Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
35 minuter sedan, Fidden said:

Och nu visar det sig att SD hittade på det för att få rubriker. 

Han fick svara på några frågor vid passkontrollen. 

Fy fan vad jag hatar det där packet. Hoppas han fick corona och dör en långsam plågsam död. 

Aha, fängslande PR trick på gränsen? Tycker nog att han har allt att förlora på sådana där stunts. 20 nya Coronafall i Stockholm, chanserna ökar i alla fall ☺️

Annons
Postat

Ả̶̢̫̘̱̻̳͎̘̮̟͓̫̍̄͂̇̿͌̕͠m̵̢̗̣͙̪̼͉̐̍̉a̴͎̜̅̾̈̉̋́́͘t̸̡̛͎͎̬̆ö̶̡̹̮̈̇̿͛̿̐̂̈́̈́͌͒͝͝͠r̶̜̠̞͔̙̙̝̭͙͊̍͐̈́̕͝

Här sitter jag och tittar på en doku om Miles Davis på Nätflixen och så kom jag på att det är ju fredag och vad passar väl bättre än lite Die Antwoord?

Postat (redigerat)
1 timme sedan, Naymari said:

🥂

Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär kan, vi .... Enkla dödliga människor få ta del av Er majonnäs skapelser med en internationella floran av muscisianz?

(JA, jag är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite nyfiken vad som skapades). 🙂

Redigerat av Dark Of Light
Postat
1 timme sedan, Dark Of Light said:

Ả̶̢̫̘̱̻̳͎̘̮̟͓̫̍̄͂̇̿͌̕͠m̵̢̗̣͙̪̼͉̐̍̉a̴͎̜̅̾̈̉̋́́͘t̸̡̛͎͎̬̆ö̶̡̹̮̈̇̿͛̿̐̂̈́̈́͌͒͝͝͠r̶̜̠̞͔̙̙̝̭͙͊̍͐̈́̕͝

Här sitter jag och tittar på en doku om Miles Davis på Nätflixen och så kom jag på att det är ju fredag och vad passar väl bättre än lite Die Antwoord?

Åh, klassiker!

Men jag höjer med en personlig favorit av helt annan karaktär;

Postat (redigerat)

Kolla in Jacob Banks på Spotify. Han är bra på sångare

Redigerat av ewroL
Postat
9 hours ago, Dark Of Light said:

Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär kan, vi .... Enkla dödliga människor få ta del av Er majonnäs skapelser med en internationella floran av muscisianz?

(JA, jag är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite nyfiken vad som skapades). 🙂

😂😂😂

jag vet tyvärr inte... Vet inte ens om låtarna blir släppta! Musikbranschen är ganska långsam. 

Postat (redigerat)

Redigerat av ewroL
Postat
4 timmar sedan, ewroL said:

Kolla in Jacob Banks på Spotify. Han är bra på sångare

Jag är en jeffel på kärlek, å andra sidan så finns jag inte på Spotify.

1 timme sedan, Naymari said:

😂😂😂

jag vet tyvärr inte... Vet inte ens om låtarna blir släppta! Musikbranschen är ganska långsam. 

Ja, så är det ju, som en snigel i en sirapsburk. Men det förtar ju inte nyfikenheten, kpd!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.