Neosus Postat 22 april 2020 Postat 22 april 2020 JOmen visst är det så! Det är det! Verkligen! Såatte! Fint väder!
Neosus Postat 22 april 2020 Postat 22 april 2020 5 minuter sedan sa Neosus: Jag har fastnat i en loop! Hur kommer man ur? SÅhär låter den.. https://www.dropbox.com/s/3676y13c0b4llla/test loop.mp3?dl=0
slejnard Postat 22 april 2020 Postat 22 april 2020 Just nu sa Neosus: Ujdå! Vart du nå piggare? Inte mycket. Jag kan vet orsaken så detta kommer vara ett tag till men gå över efter ett tag
Neosus Postat 22 april 2020 Postat 22 april 2020 Bra att det blir bättre då! 👍 Det går upp och det går ner! Som ett EKG! Skulle det gå rakt fram hela tiden då är det något knas... Som ett EKG! 😳
slejnard Postat 22 april 2020 Postat 22 april 2020 2 timmar sedan sa Neosus: Bra att det blir bättre då! 👍 Det går upp och det går ner! Som ett EKG! Skulle det gå rakt fram hela tiden då är det något knas... Som ett EKG! 😳 Jåh!
slejnard Postat 22 april 2020 Postat 22 april 2020 Joxar med en ny nygammal låt. Kan bara bli bättre än den varit... så här lät den förut fast fortfarande nu om ni hajar så sen kommer den låta gammal när den nya versionen kommer 😳
Neosus Postat 22 april 2020 Postat 22 april 2020 (redigerat) Jag ser framemot den nya! Det är en bra låt! ...nya versionen alltså av den gamla.. alltså! ☺️ Redigerat 22 april 2020 av Neosus
Dark Of Light Postat 22 april 2020 Postat 22 april 2020 Filmtips i coronatider? La Casa De Papel. (Netflix) En spansk serie om ett bankrån som går... ja, det får ni se själva. Uppfriskande med något annat än amerikanska bankheist filmer. Den går att se med engelsk dubbning men då är å andra sidan läppsynket helt ursynkat. Näh, se den med spanskt språk och valfri textning. Riktigt bra, väl gjord och spännande. Bygger mycket på återblickar vilket gör att både storyn och de medverkande känns levande på ett mer äkta vis.Det finns flera säsonger, hur de är vet jag inte. Har bara sett den första. Den får 8/10 sedelräknare. Apropå sedelräknare, The Wizard Of Lies. (HBO Nordic). Robert De Niro (som här gör en av sina bättre roller) och Michelle Pfeiffer (aahhh... Meow rrrrrrrrr) spelar huvudrollerna i den här filmen om den sanna historien om finansmannen Bernie Madoffs hugade affärer, lögner och svek. Ett finansgeni som myntade många av reglerna som fortfarande efterlevs i finansvärlden, speciellt på Wall Street. Men han låg också bakom en av de värsta ekonomiska bluffarna i modern tid. Det hela gick dock överstyr med tiden och lögnerna gick till slut inte att stoppa. En fruktansvärt tragisk story som bara blir mörkare ju mer man tänker på den. Det underlättar nog om man ser ngn kortare dokumentär om Madoff på t ex YT först för att få lite bakgrund till alla händelser. Rätt så medryckande, speciellt med tanke på att filmens handling hänt i teh riil laif lixom. en stark 8/10 aktieposter får den. Pandora. (Netflix) Något så exotiskt som en sydkoreansk kärnkraftskatastroffilm. Nej, den når definitivt inte Chernobyl höjder men klart sevärd. Visst, den lider lite, speciellt mot slutet av någon slags asiatisk melodrama. Mycket känslor som bubblar över. Den får 6/10 uranstavar.
slejnard Postat 22 april 2020 Postat 22 april 2020 24 minuter sedan sa Neosus: Jag ser framemot den nya! Det är en bra låt! ...nya versionen alltså av den gamla.. alltså! ☺️ Jåh nu med riktiga trummor bla. Ska ha en att spela bas å! Sången har jag shapeat upp också ☺️
slejnard Postat 22 april 2020 Postat 22 april 2020 Fina resuméer Dol! Casa de pasa har jag slötittat på första säsongen
Naymari Postat 23 april 2020 Postat 23 april 2020 12 hours ago, Dark Of Light said: Filmtips i coronatider? La Casa De Papel. [...] Kolla samtliga säsonger. Det blir bara bättre och man förstår första säsongen på ett annat sätt. Jag väntar ivrigt på nästa säsong.
Recommended Posts