Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Just nu, Naymari said:

Låten är för slätstruken. Det är för klyschigt tror jag.

Ja hon har haft bättre låtar förr. Men jag lyssnar mest med ögonen..... 😱 

Annons
Postat

Nää. Efter snabbreprisen tycker jag fortfarande Felix är överlägset bäst. Den enda låten som känns 2020. Men den kommer aldrig vinna. 

Postat
1 minute ago, slejnard said:

Rätt dålig. Har väldigt svårt för den typen av latinopop

Låten är en helhet. Till skillnad från de andra. Tror ändå det går hem i stugorna.

Postat
2 minutes ago, slejnard said:

En helhet? Slätt slätt slätt slätt

Ja, alltså den håller ihop. Det finns en idé som de levererar. Sen kan jag förstå att man inte gillar den. 

Postat
Just nu, Naymari said:

Ja, alltså den håller ihop. Det finns en idé som de levererar. Sen kan jag förstå att man inte gillar den. 

Jo jag förstår hur du menar men det är nåt med den och liknande musik som jag inte ”går igång på”

Postat
1 minute ago, slejnard said:

Jo jag förstår hur du menar men det är nåt med den och liknande musik som jag inte ”går igång på”

Jag köper det. Jag gillar det inte helt heller. Jag tänker bara rent objektivt här som låtskrivare liksom. 😑

Postat

Visst, är väl inte jättebra låtar, men varken jag eller ni (förutom ev nay) skulle kunna göra något bättre. Så fort något spelas i mello har det en förmåga att bli cringe i mångas öron. 

Postat (redigerat)
6 minuter sedan, Fidden said:

Visst, är väl inte jättebra låtar, men varken jag eller ni (förutom ev nay) skulle kunna göra något bättre. Så fort något spelas i mello har det en förmåga att bli cringe i mångas öron. 

Jåh, men det är en mänsklig rättighet. Finns mycket här i världen man är missnöjd med men som vi inte kan göra bättre själva. Bilar, politiker, damer, virus, kungligheter, diktatorer, konstnärer, ja och en hel hoper annat. Kan ju vara så enkelt att just den där speciella mellostilen av låtar med instant hitfactor approach känns spontant fel hos de flesta? Vem minns förra årets vinnare?

Såg snabbreprisen och Marietts låt var den enda som fick mig att känna, jovars serrúh. Men så gillar jag henne överlag, härlig energi och ärlighet.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Det är lite lotto vilket gammalt inlägg som dyker upp när jag ska skriva något. Nu dök det upp nåt om strängnäs som jag fick ta bort. 

Fler som märker av detta? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.