Neosus Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 NU ska jag gå och hänga upp en tvättmaskin på torkning... 😑
Naymari Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 3 hours ago, Neosus said: Låter bra det där! 👍 Tack! 1 hour ago, Dark Of Light said: Kan du berätta lite om artisten? Är detta frukten av samarbetet som du hade för ett litet tag sedan eller ngt annat? Detta är ett annat! En kompis till mig hade skrivit lite låtar med henne som de ville ha hjälp att sätta ihop. Så där kom jag in i bilden och producerade och så. Det här är första singeln. Vi har fler på g. 🙂
Dark Of Light Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 2 timmar sedan sa Neosus: Man kan väl dricka öl även i dessa tider? 😑 Jag tar på mig ansvaret att prova senare i kväll. Håll tummarna! 😕
Dark Of Light Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 2 timmar sedan sa Neosus: Oh.. Ännu värre om Heineken stänger ner. 🙁 Å andra sidan Heineken som en av världens största ölbryggerier har just bryggerier över hela världen, detta gäller bryggeriet i Mexico.
slejnard Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 43 minuter sedan sa Dark Of Light: Volvo 144 fanns i alla fall. Jepp. Hade en sån som första bil. En vit en
Dark Of Light Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 2 timmar sedan sa Naymari: Tack! Detta är ett annat! En kompis till mig hade skrivit lite låtar med henne som de ville ha hjälp att sätta ihop. Så där kom jag in i bilden och producerade och så. Det här är första singeln. Vi har fler på g. 🙂 Låter kanon! Kul med svenska låtar som omväxling. 56 minuter sedan sa slejnard: Jepp. Hade en sån som första bil. En vit en Min första bil, en Bregott gul Opel Ascona, 1,9l från 1977 vill jag minnas.
slejnard Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 Coolt! Min var nog tillverkad -70 eller -71 vill jag minnas... sen vart det en ljusblå 264.
Neosus Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 Jag hade en 144 -73. Halva bilen var gul och andra halvan var svart och med grupp a vinge, sportratt och röd porrbelysning i kupén.. 😱 😊
Dark Of Light Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 1 timme sedan sa Neosus: Jag hade en 144 -73. Halva bilen var gul och andra halvan var svart och med grupp a vinge, sportratt och röd porrbelysning i kupén.. 😱 😊 Blev det någe nuppa rå´h?
Dark Of Light Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 Min andra bil, en snorgrön metallic Fiat Ritmo. Om möjligt världens fulaste bil men ville ha ngt superbilligt att åka i när jag gjorde lumpen. Bilfan vägde runt 900 kg, hade dubbla Weberförgasare och lät som en mc när man varvade den. Gick som fan tills ett motorfäste pajade.
Dark Of Light Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Jag tar på mig ansvaret att prova senare i kväll. Håll tummarna! 😕 DET FUNGERAR!!!
Gäst Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 billig mjölk på kiosken. 7.90 per liter. går ut idag. köpte 3 liter.
Dark Of Light Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 Samma pris på ölen på systemet som alltid. Runt 15 spänn flaskan. Går inte ut mer idag. Köpte 1 flak.
Gäst Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 jag kör med Linux (Mint, Cinnamon). Det är bra................................ fast dualbootar med Windows 10
Dark Of Light Postat 3 april 2020 Postat 3 april 2020 Har tittat på Netflix serien "Unabombaren Med Hans Egna Ord". En dokumentär serie om jakten på just Unabombaren som satte skräck i USA på 90-talet. Vill man se en dramaserie baserad på händelserna kan man se "Manhunt". Bra skit båda om ämnet intresserar.
Fidden Postat 4 april 2020 Postat 4 april 2020 Igår tänkte jag att faaan, nu får den här skiten vara slut snart. Orkar inte karantäna mig längre. Sen såg jag att mount and blade 2 släppts och blev typ: STÄNG NER ALLT! ALLA MÅSTE STANNA HEMMA I MINST ETT HALVÅR! TÄNK PÅ DI GAMLE! TÄNK PÅ BAAARNEN!
Dark Of Light Postat 4 april 2020 Postat 4 april 2020 (redigerat) 4 timmar sedan sa Fidden: Igår tänkte jag att faaan, nu får den här skiten vara slut snart. Orkar inte karantäna mig längre. Sen såg jag att mount and blade 2 släppts och blev typ: STÄNG NER ALLT! ALLA MÅSTE STANNA HEMMA I MINST ETT HALVÅR! TÄNK PÅ DI GAMLE! TÄNK PÅ BAAARNEN! Äh, baaarnen klarar smittan skitbra och di gamle ignorerar ju det hela i ngn slags tomtebolycka fantasi. 1 timme sedan sa slejnard: Sover ni? 😮 Ja, det händer. Redigerat 4 april 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 4 april 2020 Postat 4 april 2020 (redigerat) Det blir panerad torsk, potatis, morötter och remouladsås idag. Kan vara bra att känna till. 😑 Redigerat 4 april 2020 av Dark Of Light 1
Recommended Posts