Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
57 minuter sedan sa slejnard:

Vilket as alltså! Vi var och fiskade och en i sällskapet drog upp en gädda på säkert tio kilo. Större än den vi fick i Arjeplog för några år sedan 

Fett 😄 Man kan säga att ni hade gänghäng alltså?

 

 

229eeb1d400a2c6974c40de67e59a30d.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

I år har jag 3 st semestrar. En i juni, en i juli och en i augusti. 

Första semesterns första dag är idag. Firas traditionsenligt i horisontellt läge, att vakna till får bli ett senare projekt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Fidden:

I år har jag 3 st semestrar. En i juni, en i juli och en i augusti. 

Första semesterns första dag är idag. Firas traditionsenligt i horisontellt läge, att vakna till får bli ett senare projekt. 

What, fan va nice Fidden 😄  Hur kommer det sig`?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Fidden:

Visste ni att som anställd på vissa (många) regioner får man en extra veckas semester per år från och med året man fyller 40?

Som en form av tröst antar jag. 

hehe jasså, det visste jag inte 😄 

Link to comment
Dela på andra sajter

De säger att Antarktis inte är en pol utan en ring runt disken, så det blir som en iskant som håller vattnet på plats. Hur de förklarar 24h solljus på vissa platser under vinterhalvåret vore intressant att veta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det finns många som seriöst tror detta är så sorgligt, besynnerligt och häpnadsväckande. Är evolutionen påväg tillbaka mån tro, har människorasen nått sin intelligens-peak för att börja backa? 😕

"Devolution, de-evolution, or backward evolution is the notion that species can revert to supposedly more primitive forms over time."

/wiki
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja alltså, även om det inte hänger på någon ärftlighet, så uppfostras nog fler i fattiga och outbildade familjer och det är nog en trend som blir starkare när de högutbildade gör karriär istället för att bilda stor familj. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...