Dark Of Light Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 14 timmar sedan sa Neosus: Och så finns det ju returburksautomater, så himla pantade som en del är... ☺️ Men du förstår vilket jeffa sölande och styckande det blir vid automaten. Stoppa in vald avsågad kroppsdel och den kommer tillbaka i retur med meddelandet: "Stoppa i med botten först". Å andra sidan så statuerar det ju exempel på ett bra sätt där vid entrén. Joråhsåatteh 😑
Dark Of Light Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 Absolut, hur mår du Slej? Var och handlade nyss. Kunderna bestod uteslutande av 70+:are. Denna riskgrupp sm uppmanas dagligen att stanna hemma och skita i bridge och bingokvällarna. Vad är det med dessa dagliga coronavarningar, pressträffar och uppmaningar i press, radio och TV som är så svårt för dessa att förstå? Har dem det folkvett som statsministern efterlyser? Känner de ansvar? Är de okunniga om läget? Skiter de i det? Brist på livserfarenhet? Ok, alla har inte barn eller andra som kan handla åt dem men så många som var inne och handlade nu så undrar man ju om det är där som rollatorn klämmer.
Neosus Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 1 timme sedan sa slejnard: KPD? Ja varför inte? ...det är ju ändå 1 meter att gå! 😑
slejnard Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 Jag mår hyfsat dol. Doktorn ordinerade vila och sömn. Fått några nya dunderpiller som ska motverka så det blir nog bra!
Dark Of Light Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 1 timme sedan sa slejnard: Jag mår hyfsat dol. Doktorn ordinerade vila och sömn. Fått några nya dunderpiller som ska motverka så det blir nog bra! Låter bra, mannen. Ta vara på dig. Stäng av alla pryttlar som pockar på din uppmärksamhet. Promenader i skog och natur får ner en i varv också. 1
Neosus Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 Ny låt på G i Giss.. https://www.dropbox.com/s/e88uivjepqkczio/Neosus - Quarantine.mp3?dl=0 Hur låter det?
Dark Of Light Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 Låter bra! Saknar en sax eller en whailande tös mitti jazztonerna.
Neosus Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 31 minuter sedan sa Neosus: Ny låt på G i Giss.. https://www.dropbox.com/s/e88uivjepqkczio/Neosus - Quarantine.mp3?dl=0 Hur låter det? Borde jag spela in en roligare bas kanske?
Neosus Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 54 minuter sedan sa slejnard: HBGOT- Varma mackor pd! ☺️ Fasikennnnnnnn va gott!! ☺️
Dark Of Light Postat 31 mars 2020 Postat 31 mars 2020 Men är det ost på? 3 timmar sedan sa Neosus: En sax? 😳 ☺️ Ja ingen utan en 🎷
slejnard Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 Känner ni till nåt som heter kaffeost? Provade en gång när jag gick på strömbacka. Gjort på getost. Man sätter en liten bit i kaffet och låter det smälta lite. Jättegott som mat-Tina skulle sagt
slejnard Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 12 timmar sedan sa CHAE: @slejnard Take care, Slej🥰 Yes I Will! 👍☕️
slejnard Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 ☺️ varit å sett vackra Storforsen. Endast jag sambon å jycken på hela området! Ovanlig syn. Nu pizza i Vidsel
Fidden Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 41 minuter sedan sa slejnard: ☺️ varit å sett vackra Storforsen. Endast jag sambon å jycken på hela området! Ovanlig syn. Nu pizza i Vidsel Va gott! Varför inte lyxa till det med en förrätt? Om ni hittar en Vidselförrättare vill säga.
slejnard Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 Åt förrätten tillsammans med varmrätten (utan gift) 😉 Gott å lägga vitkål på pizzan!
Recommended Posts