Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Dom ljusa strimmorna är små silvertrådar. Lyser upp bra när det är mörkt 

21AFC572-5556-48AB-92A4-3F9195A7C16D.jpeg

Det hade varit lite roligare med något radioaktivt istället 😑

Kpd?

Postat

Har inte FB så jag kan inte relatera. Äh, hur viktigt kan det vara att ta del av vad andra äter, skiter eller bygger upp för kulisser för att visa upp det "perfekta"? 

Btw, ösregn och stormvindar.

Postat
4 timmar sedan sa Dark Of Light:

Är det där en fullflingssnöflinga?

nääää den smälte

Postat
2 timmar sedan sa slejnard:

Nu mastercokk ☺️ 

mästerpenis?

Postat (redigerat)

---

Redigerat av ewroL
Postat

ny låt med vacker spansk gitarr. jag älskar sånt här gitarrspel. bossa nova även

Postat

Fredag igen. Typ. Tittar in här mellan varven fast man slutat bygga båtar i detta land.

Sol och blåst i Lund. Tappade en ask Alladin där ute. Blåst på konfekten. Någon la rabarber på den så  gjorde en paj i stället.

På den vägen är det. Frågor på det? 

Jobbat lite med Hermods, examinerat elever i religionskunskap. Rälig Jöns-kunskap.

Har börjat roa mig med att spela in lite akustiska instrument. Besiktningsinstrument och så.

Annars e de?

Nu ska jag ta lite kaffe och en falu rågrut med Tartex paté för att bli lite patetisk.

Tiden kommer när den går. Man har inte roligare än man gör på sig.

Postat
4 timmar sedan sa Naymari:

🥰

Kan du berätta lite om artisten? Är detta frukten av samarbetet som du hade för ett litet tag sedan eller ngt annat?

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Neosus:

Corona stoppar tillverkning av corona-öl

🙁

Saknar jag inte alls men;

"Förutom Corona görs bland annat också ölsorterna Pacifico och Modelo av företaget som exporterar till 180 länder. En annan stor öltillverkare i landet – Heineken – kan också komma att stänga verksamheten under fredagen, enligt tidningen Reforma. " 😮

Redigerat av Dark Of Light
stalaftvehl.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.