Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

För mycket att hoppas på. Men det vore ju ironiskt om han gick åt pga coronan. Han som först tycket att det var demokraternas påhitt och senare att "så farligt är det inte".

Postat (redigerat)
56 minuter sedan, slejnard said:

Och till the ark på Skuleberget .. få se då 🤔

The Ark! Är de ihop igen?

EDIT: Ja se där ja! Något jag missat fullständigt. En sommarturné and that´s it liksom. Kul!

Redigerat av Dark Of Light
Postat
32 minuter sedan, slejnard said:

Börjar fundera mer å mer på om vi ska ställa in smäkk festen. Vi räknar nog med 150 pers. Vad tycker ni? 

Alltså, hur många smittade där uppe i norr? Inte så många va? Låter som det är lugnt.

Postat
7 minuter sedan, Dark Of Light said:

Alltså, hur många smittade där uppe i norr? Inte så många va? Låter som det är lugnt.

Nä inte många men känner ändå en viss oro. Att jag dessutom nyss blev ordförande för föreningen kanske medför nåt slags ansvar? 🤔

Postat
17 minuter sedan, slejnard said:

Nä inte många men känner ändå en viss oro. Att jag dessutom nyss blev ordförande för föreningen kanske medför nåt slags ansvar? 🤔

Det gör det förstås. Men hör efter med den lokale medicinmannen! Alltså läkare/sjukhus eller annan rådgivning. Han/hon/det kan väl svara om det verkar lämpligt. I övrigt så är det myndigheternas regler som gäller.

Postat
2 minuter sedan, Dark Of Light said:

Det gör det förstås. Men hör efter med den lokale medicinmannen! Alltså läkare/sjukhus eller annan rådgivning. Han/hon/det kan väl svara om det verkar lämpligt. I övrigt så är det myndigheternas regler som gäller.

Ja det ska jag göra. Bra tips! 

Postat
1 timme sedan, slejnard said:

Vi ställde in 🙁 

Ja, vi får nog vänja oss vid lite omställningar i våra liv framöver. Kartongskivor eller inte.

Kpd?

Postat (redigerat)

Basejumping?

Semester i Wuhang?

Börja med Meth?

Gå på bio?

Rysk roulette?

Rökheroin?

Besöka badhus?

Direkt importera kinesiskt fladdermuskött skumma bakvägar?

Klättra i TV master?

Gå in i vårdcentraler?

Åka hiss med folk du inte känner?

Moona utanför den lokala HD klubben?

Slicka på shopexpress pistoler på Coop?

Åka tåg?

Springa med rumpan bar?

Äta mögligt bröd?

Åka buss?

Gå in och andas på akuten?

Eller bara softa hemma.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.