Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Det är dalar och berg men mår rätt okej nu ändå. Går framåt i sakta mak 🙂 

👍 Gör det DU vill, sov om du vill. Det absolut kravlösa (så långt det går) är de ultimata.

Kpd?

Postat

Gyckling och ris skulle ju kunna vara en ny svensk översättning av "panem et circenses" . "bröd och skådespel" känns lite trist. 

Postat
36 minuter sedan sa Fidden:

Jaha, börjar sidan med att lägga mellanslag innan punkt. 

Ajajaj... Ställ dig i skamvrån omedelBUMS!! 😠

Postat
20 minuter sedan sa slejnard:

Jå präst 

Fi fan va gutt! 

Ok, då kör vi ett inlägg som genereras från vänstra valet i autocorrecten:

Syndigt jag är hemma när de är ju så klart inte att jag har inte hört av mig om det. 

Njae... Mittenvalet brukar ge lite bättre läsbarhet:

Fredrik Johansson till mötessekreterare jag har inte fått in några utbildningar eller kurser i en vecka sedan och jag har inte fått in några utbildningar eller kurser i en vecka sedan........ 

Fastnar i vinkelvolten. Ok, jag går lite wild and crazy och kör högervalet också:

STÄNG av 📴 det finns ett antal olika sätt som vi ska åka med till skolan imorgon och det har gått och jag 🙋 det finns ett antal olika sätt som vi ska åka med till skolan..... 

Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

Volvo 149, den har jag ägt i min fiktiva ungdom. 

Tänka sig en 9-dörrars Volvo... fanns den!?

2 timmar sedan sa slejnard:

Jå präst 

Är Fidden präst!?😮

1 timme sedan sa slejnard:

Inte just nu. Väntar i bilen, sambon handlar ... bla kaffe! 

Det är bra, sänd in kvinnor och barn först. 😄🤘

Postat

Helvetes många gamlingar som är ute och handlar. Frågan är om de inte hört ngt vad som händer i världen eller om de bara helt enkelt skiter i det. En butiksanställd i Falköping har rapporterat om ett gammalt par som km in i butiken i förda militära gasmasker. Om de hade annat på sig också förtäljde inte historien. 😐

Postat

Jag har iallafall handlat nyponsoppa!

Och bacon!

Och Hårdbröd!

Och Läkerol!

Och Mjölk!

Och müsli!

Och köttbullar!

Och...

Postat
12 timmar sedan sa Neosus:

Jag har iallafall handlat nyponsoppa!

Och bacon!

Och Hårdbröd!

Och Läkerol!

Och Mjölk!

Och müsli!

Och köttbullar!

Och...

... va...

Postat

Sitter ute och tar en kopp kaffe i t-shirt. 

Se så, lägg av. Sluta fantisera om kaffekoppar klädda i t-shirt. Det är fullständigt vansinne. Var är er logik? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.