Dark Of Light Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 35 minuter sedan, Fidden said: Och nu visar det sig att SD hittade på det för att få rubriker. Han fick svara på några frågor vid passkontrollen. Fy fan vad jag hatar det där packet. Hoppas han fick corona och dör en långsam plågsam död. Aha, fängslande PR trick på gränsen? Tycker nog att han har allt att förlora på sådana där stunts. 20 nya Coronafall i Stockholm, chanserna ökar i alla fall ☺️
Dark Of Light Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 Ả̶̢̫̘̱̻̳͎̘̮̟͓̫̍̄͂̇̿͌̕͠m̵̢̗̣͙̪̼͉̐̍̉a̴͎̜̅̾̈̉̋́́͘t̸̡̛͎͎̬̆ö̶̡̹̮̈̇̿͛̿̐̂̈́̈́͌͒͝͝͠r̶̜̠̞͔̙̙̝̭͙͊̍͐̈́̕͝ Här sitter jag och tittar på en doku om Miles Davis på Nätflixen och så kom jag på att det är ju fredag och vad passar väl bättre än lite Die Antwoord?
Dark Of Light Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 10 minuter sedan, slejnard said: Miles är bra! Den ska jag C! Miles Davis, Birth Of The Cool, heter den.
Dark Of Light Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 (redigerat) 1 timme sedan, Naymari said: 🥂 Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär kan, vi .... Enkla dödliga människor få ta del av Er majonnäs skapelser med en internationella floran av muscisianz? (JA, jag är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite nyfiken vad som skapades). 🙂 Redigerat 6 mars 2020 av Dark Of Light
Pico Postat 6 mars 2020 Postat 6 mars 2020 1 timme sedan, Dark Of Light said: Ả̶̢̫̘̱̻̳͎̘̮̟͓̫̍̄͂̇̿͌̕͠m̵̢̗̣͙̪̼͉̐̍̉a̴͎̜̅̾̈̉̋́́͘t̸̡̛͎͎̬̆ö̶̡̹̮̈̇̿͛̿̐̂̈́̈́͌͒͝͝͠r̶̜̠̞͔̙̙̝̭͙͊̍͐̈́̕͝ Här sitter jag och tittar på en doku om Miles Davis på Nätflixen och så kom jag på att det är ju fredag och vad passar väl bättre än lite Die Antwoord? Åh, klassiker! Men jag höjer med en personlig favorit av helt annan karaktär;
Gäst Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 (redigerat) Kolla in Jacob Banks på Spotify. Han är bra på sångare Redigerat 7 mars 2020 av ewroL
Naymari Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 9 hours ago, Dark Of Light said: Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär kan, vi .... Enkla dödliga människor få ta del av Er majonnäs skapelser med en internationella floran av muscisianz? (JA, jag är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite nyfiken vad som skapades). 🙂 😂😂😂 jag vet tyvärr inte... Vet inte ens om låtarna blir släppta! Musikbranschen är ganska långsam.
Fidden Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 (redigerat) Ey, Pico! 🎉 Buongiorno! Redigerat 7 mars 2020 av Fidden
Dark Of Light Postat 7 mars 2020 Postat 7 mars 2020 4 timmar sedan, ewroL said: Kolla in Jacob Banks på Spotify. Han är bra på sångare Jag är en jeffel på kärlek, å andra sidan så finns jag inte på Spotify. 1 timme sedan, Naymari said: 😂😂😂 jag vet tyvärr inte... Vet inte ens om låtarna blir släppta! Musikbranschen är ganska långsam. Ja, så är det ju, som en snigel i en sirapsburk. Men det förtar ju inte nyfikenheten, kpd!
Recommended Posts