slejnard Postat 7 juni 2020 Postat 7 juni 2020 Just nu sa Memphis: Idag lärde jag mig gå på lina, s.k slack line! Phett kewl! ☺️ Lät farligt 😮
Memphis Postat 7 juni 2020 Postat 7 juni 2020 Just nu sa slejnard: Trallvänlig bra låt där memph Haha ja, den är väldigt käck! 😆 Typ reklamlåt för Estrella chips a la fredagskväll xD 1
Neosus Postat 7 juni 2020 Postat 7 juni 2020 5 minuter sedan sa slejnard: Lät farligt 😮 Nädå, inte om den ligger på backen! ☺️ 1
CHAE Postat 7 juni 2020 Trådstartare Postat 7 juni 2020 8 minuter sedan sa Memphis: Har ni nå bra film tips då? Har absolut inga ”film tips”. Filmtips däremot har jag flera av; Gosford Park - drama, mordgåta i 30-talets England Devil - 4 personer i en hiss och Mr Belsebub spelar samtliga tokroliga spratt med dödlig utgång Identity - ett hotell på vischan blir fondkuliss för en serie brutala mord men VEM är egentligen mördaren? 30 Days of Night - modern vampyrskräck. Secret Window - Johnny Depp är frånskild författare som blir trakasserad av någon som påstår att Depp stulit hans bok. Trolljägaren - John Bauer möter Blair Witch Project. ’Nuff said. Argo - CIA letar sätt att få ut ett gäng amerikanska diplomater från Iran och hittar en okonventionell lösning. The Bunker - en grupp tyska soldater gömmer sig i en bunker medan allierade trupper rycker närmare. Dock jagas de av en långt farligare fiende... Cabin in the Woods - kärleks/hatbrev till skräck- och slashersgenren. UNDERBAR! The Thing - tidlös skräckklassiker. Contagnion - läskigt aktuell! The Shawshank Redemption - har man aldrig sett den här bryter man mot lagen... Ptja...typ så där. 1
Memphis Postat 7 juni 2020 Postat 7 juni 2020 2 minuter sedan sa CHAE: Har absolut inga ”film tips”. 😆 Tack Chae! 😄 Contagion ja, den vill jag ju se! Cabin in the wood, njaa xD
CHAE Postat 7 juni 2020 Trådstartare Postat 7 juni 2020 2 minuter sedan sa Memphis: 😆 Tack Chae! 😄 Contagion ja, den vill jag ju se! Cabin in the wood, njaa xD Varsågod☺️
Naymari Postat 8 juni 2020 Postat 8 juni 2020 12 hours ago, Memphis said: 😆 HÄJ NAY HÄJJE Idag ska vi göra lite korea-tracks. Hopp! KPD
slejnard Postat 8 juni 2020 Postat 8 juni 2020 6 timmar sedan sa Naymari: HÄJJE Idag ska vi göra lite korea-tracks. Hopp! KPD Kul!
Naymari Postat 8 juni 2020 Postat 8 juni 2020 2 st nya låtar blev det idag. ibland går det fort! Ibland är det också Assegt.
slejnard Postat 8 juni 2020 Postat 8 juni 2020 Japp så är det här med. Tänkte fara hem till trummisen så småningom och jamma fram nya låtar till ett album. Blir inga singlar på ett tag
Fidden Postat 8 juni 2020 Postat 8 juni 2020 On 2020-06-07 at 20:37 sa Memphis: Okej, gött att höra Chae ☺️ Hej Fidden! 😄 Kul att se dig också hålla till här fortfarande. ☺️ Hur är livet för dig? Jodå, det, eh, suger om jag ska vara ärlig, men vafan gör det om 100 år 😄
slejnard Postat 8 juni 2020 Postat 8 juni 2020 Tråkigt att höra fidden. Hoppas det blir bättre för dig snart
Memphis Postat 8 juni 2020 Postat 8 juni 2020 1 timme sedan sa Fidden: Jodå, det, eh, suger om jag ska vara ärlig, men vafan gör det om 100 år 😄 Åh okej, segt 😑 Hoppas det reder sig snart då.
Dark Of Light Postat 9 juni 2020 Postat 9 juni 2020 13 timmar sedan sa slejnard: Sågat lite ved 😑 tungt! Heavy Vedal.
Dark Of Light Postat 9 juni 2020 Postat 9 juni 2020 ... och så här på morgonkvisten så kan man säkert nämna hard wood utan att skämmas 😑
Recommended Posts