Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

En annan sak som är tänkvärd är att nu ska det tyckas synd om kungen av kungsan men how about den prostituerade tösen som tvingats till detta. No storys there verkar det som.

Rätt märkligt att fucka till sitt liv sådär. Han har (eller hade) företag, pizzeria, eget pastamärke, anställda, kvinna och barn, money and fame och nu nada.

1 minut sedan sa slejnard:

Nja Inge mer KPD idag men imorgon så då. Gjorde lasagne på renköttfärs. Gotta! 

Rensköttfärs. Till skillnad mot det smutsiga som annars används!? 😮

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Dark Of Light said:

En annan sak som är tänkvärd är att nu ska det tyckas synd om kungen av kungsan men how about den prostituerade tösen som tvingats till detta. No storys there verkar det som.

Rätt märkligt att fucka till sitt liv sådär. Han har (eller hade) företag, pizzeria, eget pastamärke, anställda, kvinna och barn, money and fame och nu nada.

Är inte förvånad öht.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Nä knappast första gången men förhoppningsvis sista! (In i buren och kastrera honom!) 

 

Rensköttfärs?! 😆

👍

18 minuter sedan sa Naymari:

Gillar att jag blivit volvokillen.

 

Jag kör Mercedes.

👍

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på att se om Band Of Brothers. Det var ett par år sedan sist. Detta blir väl 6:e gången skulle jag tro ☺️ Måste vara en av världens bästa TV-serier? Eller så har jag en ohyggligt dålig smak. 😳

11 minuter sedan sa Neosus:

👌

 👌

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan sa slejnard:

Ser Waco nu... är på del 3. Spännande!!!!!! 

Ja, den tillhör fållan de bättre jag sett. Verklighetsbaserat och ganska neutralt berättat. Några smådetaljer är fel men det är Hollywood... I det stora hela korrekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...