Neosus Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Just nu, Naymari said: Låten är för slätstruken. Det är för klyschigt tror jag. Ja hon har haft bättre låtar förr. Men jag lyssnar mest med ögonen..... 😱
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Just nu, Naymari said: Mendez hamnar nog ganska högt också Rätt dålig. Har väldigt svårt för den typen av latinopop
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Nää. Efter snabbreprisen tycker jag fortfarande Felix är överlägset bäst. Den enda låten som känns 2020. Men den kommer aldrig vinna.
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 1 minute ago, slejnard said: Rätt dålig. Har väldigt svårt för den typen av latinopop Låten är en helhet. Till skillnad från de andra. Tror ändå det går hem i stugorna.
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 4 minuter sedan, Naymari said: Låten är en helhet. Till skillnad från de andra. Tror ändå det går hem i stugorna. En helhet? Slätt slätt slätt slätt
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 4 minuter sedan, Naymari said: David Sundin är det bästa som hänt svensk TV i övrigt. Who? Jahaaaa han den roliga programledaren 😄
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 2 minutes ago, slejnard said: En helhet? Slätt slätt slätt slätt Ja, alltså den håller ihop. Det finns en idé som de levererar. Sen kan jag förstå att man inte gillar den.
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Just nu, Naymari said: Ja, alltså den håller ihop. Det finns en idé som de levererar. Sen kan jag förstå att man inte gillar den. Jo jag förstår hur du menar men det är nåt med den och liknande musik som jag inte ”går igång på”
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 1 minute ago, slejnard said: Jo jag förstår hur du menar men det är nåt med den och liknande musik som jag inte ”går igång på” Jag köper det. Jag gillar det inte helt heller. Jag tänker bara rent objektivt här som låtskrivare liksom. 😑
Dark Of Light Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 30 minuter sedan, Neosus said: Ost! ☺️ Vilken sort? 😄
Dark Of Light Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 23 minuter sedan, slejnard said: Era mammor! Epic! 😳
Fidden Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Visst, är väl inte jättebra låtar, men varken jag eller ni (förutom ev nay) skulle kunna göra något bättre. Så fort något spelas i mello har det en förmåga att bli cringe i mångas öron.
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Ja men så är det ju! Fast det borde gå att göra än bättre.
Dark Of Light Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 (redigerat) 6 minuter sedan, Fidden said: Visst, är väl inte jättebra låtar, men varken jag eller ni (förutom ev nay) skulle kunna göra något bättre. Så fort något spelas i mello har det en förmåga att bli cringe i mångas öron. Jåh, men det är en mänsklig rättighet. Finns mycket här i världen man är missnöjd med men som vi inte kan göra bättre själva. Bilar, politiker, damer, virus, kungligheter, diktatorer, konstnärer, ja och en hel hoper annat. Kan ju vara så enkelt att just den där speciella mellostilen av låtar med instant hitfactor approach känns spontant fel hos de flesta? Vem minns förra årets vinnare? Såg snabbreprisen och Marietts låt var den enda som fick mig att känna, jovars serrúh. Men så gillar jag henne överlag, härlig energi och ärlighet. Redigerat 7 mars 2020 av Dark Of Light
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Det här gillar jag. Nytt men gammalt på en gång. Greta van Fleet: https://open.spotify.com/track/7aOor99o8NNLZYElOXlBG1?si=d9-YbfSPQUCrFULr6zRglw
Neosus Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 14 minuter sedan, Dark Of Light said: Vilken sort? 😄 Rund! 😑
Neosus Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Jag gillar fortfarande Bergendahl men jag lyssnar mest med ögonen
Fidden Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Det är lite lotto vilket gammalt inlägg som dyker upp när jag ska skriva något. Nu dök det upp nåt om strängnäs som jag fick ta bort. Fler som märker av detta?
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 1 minut sedan, Fidden said: Det är lite lotto vilket gammalt inlägg som dyker upp när jag ska skriva något. Nu dök det upp nåt om strängnäs som jag fick ta bort. Fler som märker av detta? Ja hela tiden. Grymt irriterande!
Recommended Posts