Dark Of Light Postat 8 april 2020 Postat 8 april 2020 42 minuter sedan sa Fidden: Sitter ute och tar en kopp kaffe i t-shirt. Se så, lägg av. Sluta fantisera om kaffekoppar klädda i t-shirt. Det är fullständigt vansinne. Var är er logik? Jag förstår iaf vad du menar. Du sitter ute, endast iklädd i t-shirt, med en kopp kaffe. Solklart om man som jag inte har snuskig fantasi.
Naymari Postat 8 april 2020 Postat 8 april 2020 6 minutes ago, Dark Of Light said: Jag förstår iaf vad du menar. Du sitter ute, endast iklädd i t-shirt, med en kopp kaffe. Solklart om man som jag inte har snuskig fantasi. Även känt som "donald ducking"
Dark Of Light Postat 8 april 2020 Postat 8 april 2020 2 timmar sedan sa Naymari: Även känt som "donald ducking" Då är ju frågan, måste man också bär en blå skepparmössa och en röd fluga för att göra bilden lite mer tydlig?
Dark Of Light Postat 8 april 2020 Postat 8 april 2020 Påsken firas sm vanligt upp eller ner beroende på stången. Njah, i dessa virustider så vete faen om det ska firas något. Ett löskokt ägg och en öl och sedan får det vara. Med ägg alltså.
Naymari Postat 8 april 2020 Postat 8 april 2020 5 hours ago, slejnard said: Mycket! Å snart vankas bullar Andra bullar?
Dark Of Light Postat 9 april 2020 Postat 9 april 2020 9 timmar sedan sa Neosus: Påminner lite om killen som stod och sålde uppvärmd is på något torg i Stockholm. Det var bra mot det mesta, reumatism, gick, mjäll mm. Hur det gick? Ja, han åkte dit. Men DoL... Varför denna långsökta liknelse? Ja, alltså nu säljs nerkylt vatten för 40 spänn påsen. Btw så är Old Fashioned en av mina favoritdrinkar. Men tänk så många recept och varianter det finns av just denna. 1 timme sedan sa slejnard: Japp ☺️ Jappbullar? 😳
Neosus Postat 9 april 2020 Postat 9 april 2020 Den Stora Älgvandringen har börjat igen.. Jippi............... 😑
Dark Of Light Postat 9 april 2020 Postat 9 april 2020 Ja, det låter väldigt upphetsande. Kpd undras???
slejnard Postat 9 april 2020 Postat 9 april 2020 Ska börja joxa med en ny låt som jag fått trummor till. Spännande va 😄 ... so the coffee is put on hold!
Recommended Posts