Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
3 hours ago, Neosus said:

Låter bra det där! 👍

Tack!

1 hour ago, Dark Of Light said:

Kan du berätta lite om artisten? Är detta frukten av samarbetet som du hade för ett litet tag sedan eller ngt annat?

Detta är ett annat! En kompis till mig hade skrivit lite låtar med henne som de ville ha hjälp att sätta ihop. Så där kom jag in i bilden och producerade och så. Det här är första singeln. Vi har fler på g. 🙂 

Postat
2 timmar sedan sa Neosus:

Man kan väl dricka öl även i dessa tider? 

😑

Jag tar på mig ansvaret att prova senare i kväll. Håll tummarna! 😕

Postat
2 timmar sedan sa Neosus:

Oh.. Ännu värre om Heineken stänger ner. 🙁

Å andra sidan Heineken som en av världens största ölbryggerier har just bryggerier över hela världen, detta gäller bryggeriet i Mexico.

Postat
2 timmar sedan sa Naymari:

Tack!

Detta är ett annat! En kompis till mig hade skrivit lite låtar med henne som de ville ha hjälp att sätta ihop. Så där kom jag in i bilden och producerade och så. Det här är första singeln. Vi har fler på g. 🙂 

Låter kanon! Kul med svenska låtar som omväxling.

56 minuter sedan sa slejnard:

Jepp. Hade en sån som första bil. En vit en

Min första bil, en Bregott gul Opel Ascona, 1,9l från 1977 vill jag minnas.

Postat

Jag hade en 144 -73. Halva bilen var gul och andra halvan var svart och med grupp a vinge, sportratt och röd porrbelysning i kupén.. 😱 😊

Postat
1 timme sedan sa Neosus:

Jag hade en 144 -73. Halva bilen var gul och andra halvan var svart och med grupp a vinge, sportratt och röd porrbelysning i kupén.. 😱 😊

Blev det någe nuppa rå´h?

Postat

Min andra bil, en snorgrön metallic Fiat Ritmo. Om möjligt världens fulaste bil men ville ha ngt superbilligt att åka i när jag gjorde lumpen. Bilfan vägde runt 900 kg, hade dubbla Weberförgasare och lät som en mc när man varvade den. Gick som fan tills ett motorfäste pajade.

Postat

billig mjölk på kiosken. 7.90 per liter. går ut idag. köpte 3 liter.

Postat

jag kör med Linux (Mint, Cinnamon). Det är bra................................ fast dualbootar med Windows 10

Postat

Har tittat på Netflix serien "Unabombaren Med Hans Egna Ord". En dokumentär serie om jakten på just Unabombaren som satte skräck i USA på 90-talet. Vill man se en dramaserie baserad på händelserna kan man se "Manhunt".

Bra skit båda om ämnet intresserar.

Postat (redigerat)

känsla

Redigerat av ewroL
Postat

Igår tänkte jag att faaan, nu får den här skiten vara slut snart. Orkar inte karantäna mig längre. 

Sen såg jag att mount and blade 2 släppts och blev typ:

STÄNG NER ALLT! ALLA MÅSTE STANNA HEMMA I MINST ETT HALVÅR! TÄNK PÅ DI GAMLE! TÄNK PÅ BAAARNEN! 

Postat (redigerat)
4 timmar sedan sa Fidden:

Igår tänkte jag att faaan, nu får den här skiten vara slut snart. Orkar inte karantäna mig längre. 

Sen såg jag att mount and blade 2 släppts och blev typ:

STÄNG NER ALLT! ALLA MÅSTE STANNA HEMMA I MINST ETT HALVÅR! TÄNK PÅ DI GAMLE! TÄNK PÅ BAAARNEN! 

Äh, baaarnen klarar smittan skitbra och di gamle ignorerar ju det hela i ngn slags tomtebolycka fantasi.

1 timme sedan sa slejnard:

Sover ni? 😮 

Ja, det händer.

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Det blir panerad torsk, potatis, morötter och remouladsås idag. Kan vara bra att känna till. 😑

Redigerat av Dark Of Light
  • Gilla 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.