Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vakul! ☺️

Jag sitter och klurar på ett nytt grafikkort! Funderar på nån av GTX 1660 korten.

Kommentarer på det? 

Postat (redigerat)

Beror ju lite på vad du tänkt köra för spel osv, men överlag är det ju ett fullgott kort med bra bang for the buck, såatte. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Sååååååååå apropå kulor... Vem var Palmes mördare nu då? Jag chansar på Klaus Meine, en chansning så gott som något annat av de vilda teorier som jag hört hittills.

Fast det pekar nog mot Stig Engström. Lika vilt men med fördelen att han är död och kan således inte försvara sig. 

Kpd.

Postat
6 minuter sedan sa Dark Of Light:

Sååååååååå apropå kulor... Vem var Palmes mördare nu då? Jag chansar på Klaus Meine, en chansning så gott som något annat av de vilda teorier som jag hört hittills.

Fast det pekar nog mot Stig Engström. Lika vilt men med fördelen att han är död och kan således inte försvara sig. 

Kpd.

Jag tror på spöket Laban 👻

Postat

Jag hatar att säga "vad var det jag sa", men vad var det jag sa...

Nåja, ett synnerligen illa skött utredning från början. Inte lätt att få vittring på något vettigt efter så lång tid.

Postat (redigerat)

Vilken tid hade ni rest till med en tidsmaskin? Man kan åka både framåt och bakåt. 

Redigerat av Memphis
Postat
1 timme sedan sa Memphis:

Vilken tid hade ni rest till med en tidsmaskin? Man kan åka både framåt och bakåt. 

Mäh, va fan... Vilken värdelös farkost - man kan resa i tiden, åka framåt och bakåt men inte höger eller vänster? 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.