slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 1 minut sedan, Naymari said: Detta är det första jag ser/ hör av mello iår. SATTAAAAAN vilka dåliga låtar det är. Skämskudde Så då missar jag inget? 😮
Dark Of Light Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 39 minuter sedan, slejnard said: Japp! 😄 strax mello då. Vem vinner? DU kommer vinna!!! Just nu, Naymari said: Detta är det första jag ser/ hör av mello iår. SATTAAAAAN vilka dåliga låtar det är. Skämskudde Håller med du. Har bara sett små delar av uttagningarna och... Nej, det är för jeffla bedrövligt.
Dark Of Light Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Just nu, slejnard said: Så då missar jag inget? 😮 N̷̡͔̰̮̩̗̝̻̫̋͐̐̓̀͊̀̚͜͜ͅE̴̡̛̛̦̾̀̈́́͛̌̎̀͝J̴̳͈̱̗̳̆̌!̸̧͚̺̠̯͔͊̈̈́̃͆̈͒̑́̽̓͋͑̆͘͜!̵̗͙̯͂̎͐͊̈́!̴̧̡̮͕̘̲̖̝̺̥̪̟̮̓̐̈̆͌̌̅̆͘͘͝͝
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 3 minutes ago, slejnard said: Så då missar jag inget? 😮 Du har redan hört alla låtarna! 2 minutes ago, Dark Of Light said: DU kommer vinna!!! Håller med du. Har bara sett små delar av uttagningarna och... Nej, det är för jeffla bedrövligt. Jaha, nee. Är det här det bästa som presenterats alltså? Billigt låtskriveri. Klyscha på klyscha på klyscha. Sjunger surt så man vill strypa kattungar. Nej, nej nej.
Neosus Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 1 minut sedan, Naymari said: Du har redan hört alla låtarna! Jaha, nee. Är det här det bästa som presenterats alltså? Billigt låtskriveri. Klyscha på klyscha på klyscha. Sjunger surt så man vill strypa kattungar. Nej, nej nej. JO...nä jag håller med dig! Det sitter folk runtom i landet som KAN skriva musik och detta är vad som ska representererirera (stava?) sverige... En blir förbajjad! 😆
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Just now, Neosus said: JO...nä jag håller med dig! Det sitter folk runtom i landet som KAN skriva musik och detta är vad som ska representererirera (stava?) sverige... En blir förbajjad! 😆 Och de nya inflikande på låtskrivarna där De ska stå still och se coola ut. Nä
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Håller med! Lyssnar hellre på mina egna låtar. Var är alla riktigt spelade instrument? Men det är ett väldigt populärt program som ändå är halvkul å se
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 (redigerat) 10 minutes ago, slejnard said: Håller med! Lyssnar hellre på mina egna låtar. Var är alla riktigt spelade instrument? Men det är ett väldigt populärt program som ändå är halvkul å se Vad de arrar med för instrument är oviktigt för min del. Men låtarna håller inte. felix Sandman kan jag tro lite på ändå. Han har lite Xfactor som resten saknar. Redigerat 7 mars 2020 av Naymari
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 (redigerat) Felix har en bra låt, finally!! Men han kommer inte vinna. Låten är för internationell. Tror inte den går hem hos mellos målgrupp. Redigerat 7 mars 2020 av Naymari
Dark Of Light Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 24 minuter sedan, slejnard said: Mendez???????????????? N̷̡͔̰̮̩̗̝̻̫̋͐̐̓̀͊̀̚͜͜ͅE̴̡̛̛̦̾̀̈́́͛̌̎̀͝J̴̳͈̱̗̳̆̌!̸̧͚̺̠̯͔͊̈̈́̃͆̈͒̑́̽̓͋͑̆͘͜!̵̗͙̯͂̎͐͊̈́!̴̧̡̮͕̘̲̖̝̺̥̪̟̮̓̐̈̆͌̌̅̆͘͘͝͝
Dark Of Light Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 18 minuter sedan, Neosus said: Ostmacka... Ähum... Vad är det för pålägg? (Jag sa ju att kvalitén på mina inlägg kommer att höjas avsevärt. Verkshöjd 2000 liksom) 😑
Dark Of Light Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 14 minuter sedan, slejnard said: Håller med! Lyssnar hellre på mina egna låtar. Var är alla riktigt spelade instrument? Men det är ett väldigt populärt program som ändå är halvkul å se 4 minuter sedan, Naymari said: Felix har en bra låt, finally!! Men han kommer inte vinna. Låten är för internationell. Tror inte den går hem hos mellos målgrupp. Ja jo så e d ju men mellon har blivit ett barnprogram. Ja, vi sågar så ini, kan vi göra bättre själva?
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 9 minuter sedan, Naymari said: Vad de arrar med för instrument är oviktigt för min del. Men låtarna håller inte. felix Sandman kan jag tro lite på ändå. Han har lite Xfactor som resten saknar. Både och! Tycker det låter för mycket maskin det mesta. felix Sandman tyckte jag inte var bra.
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 1 minut sedan, Dark Of Light said: Ja jo så e d ju men mellon har blivit ett barnprogram. Ja, vi sågar så ini, kan vi göra bättre själva? Klart vi kan! Och gör ☺️
Neosus Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 3 minuter sedan, Dark Of Light said: Ähum... Vad är det för pålägg? (Jag sa ju att kvalitén på mina inlägg kommer att höjas avsevärt. Verkshöjd 2000 liksom) 😑 Ost! ☺️
Neosus Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Just nu, slejnard said: Klart vi kan! Och gör ☺️ Japp! ☺️
Neosus Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 3 minuter sedan, slejnard said: Anna Bergendahl hyfsad! Japp! ☺️
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 (redigerat) ALLTSÅ. Vad är det här, Anis don Demina. Fyfan vad smaklöst. de har snott allt från macklemore https://open.spotify.com/track/3bidbhpOYeV4knp8AIu8Xn?si=6l8uqcRCRJKE2a5klZ_pXQ Redigerat 7 mars 2020 av Naymari
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Just nu, Neosus said: Japp! ☺️ För vi är hårda, vi är bra, vi är bäst varenda dag!
Neosus Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Jag gillar Bergendahl jag tycker hon är bra! (Dom säger ju att man lyssnar med ögonen..)
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Just now, Neosus said: Jag gillar Bergendahl jag tycker hon är bra! (Dom säger ju att man lyssnar med ögonen..) Låten är för slätstruken. Det är för klyschigt tror jag.
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 Kan vi bara inte skicka någon till Eurovision iår? men tror The Mamas vinner
slejnard Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 1 minut sedan, Neosus said: Jag gillar Bergendahl jag tycker hon är bra! (Dom säger ju att man lyssnar med ögonen..) Japp! lyssnar snabbreprisen nu och första sångaren är bra! Dom tre kvinnorna har en catchy låt. Hanna rätt bra och Anna.. resten njaaaa
Recommended Posts