiga. Det är private karma som regerar.

Det är fritt att göra som man vill. Gud dömer inte. Det gör däremot Mörkret.

 

8 timmar sedan sa ewroL:

TÄNK SJÄLV OCH TA ALLA BESLUT SJÄLV - ljusa andliga guider inspirerar oss alltid till det rakt igenom.

 

 

8 timmar sedan sa ewroL:

God visits all lost souls... to survey the damage... we noticed a bonfire burning in His eyes -and he whispered, "it's the atrocities of your story"

 

 

 

8 timmar sedan sa ewroL:

Man förlorar själsfragment av droger.

 

8 timmar sedan sa ewroL:

human population: farmer 70%, soldat 20%, thinker 9%, shaman 1%

 

8 timmar sedan sa ewroL:

human population categories, tänk dig ett dataspel kanske age of empires

Good job🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Film: Under Sanden.

Vart fan ser man den då? Netflix.

När är den gjord? 2017.

Handlar om..? Andra världskriget är slut och tyska krigsfångar de flesta unga pojkspolingar, tvingas att röja minor längst med kuststräckor i Danmark. Tyskarna lade ut ungefär 1,5 miljoner minor på stränderna i tron att de allierade skulle landstiga. Ett danskt befäl får befälet över dem och en resa i känslor påbörjas.

Baserat på verkliga händelser i den mån att ca 2000 tyska soldater fick göra just detta. Hälften av de dog och skadades svårt av minor som briserade under fötterna på dem. Lysande skådespelar insatser, likaså regi och manus. Bra skit säger jag. Den får 8/10 tramputlösare.

Btw, de sista minorna röjdes bort i juni 2012. Det tog en stund det där...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...