Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag kan inte musik. Jag kan fullröstsång bara. Det är bara jag och David Phelps som är man som har inspelat exempel på det. Jag har då inte hittat nån fler som sjunger det

Annons
Postat
2 minuter sedan sa Algotezza:

Det beror på om man tål den eller ej. Sedan finns ju ECT med. 

jag har Trilafon-injektion just nu. Det sänktes lite och jag började med Abilify, 5 mg. 

Reagila är en ny medicin jag skulle vilja ha istället för Trilafon. 

Postat
1 minut sedan sa ewroL:

jag har Trilafon-injektion just nu. Det sänktes lite och jag började med Abilify, 5 mg. 

Reagila är en ny medicin jag skulle vilja ha istället för Trilafon. 

Jag käkar också Abilify.

Postat

man dör i förtid av anti-psykotisk medicin................

Postat

jävla dataröst! fast den är neutral

Postat
Just nu sa slejnard:

Vart har du läst det? Min mamma är närmare 80 och har ätit sen 70-talet

https://nyadagbladet.se/recensioner/dodlig-psykiatri-och-organiserad-fornekelse/

hon kanske får låg dos 

Postat
5 minuter sedan sa ewroL:

man dör i förtid av anti-psykotisk medicin................

Nej, Jag är 69 och inte död än.

Postat

Jag har fått hela köret även elchocker...

.

Postat

Man dör i förtid av alla mediciner. Inte bara anti-psykotisk medicin. Vet ni inte det? Då är ni inga hälsoprofeter.

Postat
Just nu sa Algotezza:

Jag har fått hela köret även elchocker...

.

Jävlar vad sjukt det är! Det är FARLIGT med det. 

Postat

Mitt ex käkade abilify många år. Det bästa som hänt henne var när hon slutade med den.

Men om den funkar som den ska är den säkert toppen. 

Postat

Läkemedlens största verkan är biverkan. 

Postat (redigerat)

"Upprörande är det vad Gøtsche beskriver om patienters rättslöshet, läkares känslokyla och vägran att lyssna. Han vill hellre se psykoterapi och att tvångsmedel skall förbjudas. Det strider mot lagar om mänskliga rättigheter. Vården skall vara frivillig och patienten skall ha information."

Redigerat av ewroL
Postat
54 minuter sedan sa ewroL:

Jag kan inte musik. Jag kan fullröstsång bara. Det är bara jag och David Phelps som är man som har inspelat exempel på det. Jag har då inte hittat nån fler som sjunger det

Såååå. Vad är "fullröstsång"? Jag har nog kommit bra nära det fenomenet ute på krogen någon gång...

Postat
1 minut sedan sa Dark Of Light:

Såååå. Vad är "fullröstsång"? Jag har nog kommit bra nära det fenomenet ute på krogen någon gång...

Mästersång nästan. 

Postat (redigerat)

Det här är fullröstsång rakt igenom. 

Redigerat av ewroL
Postat

Whitney Houston, Celine Dion, Rachelle Ferrell, Mariah Carey, Leona Lewis, David Phelps + Jag (jippie). De är de enda som spelat in fullröstsång. 

Postat

GodMorgon. 

Solen skiner och lärkan drillar. Fullröstdrill.

Alltid något.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.