CHAE Postat 5 juni 2020 Trådstartare Postat 5 juni 2020 4 timmar sedan sa ewroL: all those beautiful boyz, pimps and queens and criminal queers. tattooes of ships, and tattooes of tears... Zero fucks given🙂
slejnard Postat 5 juni 2020 Postat 5 juni 2020 En röding å en regnbåge dagens fångst. Rödingarna är svårflörtad
slejnard Postat 5 juni 2020 Postat 5 juni 2020 5 minuter sedan sa Neosus: Härligt! 👍 Jåh! Det går bra nu ☺️
Naymari Postat 6 juni 2020 Postat 6 juni 2020 Volvo färgkod 189 ”Polar White”. Här visad på modell 945 classic.
Neosus Postat 6 juni 2020 Postat 6 juni 2020 TJENA Memphis!! Jodå det är bara bra här! Bra med dig i denna corona tid?
Neosus Postat 6 juni 2020 Postat 6 juni 2020 Köp en vettja! Då kan du segla över till Glassland och glassa! ☺️
Gäst Postat 6 juni 2020 Postat 6 juni 2020 On 2020-06-05 at 19:21 sa CHAE: Zero fucks given🙂 det är från denna remix av Beautiful Boyz med Antony Hegarty + CocoRosie såg CocoRosie live 2007 sthlm debaser medis BÖG 4EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR BÖG 4ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Memphis Postat 7 juni 2020 Postat 7 juni 2020 17 timmar sedan sa Neosus: TJENA Memphis!! Jodå det är bara bra här! Bra med dig i denna corona tid? 15 timmar sedan sa slejnard: Tjena Memph 😄 Heej pojkar! :D long time no see. Gött att höra Grahn ^_^ Mitt liv har varit rätt kaosigt som vanligt xD Slutade på Fractal tyvärr trots att produkterna var kul och kollegorna jätteroliga, var orimligt hög stress och en hård och icke ödmjuk chef som saknade empati, så det funkade inte. Har nytt fett jobb där jag jobbar med utveckling av 3d-printers inom Bioteknik Istället :D 600personer sökte tjänsten så nått rätt gjorde jag xD Gjort slut med tjejen efter 2år med mycket storm och drama xD Känns som jag varit här några gånger nu xD Nu ska jag bara koppla av ett bra tag och njuta av singellivet ^_^
Memphis Postat 7 juni 2020 Postat 7 juni 2020 23 minuter sedan sa CHAE: @Memphis Tja Memph🥰 och tack för update. Heeeej Chaeman! 🥰 kul att se dig. Hur är livet för dig? Hur mår familjen?
CHAE Postat 7 juni 2020 Trådstartare Postat 7 juni 2020 15 timmar sedan sa Neosus: 😑 Klassbåth! 39 minuter sedan sa Memphis: Heeeej Chaeman! 🥰 kul att se dig. Hur är livet för dig? Hur mår familjen? Detsamma! Har varit några ”småhektiska” månader på jobbet men annars är det bra. Familjen mår också bra☺️
Recommended Posts