Dark Of Light Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 1 timme sedan sa slejnard: Det är dalar och berg men mår rätt okej nu ändå. Går framåt i sakta mak 🙂 👍 Gör det DU vill, sov om du vill. Det absolut kravlösa (så långt det går) är de ultimata. Kpd?
slejnard Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 Japp lyder dina råd som är liknande jag fick av läkaren! Kyckling å ris på G..luktar gott här i köket nu
Fidden Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 Gyckling och ris skulle ju kunna vara en ny svensk översättning av "panem et circenses" . "bröd och skådespel" känns lite trist.
Fidden Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 Jaha, börjar sidan med att lägga mellanslag innan punkt.
Neosus Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 36 minuter sedan sa Fidden: Jaha, börjar sidan med att lägga mellanslag innan punkt. Ajajaj... Ställ dig i skamvrån omedelBUMS!! 😠
Fidden Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 20 minuter sedan sa slejnard: Jå präst Fi fan va gutt! Ok, då kör vi ett inlägg som genereras från vänstra valet i autocorrecten: Syndigt jag är hemma när de är ju så klart inte att jag har inte hört av mig om det. Njae... Mittenvalet brukar ge lite bättre läsbarhet: Fredrik Johansson till mötessekreterare jag har inte fått in några utbildningar eller kurser i en vecka sedan och jag har inte fått in några utbildningar eller kurser i en vecka sedan........ Fastnar i vinkelvolten. Ok, jag går lite wild and crazy och kör högervalet också: STÄNG av 📴 det finns ett antal olika sätt som vi ska åka med till skolan imorgon och det har gått och jag 🙋 det finns ett antal olika sätt som vi ska åka med till skolan.....
slejnard Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 Inte just nu. Väntar i bilen, sambon handlar ... bla kaffe!
Dark Of Light Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 2 timmar sedan sa Fidden: Volvo 149, den har jag ägt i min fiktiva ungdom. Tänka sig en 9-dörrars Volvo... fanns den!? 2 timmar sedan sa slejnard: Jå präst Är Fidden präst!?😮 1 timme sedan sa slejnard: Inte just nu. Väntar i bilen, sambon handlar ... bla kaffe! Det är bra, sänd in kvinnor och barn först. 😄🤘
Dark Of Light Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 Helvetes många gamlingar som är ute och handlar. Frågan är om de inte hört ngt vad som händer i världen eller om de bara helt enkelt skiter i det. En butiksanställd i Falköping har rapporterat om ett gammalt par som km in i butiken i förda militära gasmasker. Om de hade annat på sig också förtäljde inte historien. 😐
Neosus Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 Jag har iallafall handlat nyponsoppa! Och bacon! Och Hårdbröd! Och Läkerol! Och Mjölk! Och müsli! Och köttbullar! Och...
Fidden Postat 7 april 2020 Postat 7 april 2020 Jag gick och skulle handla, men kom på halvvägs att de stängt. Kul dag.
Dark Of Light Postat 8 april 2020 Postat 8 april 2020 12 timmar sedan sa Neosus: Jag har iallafall handlat nyponsoppa! Och bacon! Och Hårdbröd! Och Läkerol! Och Mjölk! Och müsli! Och köttbullar! Och... ... va...
Fidden Postat 8 april 2020 Postat 8 april 2020 Sitter ute och tar en kopp kaffe i t-shirt. Se så, lägg av. Sluta fantisera om kaffekoppar klädda i t-shirt. Det är fullständigt vansinne. Var är er logik?
Recommended Posts