slejnard Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 4 minuter sedan sa Fidden: En gång chattade jag med Greta Garbo, men det sjuka var att hon uppgav sig vara en medelålders lastbilschaufför från Norrtälje. 😄
slejnard Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 2 minuter sedan sa Fidden: OM du vaknar. Är det så allvarligt nu alltså 🤔 Kanske man skulle ta morgondagens KPD redan ikväll?
slejnard Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 Läser om makrons och trumps tal. Allvarliga saker. Tar vi för ”lätt” på det de som bestämmer här?
slejnard Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 Just nu sa Neosus: Michael Jackson var min plastfarsa....bokstavligen! 😑 De e d han var ☺️
Fidden Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 Trump pratar på vita husets youtubekanal nu. Han säger att de tror det kan börja återgå till det normala i augusti...
slejnard Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 23 minuter sedan sa Fidden: Trump pratar på vita husets youtubekanal nu. Han säger att de tror det kan börja återgå till det normala i augusti... Men han är väl ändå inte i ordning den där
Fidden Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 15 minuter sedan sa slejnard: Men han är väl ändå inte i ordning den där Exakt, förra veckan var väl allt under kontroll och förresten demokraternas fel om det skulle gå åt helvete.
Dark Of Light Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 Vilken tragikomisk figur egentligen. På måndag kan allt vara bra och strax till höger men redan på tisdagen så har allt varit åt helvete i åratal och framförallt vänsterut. 1 timme sedan sa Fidden: En gång chattade jag med Greta Garbo, men det sjuka var att hon uppgav sig vara en medelålders lastbilschaufför från Norrtälje. Jag är helt övertygad om att jag har Garbo som granne. Samma gång, samma solglasögon och sjal.
Dark Of Light Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 2 timmar sedan sa ewroL: Jag kan jobba som medium om jag vill. Jag har arbetat som large länge och skulle aldrig ens drömma om att gå tillbaka 😑
Dark Of Light Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 (redigerat) 1 timme sedan sa Naymari: Happ. Annars då? Har någon hamnat i karantän? inte för att måla fan på väggen, men har idag haft huvudvärk och kliat/torr i halsen. Kanske blir karantän för mig. Får se när jag vaknar imorgon Å andra sidan, om du står upp och ner på händerna så får du mensvärk och får smörja in fötterna. Då kanske du klarar dig? 😄 Redigerat 16 mars 2020 av Dark Of Light
Neosus Postat 16 mars 2020 Postat 16 mars 2020 Känner ni någon som är duktig på att rappa? Skicka då HEN till mig... Tack på förhu...förhand menar jag! 😑
Naymari Postat 17 mars 2020 Postat 17 mars 2020 9 hours ago, Dark Of Light said: Å andra sidan, om du står upp och ner på händerna så får du mensvärk och får smörja in fötterna. Då kanske du klarar dig? 😄 Kan man sjukskriva sig för mensvärk som man? 🤔
slejnard Postat 17 mars 2020 Postat 17 mars 2020 7 timmar sedan sa Neosus: Känner ni någon som är duktig på att rappa? Skicka då HEN till mig... Tack på förhu...förhand menar jag! 😑 Känner en duktig en men han har slutat
Dark Of Light Postat 17 mars 2020 Postat 17 mars 2020 17 minuter sedan sa Naymari: Kan man sjukskriva sig för mensvärk som man? 🤔 Fungerar utmärkt!
Dark Of Light Postat 17 mars 2020 Postat 17 mars 2020 Btw, det kan inte vara lätt att vara liveartist med det som huvudsakligt levebröd i dessa virus tider... De mest framgångsrika har säkert bröd för dagen i form av besparingar men de längre ner i näringskedjan får sig en rejäl dos verklighet...
Gäst Postat 17 mars 2020 Postat 17 mars 2020 förlåt för min Mariah-utsvängning igår. Jag är nog galen. Men det är så kul.
Naymari Postat 17 mars 2020 Postat 17 mars 2020 2 hours ago, Dark Of Light said: Btw, det kan inte vara lätt att vara liveartist med det som huvudsakligt levebröd i dessa virus tider... De mest framgångsrika har säkert bröd för dagen i form av besparingar men de längre ner i näringskedjan får sig en rejäl dos verklighet... Ja fyfan. Är glad över att jag jobbar med inspelad musik istället för att framföra musik.
Dark Of Light Postat 17 mars 2020 Postat 17 mars 2020 51 minuter sedan sa Naymari: Ja fyfan. Är glad över att jag jobbar med inspelad musik istället för att framföra musik. Ja så är det ju. Kanske kan detta ge upphov till ngn slags utveckling av "live via nätet" spelningar på ett bredare sätt. Merchen kan man ju sälja via nätet också, ser framför mig när artisten gör ett reklamavbrott mellan låtarna i giget för sina T-shirts, kepsar, golfbollar och whateverfloatsyourboat. Artisten sparar ju turné omkostnaderna också på ett dramatiskt sätt + att turnén tar inte mer än ett dygn med uppbygget av scen och ner rivning av densamma.. Nej... Samma sak blir det ju inte men i dessa tider så...
Recommended Posts