Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

1 timme sedan sa Pico:

Mäh, va fan... Vilken värdelös farkost - man kan resa i tiden, åka framåt och bakåt men inte höger eller vänster? 😄

😠 

 

 

 

 

 

 

HEEEEJ PICO! 😄 😄 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Igår var det dagen med högst antal nya bekräftade fall av covid-19 hittills, både i världen i stort och i Sverige. 

Samtidigt börjar man öppna upp igen. 

Frågor på det? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen. 

Samtidigt blir det ju annars fler och fler som får stänga ner sina firmor, familjeföretag, mer varsel på stora företag kommer om man inte öppnar snart. Och för för de länder som lever på turism så har de ju drabbats hårt och fattiga fått det ännu svårare, så frågan är om inte fler (globalt) räddas genom att öppna upp samhällen igen och lätta på rese-restriktioner än att fortsätta hålla det stängt. Vettefan, svårt det där. 😕 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Fidden:

Ojdå, svampsäsong redan? 

Vad vi behöver är en nationalsvamp! Eller ska man bara ge olika svampsorter länsvis? Möjligtvis kan jag nöja mig med en nationalost men det har vi redan diskuterat. Nästan.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan sa Dark Of Light:

Vad vi behöver är en nationalsvamp! Eller ska man bara ge olika svampsorter länsvis? Möjligtvis kan jag nöja mig med en nationalost men det har vi redan diskuterat. Nästan.

Nationalsydväst, visst har vi diskuterat det också nån gång? 

  • Förbryllad 1
Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan sa Fidden:

Ja jag vet inte, men den moraliska kompassen pekar alltid mot ost. 

Visst gör den det. Ja, det är jefflar i mig inte lätt att komma ihåg alla djupheter vi kläcker ur oss. Kanske skulle vi ge ut en bok med alla fina och exceptionellt moraliska och genialiska tankar på pränt? Man skulle i förlängningen tänka sig en DVD serie och senare en långfilm åtföljt av en en sekt.

Men vilken titel ska vi välja? Snillen Spekulerar är ju liksom taget redan...

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan sa Dark Of Light:

Visst gör den det. Ja, det är jefflar i mig inte lätt att komma ihåg alla djupheter vi kläcker ur oss. Kanske skulle vi ge ut en bok med alla fina och exceptionellt moraliska och genialiska tankar på pränt? Man skulle i förlängningen tänka sig en DVD serie och senare en långfilm åtföljt av en en sekt.

Men vilken titel ska vi välja? Snillen Spekulerar är ju liksom taget redan...

Så ädel som ett ost

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...