Neosus Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 Det har du rätt i! Om man öppnar ögonen så ser man mer än när man inte tittar. ☺️
Neosus Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 SÅ om man tittar då ser man mer. Än när man...blundar? 😳 😕
Dark Of Light Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 5 timmar sedan sa Neosus: SÅ om man tittar då ser man mer. Än när man...blundar? 😳 😕 Om du kunde se vad som försiggår i mitt huvud skulle du inte säga så.
Dark Of Light Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 1 timme sedan sa slejnard: Det kom till användning till slut 😑 FB?😳
slejnard Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 26 minuter sedan sa Dark Of Light: FB?😳 Nä baconet! 😄
Neosus Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 ...längesen jag har käkat bacon förresten. Nu när jag tänker efter! 😳 De som e så gott!
Neosus Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 ...och hur kan det komma sig att det finns Coronavägen i Ljungskile? E inte de lite lustigt ändå?
Dark Of Light Postat 2 april 2020 Postat 2 april 2020 11 timmar sedan sa Neosus: Har nån stött på nå 1:a april skämt än? 😕 Nu när jag tänker på det så var det inte en enda som jag såg eller hörde talas om. Inte så konstigt i dessa tider. Det närmaste jag hört (men det var inget skämt utan the real deal) var att någon riksdagsledamot från KD ville att riksdagen skulle alla be till gud för att coronan skulle försvinna. Men det var å andra sidan innan 1:april. Kpd?
slejnard Postat 2 april 2020 Postat 2 april 2020 Sambon drog ett aprilskämt för sin dotter att hon inte kunde sova och satt uppe å stickade sju par vantar. Ett litet lur ☺️ Däremot stickar hon mycket ändå...självlysande vantar bla. Å idag blire å göra banankaka
slejnard Postat 2 april 2020 Postat 2 april 2020 11 timmar sedan sa Neosus: ...och hur kan det komma sig att det finns Coronavägen i Ljungskile? E inte de lite lustigt ändå? Kanske en helt ny gata? 😮
CHAE Postat 2 april 2020 Trådstartare Postat 2 april 2020 Visst fan; det är ju påsk snart. Nåja, livet går vidare.
Dark Of Light Postat 2 april 2020 Postat 2 april 2020 3 timmar sedan sa slejnard: Sambon drog ett aprilskämt för sin dotter att hon inte kunde sova och satt uppe å stickade sju par vantar. Ett litet lur ☺️ Däremot stickar hon mycket ändå...självlysande vantar bla. Å idag blire å göra banankaka Chernobyl-Lovikka?
Recommended Posts