Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
39 minuter sedan, slejnard said:

Japp! 😄 strax mello då. Vem vinner? 

DU kommer vinna!!! 

Just nu, Naymari said:

Detta är det första jag ser/ hör av mello iår.

SATTAAAAAN vilka dåliga låtar det är. Skämskudde 

Håller med du. Har bara sett små delar av uttagningarna och... Nej, det är för jeffla bedrövligt.

Postat
Just nu, slejnard said:

Så då missar jag inget? 😮 

N̷̡͔̰̮̩̗̝̻̫̋͐̐̓̀͊̀̚͜͜ͅE̴̡̛̛̦̾̀̈́́͛̌̎̀͝J̴̳͈̱̗̳̆̌!̸̧͚̺̠̯͔͊̈̈́̃͆̈͒̑́̽̓͋͑̆͘͜!̵̗͙̯͂̎͐͊̈́!̴̧̡̮͕̘̲̖̝̺̥̪̟̮̓̐̈̆͌̌̅̆͘͘͝͝

Postat
3 minutes ago, slejnard said:

Så då missar jag inget? 😮 

Du har redan hört alla låtarna!

2 minutes ago, Dark Of Light said:

DU kommer vinna!!! 

Håller med du. Har bara sett små delar av uttagningarna och... Nej, det är för jeffla bedrövligt.

Jaha, nee. Är det här det bästa som presenterats alltså? Billigt låtskriveri. Klyscha på klyscha på klyscha. Sjunger surt så man vill strypa kattungar.

Nej, nej nej.

Postat
1 minut sedan, Naymari said:

Du har redan hört alla låtarna!

Jaha, nee. Är det här det bästa som presenterats alltså? Billigt låtskriveri. Klyscha på klyscha på klyscha. Sjunger surt så man vill strypa kattungar.

Nej, nej nej.

JO...nä jag håller med dig! Det sitter folk runtom i landet som KAN skriva musik och detta är vad som ska representererirera (stava?) sverige...

En blir förbajjad! 😆

Postat
Just now, Neosus said:

JO...nä jag håller med dig! Det sitter folk runtom i landet som KAN skriva musik och detta är vad som ska representererirera (stava?) sverige...

En blir förbajjad! 😆

Och de nya inflikande på låtskrivarna där De ska stå still och se coola ut. Nä

Postat (redigerat)
10 minutes ago, slejnard said:

Håller med! Lyssnar hellre på mina egna låtar. Var är alla riktigt spelade instrument?  Men det är ett väldigt populärt program som ändå är halvkul å se

Vad de arrar med för instrument är oviktigt för min del. Men låtarna håller inte.

felix Sandman kan jag tro lite på ändå. Han har lite Xfactor som resten saknar.

Redigerat av Naymari
Postat (redigerat)

Felix har en bra låt, finally!! Men han kommer inte vinna.

Låten är för internationell. Tror inte den går hem hos mellos målgrupp.

Redigerat av Naymari
Postat
24 minuter sedan, slejnard said:

Mendez????????????????     

N̷̡͔̰̮̩̗̝̻̫̋͐̐̓̀͊̀̚͜͜ͅE̴̡̛̛̦̾̀̈́́͛̌̎̀͝J̴̳͈̱̗̳̆̌!̸̧͚̺̠̯͔͊̈̈́̃͆̈͒̑́̽̓͋͑̆͘͜!̵̗͙̯͂̎͐͊̈́!̴̧̡̮͕̘̲̖̝̺̥̪̟̮̓̐̈̆͌̌̅̆͘͘͝͝

Postat
18 minuter sedan, Neosus said:

Ostmacka... 

Ähum... Vad är det för pålägg?

(Jag sa ju att kvalitén på mina inlägg kommer att höjas avsevärt. Verkshöjd 2000 liksom) 😑

Postat
14 minuter sedan, slejnard said:

Håller med! Lyssnar hellre på mina egna låtar. Var är alla riktigt spelade instrument?  Men det är ett väldigt populärt program som ändå är halvkul å se

4 minuter sedan, Naymari said:

Felix har en bra låt, finally!! Men han kommer inte vinna.

Låten är för internationell. Tror inte den går hem hos mellos målgrupp.

Ja jo så e d ju men mellon har blivit ett barnprogram.

Ja, vi sågar så ini, kan vi göra bättre själva?

Postat
9 minuter sedan, Naymari said:

Vad de arrar med för instrument är oviktigt för min del. Men låtarna håller inte.

felix Sandman kan jag tro lite på ändå. Han har lite Xfactor som resten saknar.

Både och! Tycker det låter för mycket maskin det mesta. 

felix Sandman tyckte jag inte var bra. 

Postat
3 minuter sedan, Dark Of Light said:

Ähum... Vad är det för pålägg?

(Jag sa ju att kvalitén på mina inlägg kommer att höjas avsevärt. Verkshöjd 2000 liksom) 😑

Ost! ☺️

Postat
Just now, Neosus said:

Jag gillar Bergendahl jag tycker hon är bra! (Dom säger ju att man lyssnar med ögonen..) 

Låten är för slätstruken. Det är för klyschigt tror jag.

Postat
1 minut sedan, Neosus said:

Jag gillar Bergendahl jag tycker hon är bra! (Dom säger ju att man lyssnar med ögonen..) 

Japp! 
lyssnar snabbreprisen nu och första sångaren är bra! Dom tre kvinnorna har en catchy låt. Hanna rätt bra och Anna.. resten njaaaa

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.